Cyntax Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Eftersom poker.se nu har en annons från http://www.stackback.com/ så måste det betyda att rakebacksnack är tillåtet? Hur ska vi annars kunna varna, rekommendera eller diskutera om de erbjudanden annonsörerna har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Kan ju säga att jag inte direkt är glad över beslutet, men det är ju inte jag som bestämmer. Det är inte tillåtet än så länge, men vi håller på att sätta ner nya riktlinjer som kommer komma upp inom någon vecka. Vi kommer inte tillåta att folk PMar varandra med sina affeerbjudanden (precis som dito bonusar) men vi kommer nog tillåta en mer generell diskussion. Så bit ihop ett litet tag till, så får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Får man PMa och föreslå ett annat sätt man kan korrespondera om affeerbjudanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Får man PMa och föreslå ett annat sätt man kan korrespondera om affeerbjudanden? Nej, det har aldrig varit och kommer aldrig bli tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Nej, det har aldrig varit och kommer aldrig bli tillåtet. Aha, jag fattade det som man upp tills nu fått PMa varandra affeerbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Från annan tråd Du är inte den enda som undrade: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-...-tillatet.htmlNu vill vi höra hur sncket gick när pokerforum beslutade sig för att släppa in StackBack? Hur arg på en skala 1-10 var du Ola? Arg är fel ord, arg var jag inte, men "ledsen och besviken" eller nåt sånt. Dock ska man skilja på äpplen och päron. Jag är personligen anti-rakeback av ideologiska skäl, jag anser att rejken bör sänkas för alla, rakt av. Det var äpplet Päronet är ur ett forumperspektiv, stora anledningen till att vi haft rb-snacksförbud är av spamhänseende (och den delen är fortsatt förbjuden, inget PM-skickande mm). Men den mesta av RB-spamen har försvunnit i takt med aktörerna på rb-marknaden blivit "stora och serösa" och då faller päronargumentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Indie skriver på WSOP, jag har än så länge ingen aning om det är sant, men: Party Poker chockar konkurrenterna och sätter ett tak på $10 för rejken på alla SNG:er. Det blir ganska fördelaktigt redan på nivån $210, men taket gäller även vid $300, $500, 1k, 2k och 5k. De fyra sistnämnda nivåerna är för övrigt nytillagda. Så ska det låta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Indie skriver på WSOP, jag har än så länge ingen aning om det är sant, men: Så ska det låta! abouw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts