Metaddict Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Brag: Beröm för att jag "blivit biff"/"biffat till dig" från två olika källor idag. Beat: Min cykel blev stulen idag. Variance: Poker? Vågar man lira poker en sån här variansdag? Citera
TGrinder Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Brag: Beröm för att jag "blivit biff"/"biffat till dig" från två olika källor idag. Bjud på en före-efter bild då, biffen! Citera
Metaddict Postad 26 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2013 Bjud på en före-efter bild då, biffen! Nej! Inte för att jag hade postat i vilket fall men jag är mycket mindre nu än när jag var som "biffigast", det är bara att det att jag tappat så mycket under en lång slöperiod att när jag nu kommit igång med träning och kost så märker folk skillnad direkt för att jag var så tunn från början Citera
Metaddict Postad 26 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2013 OMFG ROFLOOOOL :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: Citera
Metaddict Postad 27 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2013 Fet fest och full rulle på Harmyntan igår Riktigt kul! Fick en riktigt sjuk förfrågan av en tjejkompis. Sen gick frågan vidare till ViktorH istället. Vill inte säga vad men kan säga att vi båda nekade action iaf Citera
Metaddict Postad 28 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2013 Känns som HIFs guld försvann med Mahlangus skada Att dessutom tappa Bedoya samtidigt är riktigt tungt. Rätt sjuk helg avklarad och vi har haft riiiktigt kul men min bakfylla just nu är inte av denna värld :evil: Tror det är såhär det känns när man håller på att dö. Citera
GruGloG Postad 28 Juli , 2013 Rapport Postad 28 Juli , 2013 Mff verkar ha glömt skorna i Skottland . Citera
Scaniac Postad 28 Juli , 2013 Rapport Postad 28 Juli , 2013 Guldet skall hem till Göteborg! ifk - hif 2-2 Citera
Metaddict Postad 28 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2013 Att denna halvlek slutade 2-2 är heeeeelt stört Jag har fortfarande svårt att se oss ta en pinne men det hade jag varit mer än nöjd med Guldet skall hem till Göteborg! Mff verkar ha glömt skorna i Skottland . Detta är en HIF-dagbok Citera
Metaddict Postad 28 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2013 ps alltså VIDRIGT bakis e jag :cry: :cry: :cry: Citera
Metaddict Postad 28 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2013 SÅ FUCKING AWESOME!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Vi ska ta guld i år HIF Citera
Metaddict Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2013 Hände detta nyss :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Citera
Metaddict Postad 6 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2013 Dags för lite metall igen som ingen bryr sig om här. Men jag upptäckte nyss detta band och är så jävla lyrisk, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra!! Snuskigt duktiga musiker. Citera
GruGloG Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Dags för lite metall igen som ingen bryr sig om här. Men jag upptäckte nyss detta band och är så jävla lyrisk, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra!! Snuskigt duktiga musiker. Tänk vad bra det där hade varit om man slapp det förbannade missljudet som growlnissen utstöter . Citera
Soni Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Tänk vad bra det där hade varit om man slapp det förbannade missljudet som growlnissen utstöter . Håller med, brukar gilla intron och soundet i helhet i denna genre men så fort dom börjar med det där så tappar jag intresset helt:-) Citera
Evergrey Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Tänk vad bra det där hade varit om man slapp det förbannade missljudet som growlnissen utstöter . Håller med, brukar gilla intron och soundet i helhet i denna genre men så fort dom börjar med det där så tappar jag intresset helt:-) Googlade runt lite, duger detta? Inte ren döds visserligen. Citera
Metaddict Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Googlade runt lite, duger detta? Inte ren döds visserligen. STORA STORA pluspoäng för att du postar legenden Chuck Shuldiner! Detta musikaliska genis tragiska bortgång har vi sörjt länge här i metaboken :cry: I Control Denied är det dock jag som inte riktigt klarar sången Citera
Metaddict Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Detta borde ni gilla Citera
GruGloG Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Detta borde ni gilla Bra read . Fick lite vibbar av Dream Theaters octavarium-album. Citera
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Detta borde ni väl gilla! Gillar ni inte musiken så bör väl du och ViktorH gilla vad som sägs 00.33 in i klippet. Citera
Metaddict Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Postar denna här också. Det är inte jag som ska dra iväg utan foxen, den tredje killen som bor med mig och ViktorH. Rum i central femma i Helsingborg (norra hamn, harmyntan) uthyres minst 3 mån from september pga långresa. Balkong från rummet med havsutsikt samt tillgång till jacuzzi och bollhav. Pm för mer info! Citera
Recommended Posts