Gå till innehåll

Pokertracker knasig sen iPokers uppdatering


sexyterran

Recommended Posts

Min PT är helt bäng efter att ipoker uppdaterat.

 

Dom har lagt in massa värdelösa 1/3 pot och all in knappar osv, samt lagt till att det du höjer till blir "totalt" istället för + big blind pre flop. (14 ist. för 14+sb).

 

Men nu när man ställer preflop med 800$ och fi har 12$, så ser PT det som att du vunnit antingen 812 dollar om du vinner potten, eller 788$ och du förlorar den. detta gör att mina stats blir helt sjuka, och idag (en riktigt dålig dag) är jag plus felra tusen dollar.

 

Nån som märkt av samma grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade hem NoIQ-klienten den 4 april. Enligt deras webbsida så gjordes en uppdatering av programvaran den 31 mars, så jag har troligen den senaste. Jag provade just att starta klienten, och den började inte ladda hem en ny version i alla fall. För mig så stämmer resultatet i PT exakt med vad jag har på kontot.

 

Jag spelade dock bara 275 händer, så jag kanske aldrig hamnade i den situation som du beskriver. Däremot så märkte jag att när jag försökte höja så blev det ofta ett helt annat belopp än det jag hade skrivit. Det var väldigt irriterande, men jag tänkte att det kanske alltid är så på iPoker (att man måste skriva in vad man vill höja med istället för vad man vill höja till).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade hem NoIQ-klienten den 4 april. Enligt deras webbsida så gjordes en uppdatering av programvaran den 31 mars, så jag har troligen den senaste. Jag provade just att starta klienten, och den började inte ladda hem en ny version i alla fall. För mig så stämmer resultatet i PT exakt med vad jag har på kontot.

 

Jag spelade dock bara 275 händer, så jag kanske aldrig hamnade i den situation som du beskriver. Däremot så märkte jag att när jag försökte höja så blev det ofta ett helt annat belopp än det jag hade skrivit. Det var väldigt irriterande, men jag tänkte att det kanske alltid är så på iPoker (att man måste skriva in vad man vill höja med istället för vad man vill höja till).

 

Ja men så var det på ipoker (carlospoker som jag spelar på) för mej förut, men nu när jag höjer så höjer jag TILL inte MED, vilket e högst irriterande preflop för mej.

 

kan carlospoker ha sepat sönder sin klient ? argh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se att Ipoker fixat till hur man höjer. De flesta siter använder totalhöjning.

 

 

Precis. Så mycket enklare och bättre system. Går mycket snabbare än om man hela tiden ska räkna hur mkt man ska plussa på den ursprungliga höjingen.

 

Men har själv fått problem sen uppdateringen. Använder PO och ingenting verkar funka som det ska. Mina stats blir helt fel, det påstås att jag inte höjde en endast hand under min senaste session och det jag vunnit stämmer inte heller. Sen så försvinner livetrackern hela tiden dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...