Gå till innehåll

Poker Derby


Liverbird

Recommended Posts

tjenare gubbs. någon som har hört om "poker-derbyt" imon på pokerstars?mellan GAIS - Blåvitt, för alla fans (gais). hittar fan inte lösenordet till den nånstans,, nån som vet vart de finns? sjukt suen på att piska blåvitt i poker iallafall! :-D

 

Man ska va medlem av det forumet som arrangerar de matcherna tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom tvåa, men det är alltid lika tråkigt när man spelar liknande turneringar att det ska dyka upp massa folk som "inte hör hemma" där.

 

Snubben som vann kunde inte ens svara på om han var gaisare eller ifk:are, (han var självklart ingetdera). Han vågade inte svara för han trodde att om han sa något och jag hade vunnit och sagt samma sak så hade han inte fått nån tröja alls.

 

Själv så tar jag hellre ingen tröja alls än att få hemskickad en ful gaiströja. Nej, en vacker blåvit tack!, eller inget alls.

 

Man får väl vara glad för de 200$ man lyckades kamma hem :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Inte vad jag vet, men jag har vidarebefodrat frågan och återkommer med svar snarast möjligast. Vad menar du med "hur det gick till?" ?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Ja alltså, den bästa från varje lag skulle ju få en tröja från respektive lag. Snubben som kom etta var förmodligen inte intresserad av varken gais eller IFK men han fick väl säkert tyvärr (för min del) säga vilket lag han ville representera? Det jag funderar kring är ju hur det avgjordes vilket lag man spelade "för". Om det bara kollades upp genom en enkel fråga till den som vann och sen neråt i prislistan eller på något annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är Svenskafans som ordnar med att kontakta vinnarna av respektive matchtröja. De ska vara i kontakt med den bäst blåvita och grönsvarta spelaren i turneringen. Om någon anser sig vara vinnaren av tröjan och inte har blivit kontaktat kan ni väl skriva i denna tråd och uppge ert PokerStarsanvändarnamn så ska jag titta på det direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är Svenskafans som ordnar med att kontakta vinnarna av respektive matchtröja. De ska vara i kontakt med den bäst blåvita och grönsvarta spelaren i turneringen. Om någon anser sig vara vinnaren av tröjan och inte har blivit kontaktat kan ni väl skriva i denna tråd och uppge ert PokerStarsanvändarnamn så ska jag titta på det direkt.

 

Jag kom ju som sagt tvåa på ifk-gais derbyt. Det kan ju dock ha varit så att dom kollar vilken tillhörighet man har på svenskafans, hade han då ifk-tillhörighet precis som jag har så förklarar ju det saken. Men eftersom jag inte vet hur så vore det ju kul att veta i alla fall.

 

Mitt stars-name är i alla fall sandater precis som jag heter här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...