Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Betade lite på kvällens gala (som går live på TV4 Anytime igen tydligen) nu. Eklund, Maia, Stevenson och Gouveia (Betsson). Sen ett minibet på Struve (Ladbrokes) bara för att han är så siiiinnessjukt lång :mrgreen: Slängde in litegrann på Neil Grove och Dan Hardy nu också, bara för extra spänning egentligen :)

 

Satte en dryg hundring på en mastig trippel med Maia, Stevenson och Gouveia till nästan 20 ggr pengarna med. Tycker ni ska rygga den faktiskt, obv en risky högoddsare men Gouveia och Stevenson är verkligen inga nollor så det känns som fina odds.

 

 

Är bakis och trött nu, måste dra till närmsta Donken och fixa käk, tror galan börjar 17.00 redan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt nice att du fick en bild med Jackson :D. Snackade du nått med honom?

 

Man har ju inte så mycket tid. Vi hälsade, sen började han pilla på mitt halsband direkt när han såg det :mrgreen: Det bleknar ju i jämförelse med allt bling han hade på sig dock. Han sa ungefär "oh you got some bling bling, what you got there?", sen snurrade han på det. Jag sa att det var Dolce Gabbana och han svarade med "oh thats for girls". Sen pausade han lite innan han sa "naw I'm just playing with you man" :mrgreen: Sen var man ju tvungen att gå vidare, jag önskade honom lycka till mot Jardine och han svarade att han uppskattade det.

 

Paul Taylor var också där. Sjukt nog satt självaste Wanderlei Silva också där! Obv Taylor i mitten :mrgreen: Megatilt att Silva reste sig upp och gick när det bara var 4 pers före i kön!! Sick det hade varit att träffa båda :D Men ärligt talat visste vi inte ens vad vi stod i kö till så jag var ändå rätt nöjd med att få den där bilden med Rampage.

 

Nu bär det snart av till The O2 Arena :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har ju inte så mycket tid. Vi hälsade, sen började han pilla på mitt halsband direkt när han såg det :mrgreen: Det bleknar ju i jämförelse med allt bling han hade på sig dock. Han sa ungefär "oh you got some bling bling, what you got there?", sen snurrade han på det. Jag sa att det var Dolce Gabbana och han svarade med "oh thats for girls". Sen pausade han lite innan han sa "naw I'm just playing with you man" :mrgreen: Sen var man ju tvungen att gå vidare, jag önskade honom lycka till mot Jardine och han svarade att han uppskattade det.

 

Paul Taylor var också där. Sjukt nog satt självaste Wanderlei Silva också där! Obv Taylor i mitten :mrgreen: Megatilt att Silva reste sig upp och gick när det bara var 4 pers före i kön!! Sick det hade varit att träffa båda :D Men ärligt talat visste vi inte ens vad vi stod i kö till så jag var ändå rätt nöjd med att få den där bilden med Rampage.

 

Nu bär det snart av till The O2 Arena :-D

 

hehe paul taylor bleknar verkligen mellan wandy och rampage, inte riktigt samma starfactor. Coolt att rampage verkligen var så skön som man antar att han är.. Du skulle bett honom göra chuck imitationen ;-)

 

angående dina betts. Kan verkligen inte rygga stevenson, tycker han är grymt överskattat och han har aldrig imponerat på mig. Iofs var det ett tag sen Sanchez gick en fight tror dock han kommer vara för stor och för stark. Men men du har satt skrällar förut. gl!

 

ps: inte ett dugg avundsjuk ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, snabbcomeback på borden och upp $400 på 150 händers fiskjakt nu. Trött sen England men har haft en helt underbar vecka. Har fått både inspiration och motivation samtidigt som jag tror ryggen ska kunna bli helt bra snart, så nu bör jag kunna komma igång ordentligt med både gym och grind igen. Har bestämt mig för att köpa en stationär och två skärmar, tror en bättre setup än min nuvarande URUSLA skulle kunna hjälpa motivationen hyfsat. Tips på bra/billiga skärmar med 1900*1200?

 

Möjligt jag skriver ihop en resesammanfattning med bilder, men också fullt möjligt att jag inte pallar :)

 

HEJA UNITED btw, sjukt bra första halvlek mot Inter. Tror vi ordnar detta på Old Trafford (som jag äntligen varit på nu, vilken underbart fin arena)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte springa såhär alltid? Exakt samtidigt dessutom, dubbel orgasm :mrgreen:

 

$2/$4 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($905.40)

UTG+1 ($222.50)

CO ($427.40)

Hero (BTN) ($419.70)

SB ($1019.40)

BB ($1299.40)

 

Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BTN A:spade: A:club:

3 folds, Hero raises to $10, 1 fold, BB raises to $40, Hero calls $30

 

Flop: 4:club: A:diamond: 2:diamond: ($82, 2 players)

BB bets $64, Hero calls $64

 

Turn: 7:diamond: ($210, 2 players)

BB checks, Hero bets $124, BB raises to $496, Hero calls $191.70

 

River: J:diamond: ($1,021.70, 2 players)

 

Final Pot: $1,021.70

BB shows: K:club: A:heart:

Hero shows: A:spade: A:club:

 

BB wins $180.30 ( lost -$419.70 )

Hero wins $838.40 ( won +$418.70 )

 

 

 

$2/$4 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($348.55)

CO ($434.65)

BTN ($465.90)

SB ($470.40)

Hero (BB) ($423.00)

 

Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BB 6:diamond: 6:heart:

3 folds, SB calls $2, Hero raises to $16, SB raises to $50, Hero calls $34

 

Flop: 4:diamond: 6:club: 7:heart: ($100, 2 players)

SB bets $100, Hero calls $100

 

Turn: 6:spade: ($300, 2 players)

SB checks, Hero checks

 

River: 2:spade: ($300, 2 players)

SB bets $318.40, Hero calls $269

 

Final Pot: $887.40

Hero shows: 6:diamond: 6:heart:

SB shows: K:club: K:diamond:

 

Hero wins $835 ( won +$416 )

SB wins $49.40 ( lost -$419 )

 

 

Observera mina ljuvligt sneaky slowspel!

 

Lade i tvåans växel och fick in 450 händer nu. NL400 i euro känns rätt lagom för mig just nu, kör på Ladbrokes/Unibet. NL600 och uppåt är även Prima med i festen, trodde att det skulle vara alla tre även på NL400. Det gör tyvärr att jag nog inte kan köra med min bra deal på Purple Lounge eftersom där är dålig action på NL400 och NL600 euro är lite högt för mig just nu.

 

Var tillbaka hos naprapaten igen idag. Han har tagit det lite lugnare med mig och mest stretchat och behandlat med el efter de två första helvetesbesöken men idag knäckte han till ordentligt igen :( Är riktigt öm nu men jag var inom farsan och hämtade lite Voltaren så det ska nog gå bra :)

 

Grymt tråkig match idag mellan Real och Liverpool förresten. Totalt oförtjänt Liverpoolseger tyvärr men de är ju så sjuuukt running good i CL...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får nog hjälp av en väldigt datorkunnig polare med datorn. Blir nog att vi beställer delar och han hjälper till. Orkar han inte kör jag bara nåt färdigt paket på komplett.se och moddar lite. Förutom att den ska klara två skärmar är det skitviktigt att den är tyst! Bra chassi som gäller främst då eller? Tips isåfall?

 

 

Skärmar känns det som jag lutar åt följande:

 

http://prisjakt.nu/produkt.php?p=339902

 

Tankar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hade jag kört miniview hade jag nog kört på den! Beklagade mig precis till bobb4n att 120 extra jävla pixlar på höjden ska kosta nästan 1000 kr per skärm!! Vet att jag kommer tilta av just det lilla extra överlappet man skulle få. Irriterande att ändra storlek på alla bord varje gång...har varit dumsnål så många gånger när jag köpt saker :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt nog är både mina datorprylar och skärmarna på väg. Beställde liksom datorn på torsdag kväll och skärmarna på fredag eftermiddag och ändå var det klart innan helgen. Var inne på komplett.se för att kolla, sjuka jävlar. Beställningen mottagen 13.40, ordern packad och skickad 14.00 står det :mrgreen:

 

 

Blir tydligen ett litet vad med pimpic (hmmm pimpic83??) om 50K händer i mars. Den som inte klarar det ska skicka $200 (troligen) till den andra. Bara för lite extra motivation, tror faktiskt nya datorn ska räcka för det men kan inte skada det här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...