uddudd Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 NL200 Ni har KK och höjer 8, X synar sb raisar till 25 (random) du synar, X foldar Dvs. Potten är runt 59 dollar och är J77 2 hjärter. Han instaställer 160 dollar Vad gör du? Citera
Akim Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 NL200 Ni har KK och höjer 8, X synar sb raisar till 25 (random) du synar, X foldar Dvs. Potten är runt 59 dollar och är J77 2 hjärter. Han instaställer 160 dollar Vad gör du? Instasyn, dock ska du raisa tillbaka redan pre, du vill inte spela KK trehandat. Citera
uddudd Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Postad 8 April , 2008 Borde raisat tillbaka ja, dock synade jag flop och han visar AA. Hade synen varit lika självklar även om färgdraget ej låg ute? (Har åkt på att folk instatrycker med färgdraget med) Citera
Snabelguy Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Instasyn, dock ska du raisa tillbaka redan pre, du vill inte spela KK trehandat. Vad sätter du fi på för hand? Citera
Dead-Inside Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Vad sätter du fi på för hand? Färgdrag, AK, Jx, JJ-AA. Lite TT. Random air. Ibland en 7a. Citera
Akim Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Vad sätter du fi på för hand? AA-JJ, Jx blandannat färgdrag etc. Citera
uddudd Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Postad 8 April , 2008 Vad sätter du fi på för hand? Tänkte AKs, JJ, kanske en AJ i bästa fall. Första svaret blev "instasyn" men i magen känns det som jag har gjort en mycket dålig syn, speciellt eftersom jag åkt på den 2 ggr på 2 dagar nu Just QJs och sådana händer känns inte så aktuella att han skulle 3beta på 1/2NL ur SB efter en UTG+1 höj. (Hade inte fått ett omslag från den pos. tidigare så han lär inte startat med den handen) Citera
iwer Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Tänkte AKs, JJ, kanske en AJ i bästa fall. Första svaret blev "instasyn" men i magen känns det som jag har gjort en mycket dålig syn, speciellt eftersom jag åkt på den 2 ggr på 2 dagar nu Just QJs och sådana händer känns inte så aktuella att han skulle 3beta på 1/2NL ur SB efter en UTG+1 höj. (Hade inte fått ett omslag från den pos. tidigare så han lär inte startat med den handen) Jag degar 7 av 7 dagar i veckan i det läget. Har han AA, JJ eller x7 så fine för honom. Det är utan tvekan +ev att syna på Jhög flop med KK. Punkt. Citera
Thorn- Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Spelar han AA/JJ eller någon 7a på det här sättet är det bara att skratta åt hans försök att MINIMERA sitt värde i handen. Att släppa KK här vore värre än att tacka nej till en natt med Jessica Biel. Citera
ackeman Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 4-mannat ska man få in alla pengar med KK och ibland möter man AA. Thats poker. Citera
Balooo Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 som tidigare skrivet tycker jag att du bör pumpa in mer pre för att få bort en trevägspott och förhoppningsvist få in alla pengar pre. Sen är det inte så mkt att snacka om, självklar syn för mig. Citera
heltok Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Instasyn, dock ska du raisa tillbaka redan pre, du vill inte spela KK trehandat. varför vill man inte det? Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 varför vill man inte det? för att Dan Glimne skrev det i pokerhandboken btw jag hade masturberat mig själv till orgasm innan jag synar floppushen. Citera
Supertequila Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 varför vill man inte det? För att helst vill man spela det 4handat Som svar på OP så tycker jag också att du ska slå om pre och syna flop. Sen att betala med KK mot AA för 100BB är liksom standard o inget o gråta över. Citera
Dead-Inside Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 för att Dan Glimne skrev det i pokerhandboken btw jag hade masturberat mig själv till orgasm innan jag synar floppushen. This Citera
Recommended Posts