Metaddict Postad 12 September , 2013 Författare Rapport Postad 12 September , 2013 Klokov var ju småstark...250 kilo frontböj med lång paus ända nere i botten Så jävla hardcore video detta, ett jävla pingisbord bakom med hahaha Like a baws! Citera
killerwolf Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 klokov var 2005 världens bästa olympiska lyftare i sin viktklass och har varje år sen dess placerat sig på prispallen (2a/3a varje gång), och en firm believer på att inte köra med bälte =). Jag är ghey for him. Citera
Metaddict Postad 12 September , 2013 Författare Rapport Postad 12 September , 2013 klokov var 2005 världens bästa olympiska lyftare i sin viktklass och har varje år sen dess placerat sig på prispallen (2a/3a varje gång), och en firm believer på att inte köra med bälte =). Jag är ghey for him. Kände också en svag man crush ankomma Citera
killerwolf Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 2 sköna videos till på honom, åså kastar jag in en bild på honom när han var med i ryska varianten av "kändishoppet", simhoppet, han har även varit med i ryska varianten av "dancing with the stars" =). Karln är stark som en powerlifter, ser ut som en jävla "offseason" bodybuilder. lite smått flexad <3 Citera
Katt3n Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Vad är för- och nackdelar med frontböj kontra vanlig med stången bakom huvet? Citera
killerwolf Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Vad är för- och nackdelar med frontböj kontra vanlig med stången bakom huvet? frontböj är utmärkt för att träna upp bålstyrka, tar lite olika också på låren, prova så känner du =) men du tar inte lika mkt som i vanlig knäböj så börja lågt i vikt. Citera
Starfitter Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Vad är för- och nackdelar med frontböj kontra vanlig med stången bakom huvet? Vanliga böj kan du använda höftböjarna extremt mkt mer vilket gör att det tar mindre fokuserat på benen och du kan lyfta mer. Citera
Katt3n Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Låter kul. Ska prova imorrn. Men som sagt låga vikter, känns spontant som att frontböj är lite mer av en balansövning. Citera
killerwolf Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 se till att du youtubar frontböj lite innan du kör igång så du kommer igång rätt med stångplacering/hur du skall hålla stången. Citera
Katt3n Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 se till att du youtubar frontböj lite innan du kör igång så du kommer igång rätt med stångplacering/hur du skall hålla stången. Vad heter frontböj på engelska? Front squat? Edit:hittade Citera
Metaddict Postad 12 September , 2013 Författare Rapport Postad 12 September , 2013 Så jävla skööööööööööööööööööön session [X] Vända 7 inköp back till 3 upp [X] Köpa in för 100bb och busta en fisk med 200bb från big blind och small blind [X] Bluffcatcha Markus800 Citera
calibrat Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 hehe på tal om o köra morgonpass på tom mage Citera
Metaddict Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 [ ] Vit fredag [X] Nummer till två vackra damer [X] Förstörde båda chanserna genom att SMS-bomba sönder dem pga för mkt alkohol :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: GLORY GLORY MAN UNITED, COME ON!! Citera
Metaddict Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 Citerar tsigalko: åååh att vara påflugen är en av dödssynderna Mm jag vet :oops: Citera
Metaddict Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 [X] SMS-bombade tydligen sönder numret den ena tjejen skrev fel först Lycka Citera
Sladdafan Postad 14 September , 2013 Rapport Postad 14 September , 2013 7 stycken "ligga?" på raken? Ligga?-tråden på flashback är f.ö riktigt bra underhållningsvärde om någon missat den. Citera
Metaddict Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 7 stycken "ligga?" på raken? Ligga?-tråden på flashback är f.ö riktigt bra underhållningsvärde om någon missat den. Inte riktigt så illa Men jag betvivlar att hon hade svarat om hon fått alla Citera
Metaddict Postad 15 September , 2013 Författare Rapport Postad 15 September , 2013 Fy satan så bra Hard Knocks var!!!! Fantastisk inblick i hur det går till bakom kulisserna i NFL. Jag är lite förvånad över hur bra stämningen var och att det inte verkade finnas en enda dryg människa i laget. Man fick ju en liten tår i ögat på slutet när DiManche fick beskedet att han tog en plats i laget Citera
minibiff Postad 15 September , 2013 Rapport Postad 15 September , 2013 Ni mötte Häcken, ni skulle inte ta den i Häckan! Fan vad spännande årets upplaga är! Är lite smått ledsen över att jag åker bort i kommande guldstrid som efter idag känns ännu roligare! Citera
Metaddict Postad 17 September , 2013 Författare Rapport Postad 17 September , 2013 Alltså är alla människor i hockeyvärlden hjärndöda eller? "Phoenixbacken Rostislav Klesla tacklades hårt av Los Angeles Jordan Nolan och fick en hjärnskakning. Därpå hoppade Phoenixcoachen Paul Bissonnette in för att nita Nolan." Citera
Metaddict Postad 17 September , 2013 Författare Rapport Postad 17 September , 2013 Såja, nu börjar det likna nåt för vårt kära United tycker jag!! Riktigt kul att Moyes lyssnar på mig och spelar Kagawa Även kul att få se Tony Valencia äntligen verka vara på väg till gammal form igen, han var fantastisk idag Citera
Metaddict Postad 17 September , 2013 Författare Rapport Postad 17 September , 2013 Och det börjar dra ihop sig till årtusendets UFC-gala. Fyra dagar kvar! http://mmanytt.se/blandat/mandagslistan-sagan-om-gustafsson/ Citera
affe2000 Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Såja, nu börjar det likna nåt för vårt kära United tycker jag!! Riktigt kul att Moyes lyssnar på mig och spelar Kagawa Även kul att få se Tony Valencia äntligen verka vara på väg till gammal form igen, han var fantastisk idag Tror det faktiskt kan fungera med Kagawa till vänster när Rooney, Evra och RVP också tar ansvar för att det finns någon på den kanten om Kagawa sticker inåt banan. Och Carrick Fellaini som täcker upp om det blir en kontring. Kagawa har så mycket potential att prestera mer än han gjort hittills så hoppas mycket på honom denna säsongen. Och att Zaha och Januzaj får lite speltid. Är bortrest och missar derbyt på söndag. Känns sjukt tungt, borde bli en riktigt bra match. Tyvärr verkar väl Kompany och Nastasic vara tillbaka (de spelade väl igår?), det gör City rätt rejält mycket starkare. Skönt också att Rooney och RVP passade på att göra sina värsta missar för året i en match vi ändå vinner bekvämt. Citera
killerwolf Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 nu är du lite väl biased metaddict? =), svennebanan i UFC är skitskoj and all, men årtusendets gala?... resten av cardet är ju direkt cpdåligt så hade de inte varit för att det är en svensk mot jon jones så hade man ju inte direkt stannat uppe hela natten, sedan hypar man ju upp chansen betydligt mer just för att det är alex, oddsen talar ju sitt klara språk vad de mer objektiva känner =) Citera
Metaddict Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Postad 18 September , 2013 Tror det faktiskt kan fungera med Kagawa till vänster när Rooney, Evra och RVP också tar ansvar för att det finns någon på den kanten om Kagawa sticker inåt banan. Och Carrick Fellaini som täcker upp om det blir en kontring. Kagawa har så mycket potential att prestera mer än han gjort hittills så hoppas mycket på honom denna säsongen. Och att Zaha och Januzaj får lite speltid. Är bortrest och missar derbyt på söndag. Känns sjukt tungt, borde bli en riktigt bra match. Tyvärr verkar väl Kompany och Nastasic vara tillbaka (de spelade väl igår?), det gör City rätt rejält mycket starkare. Skönt också att Rooney och RVP passade på att göra sina värsta missar för året i en match vi ändå vinner bekvämt. Ja vi behöver en extra kreatör på plan. Och som du säger såg man väldigt tydligt att Evra fick understöd av någon annan om Kagawa sprang iväg på egen hand, Fellaini var nästan nere på en armlängds avstånd ibland Vi får ju fortfarande en bra balans på kantspelet med en renodlad winger som Valencia eller Zaha på andra sidan och en Evra som ständigt flyttar upp och tar en offensiv kantroll. Kändes som vi spelade väldigt annorlunda plötsligt mot vad vi gjort tidigare. På ett positivt sätt! Men Leverkusen var nog sämre än väntat med, dem fick ju sina båda mål helt gratis i princip och gjorde bort sig totalt i försvaret några gånger. Blir ett helt annat test mot City tänker jag mig. Synd om Kompany spelar, dem är sjukt beroende av honom. Men oavsett tror jag nog vi ska kunna ta en pinne! nu är du lite väl biased metaddict? =), svennebanan i UFC är skitskoj and all, men årtusendets gala?... resten av cardet är ju direkt cpdåligt så hade de inte varit för att det är en svensk mot jon jones så hade man ju inte direkt stannat uppe hela natten, sedan hypar man ju upp chansen betydligt mer just för att det är alex, oddsen talar ju sitt klara språk vad de mer objektiva känner =) Torde vara rätt uppenbart att jag överdrev rent objektivt Men för oss svenskar är det ju största galan nånsin! Barao försvarar sin interimtitel också, så lite krut har dem allt lagt på galan. Dem andra tre matcherna på huvudkortet är också intressanta i mina ögon även om det inte är några jättematcher. Och resten av galan är väldigt väldigt tunn ser jag nu, så då kan man väl grinda istället eller nåt Citera
Recommended Posts