Ollza Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Kör idag SH 50NL på Party Poker men tänkte byta sida efter att ha läst alla skräckinlägg om PP + att jag inte är helnöjd själv. Är det någon som har något bra tips på pokerrum som anses vara i EU/EES och som har mkt fisk, bra skins, bra uttagsmöjligheter osv. Tackar på förhand! Citera
FeelingThis Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 som anses vara i EU/EES Vet inte angående det, men jag som nybörjare på NL cashgame plussar rakt ut på Full Tilt NL50. Citera
hager Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Kör idag SH 50NL på Party Poker men tänkte byta sida efter att ha läst alla skräckinlägg om PP + att jag inte är helnöjd själv. Är det någon som har något bra tips på pokerrum som anses vara i EU/EES och som har mkt fisk, bra skins, bra uttagsmöjligheter osv. Tackar på förhand! Lirar på Expekt (Ipoker). Efter ett ganska långt uppehåll så spelar jag Nl50 hu där, och tycker motståndet är sjukt enkelt. Citera
papiPope Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Finns det något lättare motstånd än på Unibet? Spelar själv inte där just nu men gjort det lite tidigare. Citera
Juggler Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/44419-samlingstrad-vilken-site-ska-jag-spela-pa.html Citera
Recommended Posts