TotalFarsa Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Om jag endast vet namnet på ett befintligt, aktivt, aktiebolag, vilken slags information kan jag då få fram och var hittar jag den? Citera
TotalFarsa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Attans, behöver organisationsnumret till företaget för att kunna få tillgång till årsredovisningen, har bara namnet. Tack för länken Cyntax. Citera
Juggler Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Du kan ju få fram orgnumret på bolagsverket också. Citera
TotalFarsa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Du kan ju få fram orgnumret på bolagsverket också.Jag letade en bra stund men lyckades inte hitta den featurn. Får la ge mig in där igen. Citera
Juggler Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 https://snr4.bolagsverket.se/snrgate/startIn.do Citera
TotalFarsa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Tack! Fick dock ingen träff. Det verkar som att företaget bara frontar med sitt namn på hemsidan medans aktiebolaget i själva verket har ett annat namn. Har mailat företaget och påpekat att de, enligt Bolagsverket, är skyldiga att ha sitt bolagsnamn och org-nr tillgängligt på hemsidan vid hot om vite. Citera
The Grand Bark Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 http://www.allabolag.se/ Rätt mycket gratisinfo om bolag, befattningshavare osv. Årsredovisningar kostar en liten slant om det finns att tillgå, 29 spänn, levereras som PDF. Citera
TotalFarsa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Tackar! Jag insåg att jag sökte på fel sätt. Genom att skriva ihop de två orden som bolagsnamnet består av lyckades jag få en träff Citera
The Grand Bark Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Nyttig sajt att rodda runt i, jag har hittat en hel del jag blivit förvånad över när det gäller bolag jag har kontakt med. Citera
chcar Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Om man pluggar och har lånekort hos något universitetsbibliotek är sannolikheten stor att man kommer åt databasen Affärsdata gratis, även hemifrån. Där finns allt som diskuteras ovan plus lite till. Bra att kunna ladda hem årsredovisningar från obskyra spelbolag, till exempel Citera
Recommended Posts