fulpetson Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Betapetson är en riktig TOMTE.. helt värdelös.. vinner han får ni betala ut priset till nån annan.Blir så jävla förbannad när folk spelar helt värdelöst å ändå får in sin river Haha, min hund heter inte River utan orsak! Det är en frirulle mannen, lugna dig.... Citera
mr_telefon Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Haha, min hund heter inte River utan orsak! Det är en frirulle mannen, lugna dig.... nej den kostar $2 Citera
mr_telefon Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 ute 21:a plats blev de. Att man åker med AA är väl bara standard.. gg Citera
Jimmy_the_Rose Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Är Nordeabanken som är med samma som hadde dagbok här och påstods vara C.M? Han verkar iaf ha lika många hästar hemma. Citera
Laser Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Betapetson är en riktig TOMTE.. helt värdelös.. vinner han får ni betala ut priset till nån annan.Blir så jävla förbannad när folk spelar helt värdelöst å ändå får in sin river Han åkte ut nu Citera
Laser Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Åkte som nr två Hoppas det var två priser. För jag spelade all in poker när vi var två kvar. Citera
SouthEast Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Lyckades bli 8a. Gl i Tallin till de två lyckliga (eller hade jag sån tur att 6st var icke-svenskar?) Citera
Laser Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Lyckades bli 8a.Gl i Tallin till de två lyckliga (eller hade jag sån tur att 6st var icke-svenskar?) Tyvärr är vi nog båda svenskar som kom 1 & 2a. Och tackar, kommer nog behövas. Citera
patrik00 Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 hoj grabbar jag lyckades vinna satelliten men hur utbetals det verkar som det bara är jag som får biljetten enligt pokerrrom Citera
MikeTime Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Tyvärr är vi nog båda svenskar som kom 1 & 2a.Och tackar, kommer nog behövas. hoj grabbar jag lyckades vinna satelliten men hur utbetals det verkar som det bara är jag som får biljetten enligt pokerrrom Hur blev det? 1 eller 2 priser? Citera
Laser Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Hur blev det? 1 eller 2 priser? Inte hört något ännu, tänkte dra iväg ett PM till site representanten här och se vad som händer. Citera
Bumbiii Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Inte hört något ännu, tänkte dra iväg ett PM till site representanten här och se vad som händer. Vad jag vet så befinner han sig i Vegas för tillfället, så är osäker på om du får nåt svar där... Men tycker det skulle vara konstigt att det bara skulle vara ett pris, stod ju även i lobbyn att det skulle vara två platser. Citera
stenarn Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Jag vill minnas att man måste vara 21 för att få spela öht i Estland. Stämmer. Tack! Citera
Laser Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Update: har nu i allafall fått in 1000 dollars på kontot för flyg etc från Pokerroom, så det verkar som det är två priser. Hoppas dock man får lite mer info, Citera
patrik00 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 tjo, laser jag har också fått in 1k$ men jag har ej fått någon annan info om hotellet osv. kan du lägga en post om du får mer info så gör jag det samma./tack Citera
pop1 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Det står ju även i första inägget att det var två platser. Lycka till på tävlingen. Update: har nu i allafall fått in 1000 dollars på kontot för flyg etc från Pokerroom, så det verkar som det är två priser. Hoppas dock man får lite mer info, Citera
Recommended Posts