Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Bjud på en före-efter bild då, biffen! :D

Nej! :mrgreen: Inte för att jag hade postat i vilket fall men jag är mycket mindre nu än när jag var som "biffigast", det är bara att det att jag tappat så mycket under en lång slöperiod att när jag nu kommit igång med träning och kost så märker folk skillnad direkt för att jag var så tunn från början :oops:

Postad

Fet fest och full rulle på Harmyntan igår 8-) Riktigt kul!

Fick en riktigt sjuk förfrågan av en tjejkompis. Sen gick frågan vidare till ViktorH istället. Vill inte säga vad men kan säga att vi båda nekade action iaf :mrgreen:

Postad

Känns som HIFs guld försvann med Mahlangus skada :( Att dessutom tappa Bedoya samtidigt är riktigt tungt.

Rätt sjuk helg avklarad och vi har haft riiiktigt kul men min bakfylla just nu är inte av denna värld :evil: :evil: :evil: Tror det är såhär det känns när man håller på att dö.

Postad

Att denna halvlek slutade 2-2 är heeeeelt stört :mrgreen: Jag har fortfarande svårt att se oss ta en pinne men det hade jag varit mer än nöjd med :)

Guldet skall hem till Göteborg!

tumblr_mhvtd8Qbqk1s51zjyo1_400.gif

;)

Mff verkar ha glömt skorna i Skottland :(.

Detta är en HIF-dagbok 8-)

Postad
Dags för lite metall igen som ingen bryr sig om här. Men jag upptäckte nyss detta band och är så jävla lyrisk, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra!! Snuskigt duktiga musiker.

Tänk vad bra det där hade varit om man slapp det förbannade missljudet som growlnissen utstöter :P.

Postad
Tänk vad bra det där hade varit om man slapp det förbannade missljudet som growlnissen utstöter :P.

Håller med, brukar gilla intron och soundet i helhet i denna genre men så fort dom börjar med det där så tappar jag intresset helt:-)

Postad

Håller med, brukar gilla intron och soundet i helhet i denna genre men så fort dom börjar med det där så tappar jag intresset helt:-)

Googlade runt lite, duger detta? Inte ren döds visserligen.

Postad
Googlade runt lite, duger detta? Inte ren döds visserligen.

STORA STORA pluspoäng för att du postar legenden Chuck Shuldiner! Detta musikaliska genis tragiska bortgång har vi sörjt länge här i metaboken :cry: :cry: :cry:

I Control Denied är det dock jag som inte riktigt klarar sången :mrgreen:

Postad

Postar denna här också. Det är inte jag som ska dra iväg utan foxen, den tredje killen som bor med mig och ViktorH.

Rum i central femma i Helsingborg (norra hamn, harmyntan) uthyres minst 3 mån from september pga långresa. Balkong från rummet med havsutsikt samt tillgång till jacuzzi och bollhav. Pm för mer info!

z9ju.jpg