Upgrade Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Jag ska eventuellt ta ett studieår i usa till hösten, medan jag bor där kan jag fortfarande spela på tex SvS å iPoker, och sedan ta ut pengarna till mitt VISA? Jag har Swedbank..har för mej att jag kan använda mitt svenska VISA utmärktäven i USA.. Citera
Hertigen Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Svenska spel kan du glömma att spela på. Citera
eyedol Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Svenska spel kan du glömma att spela på. Varför? Hört talas om proxy? Citera
Partyjack Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Svenska spel kan du glömma att spela på. ? Har gått fint de ggr jag varit där... Citera
lok123 Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Svenska spel kan du glömma att spela på. Du kan ju tänka efter nästa gang innan du uttalar dig. Till OP, det ska inte vara nagra problem om du inte promt vill skriva dig utomlands. Jag har bott utomland i nagra ar och spelat under lang tid pa SvS, det var först när jag "avskrev" mig i sverige och skrev mig utomlands som jag blev av med mitt spelkort. Först da stangdes kontot av och pengarna jag hade inne skickades med check hem till min gamla address (mina föräldrar). Är du en svensk medborgare, skriven i Sverige och bara tillfälligt utomlands har du ju rätt som alla andra att spela, även fast du rakar befinna dig utomlands under en tid. Citera
Upgrade Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Låter bra... en fråga som är lite offtopic, hur är skatten för pokerspelare som skriver sig i USA? Tex Patrick Antonius valde ju att flytta från USA till Monaco, och i sin blogg skrev han att han flyttade pga skatterna...kanske ingen som vet detta, men skiljer sig skatten på nätpokervinster från live tournies vinster? Citera
Recommended Posts