Gå till innehåll

Fuskspelare på unibet?


Redtyq

Recommended Posts

Nick: ferdilicious (Constanta)

 

Om det är ok att "hänga ut", har ju knappast några bevis för nåt, utom att jag blev utspelad.

.

 

 

Har också spelat uppåt 5 år och går i princip fram varje månad (nja, inkl bonusar.), och spelar ofta till och med en nivå under, dvs 0.10/0.20... tar man ut pengarna kontinuerligt och har skoj för dom, istället för att bygga rulle, så blir det sådär.

 

Nog om det (ta det i en annan tråd om ni känner att ni måste få utlopp för er tilt och kritisera detta) och åter till vad tråden handlar om: Fick samma känsla som du när jag spelade NL50 på Prima igår. Tog bara några minuter innan jag fick känslan att en spelare såg mina kort. Jag blev så exakt utspelad att det liksom var för bra för att vara sant. Fick spelbara kort så det vara ganska många actionhänder på kort stund, men lämnade efter bara en kvart. Kände mig inte tillfreds med bordet, helt enkelt. Minns tyvärr inte nicket, men om du suttit över 20 timmar lär ju du minnas.. varför inte presentera nicket, så blir det enklare att reda ut.

 

(tillägg: Detta var andra gången på uppåt fem års spelande som jag får känslan - så fokusera nu inte på att "så känns det ofta för en fisk" eller liknande.. Första gången var förresten CRonaldo på B2B, men jag har upptäckt att han nog fan är sådär bra.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något står inte rätt till när man sitter och spelar baklängespoker och vinner än 10-30inköp iaf. Antingen är det riggat eller också sitter folk och fuskar på något sätt.
Behöver inte vara fel. Beror på hur man går baklänges. Den som förlorar ett inköp till en storstack erkänner sällan att han gjorde något fel. Så om den som har stor stack har tur, alt. spelar mot sämmre/ouppmärksamma/oinformerade/otänkande/känslomässiga spelare alt. storstacken har spelat flera timmar alt. en blandning av faktorerna och har >10inköp blir ofta anklagad för att fuska. Vilket gör att även "baklängespoker" kan vara rätt ibland.

Det behöver alltså inte vara fusk inblandat, o det är jag ganska säker på att pokersajterna håller med mig om för min kompis som många gånger har fått in mycket pengar på några dagar CG spel på en o samma sajt, på ett fåtal bord har aldrig missat en utbetalning från en sajt när han satt in pengar innan, dock så har det tagit en jävla lång tid ibland vilket kan betyda att de flera gånger har gått igenom hans handhistorik.

 

Om någon fuskar tror jag de gör det mer snyggt genom att inte sitta vid samma bord tills de har +30 inköp. Fast det behöver ju inte vara så för man kan ta fördel av att sitta med flera inköp men det som hjälper av att fuska borde vara mycket större + än det. (ifall det fungerar i längden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon fuskar tror jag de gör det mer snyggt genom att inte sitta vid samma bord tills de har +30 inköp. Fast det behöver ju inte vara så för man kan ta fördel av att sitta med flera inköp men det som hjälper av att fuska borde vara mycket större + än det. (ifall det fungerar i längden)

 

Om han som fuskar enbart ser denna personens hålkort samt får honom på tilt så är det troligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om han som fuskar enbart ser denna personens hålkort samt får honom på tilt så är det troligt.
Det låter isåfall som att personen i fråga bör kolla med anhöriga ifall de kan ha lagt in en trojan i h*ns dator för en random hackernisse som aldrig träffat på h*n kan ju inte veta i förväg att just detta 'offret' kan tänkas ha en så dålig kontroll på tilten.

De flesta som tiltar köper väl inte in 30inköp på ett o samma bord under samma session bara för att förlora ifall man stannar för att spela +EV poker. Någonstans runt 10 om spelet är löst så borde man misstänka att allt inte står rätt till o lämna. Antingen är det fel hos en själv eller att motspelaren t.ex fuskar. Om man skiter i det o ändå stannar för att förlora 30inköp så tror jag det är större risk att personen ifråga tiltar o storstacken drar nytta av det.

 

*edit; kolla datorn för spår av trojaner istället är nog bättre ifall man vill behålla sina kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det behöver alltså inte vara fusk inblandat, o det är jag ganska säker på att pokersajterna håller med mig om för min kompis som många gånger har fått in mycket pengar på några dagar CG spel på en o samma sajt, på ett fåtal bord har aldrig missat en utbetalning från en sajt när han satt in pengar innan, dock så har det tagit en jävla lång tid ibland vilket kan betyda att de flera gånger har gått igenom hans handhistorik.

 

 

Är segfattad:( Förstod inte riktigt vad du menade? Har din kompis vunnit mycket på sjuka spel eller vad?:)

 

Edit: Såg inte det med att han vunnit mycket under ett fåtal dagar, så antar at t det var det du syftade på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är segfattad:( Förstod inte riktigt vad du menade? Har din kompis vunnit mycket på sjuka spel eller vad?:)

Jag vet inte vad du räknar som sjukt spel för att sitta med många inköp ifall någon eller några av de faktorer jag räknade upp innan är till fördel för personen så är det väl inte så konstigt o alltså inte sjukt?

 

Edit: Såg inte det med att han vunnit mycket under ett fåtal dagar, så antar at t det var det du syftade på?
Jo +att säkert många har anmält honom till support för misstänkt fuskning, jag trodde jag hade skrivit det men när jag kollade var det inte där så jag editerade. Kanske blev lite konstigt då.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att nu ha kollat igenom spelhistoriken så tror jag att det hela hade sina naturliga förklaringar.

 

Hade mycket oflyt mot just den här killen som jag tyckte spelade dåligt, men kan inte se nånting nu i efterhand som tyder på nåt fusk, tvärtom så lyckades jag bluffa han på river i en pott helt tom där han helt enkelt måste haft bättre.

 

Så får be killen om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att nu ha kollat igenom spelhistoriken så tror jag att det hela hade sina naturliga förklaringar.

 

Hade mycket oflyt mot just den här killen som jag tyckte spelade dåligt, men kan inte se nånting nu i efterhand som tyder på nåt fusk, tvärtom så lyckades jag bluffa han på river i en pott helt tom där han helt enkelt måste haft bättre.

 

Så får be killen om ursäkt.

 

 

Eller så visste han att du var tom om det var han som var aggrofaktorn tidigare gator och inte ville höja p.ga. att det skulle vara för genomskinligt om han köpte potten om dom granskar hans hhs vid anmälan? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att nu ha kollat igenom spelhistoriken så tror jag att det hela hade sina naturliga förklaringar.

 

Hade mycket oflyt mot just den här killen som jag tyckte spelade dåligt, men kan inte se nånting nu i efterhand som tyder på nåt fusk, tvärtom så lyckades jag bluffa han på river i en pott helt tom där han helt enkelt måste haft bättre.

 

Så får be killen om ursäkt.

 

Eller så hade han läst den här tråden och la sig en gång för att inte väcka misstanke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att jag var ouppmärksam igår och hade läst för dåligt i tråden. Nicket stod ju där. Har spelat mot honom flera gånger och det är ingen tillfällig snubbe som bara dykt upp. Håller det för osannolikt att han skulle vara fuskare. Han är väl bra, helt enkelt.. och det var inte den snubben jag fick fusk-känsla av igår, så mitt sidospår kan vi också släppa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt råd till er är att kolla så ingen sitter utanför era fönster och kollar in när ni lirar. Med dagens teknologi kan de mycket väl ha med sej laptop vid sidan om som de lirar på med mobilt bredband.

 

I värsta fall behöver de inte ens det, utan sitter dessutom och tar er bandbredd genom att dessutom ha snyltat sej in på ert trådlösa bredband.

 

*Kolla så att ingen kollar in genom era fönster

*Kolla så att ingen snyltar på ert bredband

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt råd till er är att kolla så ingen sitter utanför era fönster och kollar in när ni lirar. Med dagens teknologi kan de mycket väl ha med sej laptop vid sidan om som de lirar på med mobilt bredband.

 

I värsta fall behöver de inte ens det, utan sitter dessutom och tar er bandbredd genom att dessutom ha snyltat sej in på ert trådlösa bredband.

 

*Kolla så att ingen kollar in genom era fönster

*Kolla så att ingen snyltar på ert bredband

 

 

Släck ner,mörklägg,dra ur sladden för jag ser er :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...