Nietzsche Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Är det någon som sett detta avsnitt? Det är ett speciellt avsnitt med bara författare, så vill man se Sklansky mfl. spela bör detta vara chansen. Jag har själv inte sett det, men hoppas att det antingen sänds på Kanal 5 förr eller senare, eller att man får tag i det på annat vis. * RP och flytt till Poker OT med all annan TV - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Dessa ska tydligen vara deltagarna: T.J. Cloutier David Sklansky Phil Hellmuth Mike Sexton Mike Caro Doyle Brunson Låter onekligen underhållande. Citera
Måns Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 (Sorry, inget snack om piratmaterial - Kubo) OK, missade att reglerna ändrats, mindes bara tråden som är låst nu om filnamn. Nu nämnde jag iofs inte ens filnamn, men nu lärde jag mig den nya regeln åtminstone Citera
anth Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 T.J. Cloutier David Sklansky Phil Hellmuth Mike Sexton Mike Caro Doyle Brunson Bah! Vad har Sexton tillfört pokerlitteraturen??? Släng ut honom och stoppa in McEvoy eller Chiaffone istället. Citera
Hjort Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 T.J. Cloutier David Sklansky Phil Hellmuth Mike Sexton Mike Caro Doyle Brunson Bah! Vad har Sexton tillfört pokerlitteraturen??? Till skillnad från Hellmuth som tagit pokerteorin till nya skinande höjder... Citera
callen Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 En jävla skandal att inte Ciaffone fick vara med. Citera
Papa Kubo Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Ciaffone kanske inte ville vara med? Sexton har tydligen en bok på gång. Citera
anth Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Ciaffone kanske inte ville vara med? Sexton har tydligen en bok på gång. Tillsammans med Vince Van Patten då? Citera
injog Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Han har faktiskt redan en bok ute. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men den är grön.... Citera
injog Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Oj då! Då ska jag egentligen vara ännu mer upprörd. Alla fick nämligen vars en liten WPT-påse när man åkte ut ur invitationalen. Min saknade givetvis förutom Sextons bok en del andra grejer. Hade jag vetat att det var ett förhandsex. hade jag blivit mäkta förbannad Citera
drc Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 En jävla skandal att inte Ciaffone fick vara med. Sök upp honom och fråga om han vill gifta sig med dig. Du är ju för fan besatt Citera
Hjort Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Ciaffone kanske inte ville vara med? Sexton har tydligen en bok på gång. Ciaffone fick knappast vara med då han är rätt självpublicerad och saknar ordentlig backning. På böckernas meriter så är han ju långt mer förtjänande än typ alla utom Doyle och Sklansky. Citera
Dahlberg Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Dan Glimne då, var är han? haha ja du den skulle inte vara dum Nä men jag håller med om föregående talare, ta bort Sexton och släng in McEvoy, annars ett väldigt underhållande fält. men som sagt, Dan "giganten" Glimne skiner i sin frånvaro Citera
Sparven Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Jag läste en artikel av Sexton som handlade om den här turneringen. Han verkade själv vara rätt så medveten om att det inte var hans literära kvalliteter som tagit honom dit, utan snarare att han var ett kännt ansikte. Edit: Vem tror ni vinner (vann) då?? Ni som vet hur det gick kan helst låta bli att svara. Citera
nutcracker Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Var kul att se dem spela tillsammans.. Mest For deras snack mellan handerna men nagra otroliga laydowns eller bluffar var det inte. Caro sag ganska galen ut vid olika tillfallen.. Citera
Recommended Posts