Gå till innehåll

Söndagsrail 6/4-08


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ITMade i $750k iallafall, men så fort jag kom ITM så gick det inte längre.

Först AT mot K9 all in pre, river 9. Sen open ended+nötfärgdrag mot tptk, både turn och river blanka. Ställer in det sista med A5 och får syn av KK. Flopp Axx, turn x och river K.

Ska väl egentligen inte klaga eftersom jag drog ut AK med AQ i $109fo på Stars där vi nyligen kom ITM. 7 av 90 där!

5 av 79 i $535 på UB också!

 

Har grindat i det tysta än stund tills nu när ja dubblade med AJvs99 så jag har drygt 300k i millen.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Railar nu =)

 

Hur kommer det sig att du alltid går långt i Million?

 

Jag går aldrig någonsin långt i nån annan turre.. Jag vet inte, har också funderat på det då motståndet definitivt vore bättre, kan vara så att strukturen passar mig dock. För många BB o jag blir ofta uttråkad o gör nåt dumt, älskar jam/fold i slutet på millen. Det är vad jag gör istället för BJ(alltså alla andra pokerspelare sysslar med BJ, jag får min kick från stora MTT:er).. =)

 

Senaste handen var rätt sweet.. Standard push va? Jag menar, har knappast mycket FE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som såg, vad tyckte ni om min bluffshove på turn? Jag kunde bara inte sätta honom på ett A då jag inte såg honom kallsyna med 12BB eller vad det nu var. Satte honom på ett starkt par som han fick för sig att slowa och att han inte kunde syna push..

 

En rolig grej, hade inte AA en enda gång under hela turren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ligger 2/122 nu i 20GTD jobbar på min första klonk :mrgreen:

 

wooyeah!!

 

Ni som såg, vad tyckte ni om min bluffshove på turn? Jag kunde bara inte sätta honom på ett A då jag inte såg honom kallsyna med 12BB eller vad det nu var. Satte honom på ett starkt par som han fick för sig att slowa och att han inte kunde syna push..

 

En rolig grej, hade inte AA en enda gång under hela turren.

 

Hur gick det för er tillslut? Jakelamotta kanske sa i detta inlägg att han åkte, jag vet inte men isf vilken plats och hur mkt pengar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för er tillslut? Jakelamotta kanske sa i detta inlägg att han åkte, jag vet inte men isf vilken plats och hur mkt pengar? :)

 

Vet ialf att Blueoasis inte klonkade:( Kom runt 40? Vet inte exakt, men fick runt $80 tror jag så var lite besviken. Förlorade några riktigt riggade potter, blandannat KK vs AJ, AK vs AJ, AK vs AT all in pre på samtliga om jag inte minns fel. Åkte ut på nån 60/40pott också. Kan ha fel någonstanns. Bättre lycka nästa gång Blue:)

 

Nästa söndag ska jag klonka!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...