linklunk Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 är det några på G under 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Ja faktiskt. Info kommer inom kort.... men reservera 7 juni i kalendern. Mvh Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Ja faktiskt. Info kommer inom kort.... men reservera 7 juni i kalendern. Mvh Christer Dålig dag... Alla som pluggar på univ./högskola vet att det är sista dagen på terminen. Dagen är bokad för tentor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Låter kanon, har pluggat klart för länge sen. då slipper vi alla snillen på båten då? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 En som inte här så hemma på pluggfronten, man kanske skulle gjort det för länge sedan? Så ni tentar på lördagar och andra helgdagar? Dålig dag... Alla som pluggar på univ./högskola vet att det är sista dagen på terminen. Dagen är bokad för tentor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 19 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2008 kryzzzzzningar???????? komigen nu alla zpelbolag VAKNA,,,,,, det finns intrezze,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 19 April , 2008 Rapport Share Postad 19 April , 2008 En som inte här så hemma på pluggfronten, man kanske skulle gjort det för länge sedan? Så ni tentar på lördagar och andra helgdagar? ja det är inte helt ovanligt. min senaste tenta var på en lördag och min kompis hade tenta på skärtorsdagen (är det dagen innan långfredag eller är jag ute och cyklar?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 nån mer som har nån tentahistoria å berätta,,,,,,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 kryzzzzzningar????????komigen nu alla zpelbolag VAKNA,,,,,, det finns intrezze,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, linklunk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 De flesta slutar väl runt den 5e, innan nationaldagen? Själv har jag min sista tenta den 28e maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 zuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKeen Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 terminen slutar 8 juni (iaf i linköping, vet inte om det är annorlunda annorstädes), detta är dock en söndag, sen att ha tenta dagen efter nationaldagen tycker jag låter lite konstigt, men universitet är bra på att va konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 PAF Pokercruise 7-8/6. Se http://www.pokercruise.eu för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 bump. Vad händer på kryssnings fronten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Är också otroligt sugen på en kryssning och flertalet med mig! Innan september vore ju guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 8 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2008 Yes!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Jag blev plötsligt löjligt sugen på kryssning! Ska inte expekt ha nån polenkryssning igen? Det kanske bara är jag som missat iofs. Men var inte den förra på hösten/vintern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Kryssning Kryssning Kryssning Ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Jag hoppas vi inom kort har möjlighet att presentera något matnyttigt på kryssningsfronten. Mvh Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 18-års gräns tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 http://www.pokerkryssningar.com/ En tråd kommer upp på aktuella events inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 låter trevligt, ill try to be there Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 5 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Paf-Gia Officiell Sajtrepresentant Reg.datum: okt 2008 Inlägg: 12 -------------------------------------------------------------------------------- Citat: Ursprungligen postat av jonash72 När är nästa?! För den helgen går inte dessvärre, mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar.... Tyvärr har man inte alltid timing när det gäller roliga tillställningar, men vi planerar att nästa kryssning ska gå i februari 2009. Datum är ännu inte bestämt, det återkommer vi om. Gia Carneström - Paf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 kan Gia Carneström från Paf komentera detta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts