Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
LITE full var det ja...:mrgreen:

Nä jag har inte fixat hotell eftersom jag har väntat en vecka på att du skulle kolla upp det. Jag har ju inte en jävla aning så isåfall bokar jag nog det min irländska polare tipsade om.

Kul att du fixar VIPpass på strippklubb men inte orkar kolla på några hotell :P

Yo!

Jag har hittat massa hotell, men frågar ær om vi ska bo næra arenan dær UFC ska hållas eller næra alla roliga aktiviteter (læs strippklubb).

Kan skicka dig en lista nu på mail, har hittat massa skoj man kan gøra i London (læs mer æn 1 strippklubb).

Hm du är skum :) n_p var det där i mitten iaf :P

wohooo hoppas att jag kommer ihåg resten bara, ska testa o skicka en mail nu.

Postad
LITE full var det ja...:mrgreen:

Nä jag har inte fixat hotell eftersom jag har väntat en vecka på att du skulle kolla upp det. Jag har ju inte en jävla aning så isåfall bokar jag nog det min irländska polare tipsade om.

Kul att du fixar VIPpass på strippklubb men inte orkar kolla på några hotell :P

Jag anar lite ironi dær, men tro mig, du kommer vara tacksam sen =) kommer vara som i Thai fast men finare brudar och mer att vælja på menyn :mrgreen:

Sen så har jag fixat 2-3 dejt till oss också. Eller ja, till dig, jag hænger på om kompisen ær snygg :P

Postad
Jag anar lite ironi dær, men tro mig, du kommer vara tacksam sen =) kommer vara som i Thai fast men finare brudar och mer att vælja på menyn :mrgreen:

Sen så har jag fixat 2-3 dejt till oss också. Eller ja, till dig, jag hænger på om kompisen ær snygg :P

Tro det eller ej men jag har aldrig någonsin varit på strippklubb. Inte i Thailand heller!

Svarat på ditt mejl iaf, grattis ;)

Postad
Tro det eller ej men jag har aldrig någonsin varit på strippklubb. Inte i Thailand heller!

Svarat på ditt mejl iaf, grattis ;)

Fan, jag har ett svagt minne av att du hængde med nån gång i Thailand. Men va fan, har man tur en fredagskvæll i Thai så kan en 7/11 førvandlas helt pløtsligt till en strippklubb...

Tack før svaret på mejl, det var jættesnællt.

Førresten, hihi

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/53174-eurythmech-backade-13-inkoep-idag-27.html

Postad

Fick beröm av min naprapat idag! Han tyckte att jag hade en synnerligen dålig rygg för min ålder. Weehoo 8-) Eller vänta nu...

Känns som han vet vad han gör iaf, förutom de två första extremt smärtsamma besöken har det känts mycket bättre efter varje gång jag varit där och blivit bättre och bättre. Trodde aldrig det skulle kunna vara skönt att få elstötar i ryggen men det är rätt avslappnande :mrgreen: Jävligt lägligt att jag känner mig bättre inför min resa iaf.

Tror inte jag hinner få igång mycket grind innan jag åker men efter det borde jag kunna hitta grinden igen och göra detta till den pokerdagbok den var planerad att vara :roll:

Imorrn blir det pokerkväll med ett gäng polare här och på lördag P-Floyd i Helsingborgs Konserthus. Något välkänt (tydligen) coverband med "påkostad ljusshow". Hoppas jag när de tar 350 jävla spänn för en biljett.

Det var väl allt...spännande, analysera min range tack!

Postad

Saxat från Manutd.com där kändisar ställer frågor till Sir Alex.

What's the most amazing thing you've ever seen in training? Dominic Monaghan, actor (Lost, Lord of the Rings)

The most amazing thing is Paul Scholes, in the morning, when a player goes to have a pee at the side of the training pitch and he fires balls from 40 yards right on top of their head! He’s unbelievable. He got John O’Shea about two weeks ago, right on the shoulder, while he was having a pee. He got Gary Neville right in the head and Neville chased him across the pitch!

:mrgreen:

Postad

hej.

kommer ej in på msn/mail nu, hær ær top 3 hoteller. ska till en polare snart så skickar dig en mail också.

NR1:

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=257616&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

Radisson var ju næstat tippad som nr. 1 och denna ligger endast 800 meter från arenan dær vi ska se på ufc. Verkar som o mallt annat ær i nærheten också.

NR2:

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=105992&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

mest før de nverkar ligga jævligt centralt.

och nr. 3

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=163518&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

Om du vill att jag ska boka nån annan så sæg bara vilken du vill så fixar jag det eller vælj nån av dom hær.

Edit: Alla hotell har internet och gym, tror att nr. 2 eller nr.3 har pool. Radisson ær ju så klart favoriten men kika igenom dom. Jag tror ej att jag ska ha min dator med mig eftersom min privata ær ganska fuckat och orkar ej ha med jobbdatorn.

Bokade precis flyg på ryan air från torsdag till måndag men det gick inte igenom, ska ringa till dom nu och se varfør :S

Annrs har jag ju bokat genom norwegian med då blir det torsdag till søn :(

Postad
hej.

kommer ej in på msn/mail nu, hær ær top 3 hoteller. ska till en polare snart så skickar dig en mail också.

NR1:

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=257616&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

Radisson var ju næstat tippad som nr. 1 och denna ligger endast 800 meter från arenan dær vi ska se på ufc. Verkar som o mallt annat ær i nærheten också.

NR2:

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=105992&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

mest før de nverkar ligga jævligt centralt.

och nr. 3

http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&hotelId=163518&arrivalDate=19/02/2009&departureDate=22/02/2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

Om du vill att jag ska boka nån annan så sæg bara vilken du vill så fixar jag det eller vælj nån av dom hær.

Edit: Alla hotell har internet och gym, tror att nr. 2 eller nr.3 har pool. Radisson ær ju så klart favoriten men kika igenom dom. Jag tror ej att jag ska ha min dator med mig eftersom min privata ær ganska fuckat och orkar ej ha med jobbdatorn.

Bokade precis flyg på ryan air från torsdag till måndag men det gick inte igenom, ska ringa till dom nu och se varfør :S

Annrs har jag ju bokat genom norwegian med då blir det torsdag till søn :(

Lol, skrev nyss ett argt mejl till dig för att du varit så jävla seg :mrgreen: Tyckte alla de där tre verkade grymt nötiga. När det gäller läge vet jag knappt, känns som O2 Arena nästan ligger aningen off? Men jävligt skönt såklart när det är galan, så det jämnar väl ut sig antar jag. Radisson har gratis internet med, ger ju kanske den några procents edge ;) Men vilket som av de tre blir bra, boka du direkt när du läser detta! Boka dubbelrum men var nu noga med att du bokar med två enkelsängar :P

Jag bokade dock precis mitt flyg. Åker med SAS från Heathrow 18.15 på måndagen. Så hade ju varit jääääääävligt bra om du åkte på måndagen med.

Postad
Lol, skrev nyss ett argt mejl till dig för att du varit så jävla seg :mrgreen: Tyckte alla de där tre verkade grymt nötiga. När det gäller läge vet jag knappt, känns som O2 Arena nästan ligger aningen off? Men jävligt skönt såklart när det är galan, så det jämnar väl ut sig antar jag. Radisson har gratis internet med, ger ju kanske den några procents edge ;) Men vilket som av de tre blir bra, boka du direkt när du läser detta! Boka dubbelrum men var nu noga med att du bokar med två enkelsängar :P

Jag bokade dock precis mitt flyg. Åker med SAS från Heathrow 18.15 på måndagen. Så hade ju varit jääääääävligt bra om du åkte på måndagen med.

haha ok men den førtjænade jag, jag ær seg. Men kan ej læsa mail sen så få ta de sen :P

om smekmådansviten ær upptagen så tar vi en med 2 enklasængar, ingen fara ;)

Har du nåt nr i London då? Det fixar sig med flyg tror jag. GL på matchen.

Postad
haha ok men den førtjænade jag, jag ær seg. Men kan ej læsa mail sen så få ta de sen :P

om smekmådansviten ær upptagen så tar vi en med 2 enklasængar, ingen fara ;)

Har du nåt nr i London då? Det fixar sig med flyg tror jag. GL på matchen.

Det viktigaste har jag skrivit här nu redan alltså. Var bara om flyg och bokning.

Som sagt, boka något av de där tre hotellen direkt och skriv här vad det blev. Om du blir tvungen att åka på söndag MÅSTE du säga det direkt också så jag kan fixa något själv natten till måndag.

Jag har mitt vanliga nummer med mig, borde funka. PMar det om du skulle ha lyckats slarva bort det med.

Postad
Det viktigaste har jag skrivit här nu redan alltså. Var bara om flyg och bokning.

Som sagt, boka något av de där tre hotellen direkt och skriv här vad det blev. Om du blir tvungen att åka på söndag MÅSTE du säga det direkt också så jag kan fixa något själv natten till måndag.

Jag har mitt vanliga nummer med mig, borde funka. PMar det om du skulle ha lyckats slarva bort det med.

ok ok. Skickar mitt norska nummer till dig då, men telefonen kommer ej att funka så fort jag læmnar norge. Har reserverat radisson tors, fre och lør, væntar bbara på sms bekræftelse nu. Dom flyg jag tittade på ryanair finns typ bara då :(

edit. har kollat ang måndag och det finns plats på massa hotell, så sænder dig en sms om jag bokar om biljetten, annars så hittar vi nåt på måndag, dont worry =)

Postad
ok ok. Skickar mitt norska nummer till dig då, men telefonen kommer ej att funka så fort jag læmnar norge. Har reserverat radisson tors, fre och lør, væntar bbara på sms bekræftelse nu. Dom flyg jag tittade på ryanair finns typ bara då :(

edit. har kollat ang måndag och det finns plats på massa hotell, så sænder dig en sms om jag bokar om biljetten, annars så hittar vi nåt på måndag, dont worry =)

Ok ok! Jag sitter just nu sjukt nog och surfar på Burger Kings trådlösa nätverk (!!!) (dessutom såg jag inte ens något BK precis i närheten så jag fattar noll!! :)) Hör av dig så fort det händer något så jag vet. Och se till att stanna till måndag mannen ;)

Nu är jag i Manchester. Verkar vara en skitfin stad verkligen! Var och käkade på indisk restaurang och sitter nu i hotellbaren och njuter av lite öl med farsan. Det märks att man kommit till England, för i soffan rakt framför oss har något retard somnat med en nybeställd öl på bordet framför sig. Då och då ger han ifrån sig högljudda snarkningar vilket får resterande gäster i baren att brista ut i skratt :mrgreen:

Imorgon tänkte vi faktiskt ta tåget till Liverpool och se hur där ser ut. Kanske håna lite Poolfans om vi hittar några ;)

Postad
Ok ok! Jag sitter just nu sjukt nog och surfar på Burger Kings trådlösa nätverk (!!!) (dessutom såg jag inte ens något BK precis i närheten så jag fattar noll!! :)) Hör av dig så fort det händer något så jag vet. Och se till att stanna till måndag mannen ;)

Nu är jag i Manchester. Verkar vara en skitfin stad verkligen! Var och käkade på indisk restaurang och sitter nu i hotellbaren och njuter av lite öl med farsan. Det märks att man kommit till England, för i soffan rakt framför oss har något retard somnat med en nybeställd öl på bordet framför sig. Då och då ger han ifrån sig högljudda snarkningar vilket får resterande gäster i baren att brista ut i skratt :mrgreen:

Imorgon tänkte vi faktiskt ta tåget till Liverpool och se hur där ser ut. Kanske håna lite Poolfans om vi hittar några ;)

Upp med bilder fan :P

Verkar som om det ordnade sig med biljetten, sitter i tel nu men det blir nog dær tills på måndag trots allt.

Førresten skickade en sms till dig imorse, såg ej att du har skrivit hær. fick du den?

PS. Akta så du inte åker på stryk i Liverpool, som gillar inte sånna som dig dær...

Postad

Yo.

Hotellet ær bokat, det blev:

view_nite.jpg

http://www.radissonedwardian.co.uk/

Jag kommer till London kl. 14.55 (London Stansted). Skickar dig bokningskoden øver pm så kan du kicka dit om du kommer føre mig eller så møts vi nånstans.

Jag åker hem igen måndag runt kl 20 typ.

Har ej fått nån mail från ryaniar men dom har dragit pengarna i alla fall.

O jag lyckades tappa bort passet men har hittat den nu efter att ha letat i några timmar =)

Postad
Ååh jag vill också gå på UFC..;-)

Ha det så jävla bra och mkt bilder vill jag se:-)

Du är välkommen! ;)

Ska försöka jobba in bilder jag lovar!

Yo.

Hotellet ær bokat, det blev:

view_nite.jpg

http://www.radissonedwardian.co.uk/

Jag kommer till London kl. 14.55 (London Stansted). Skickar dig bokningskoden øver pm så kan du kicka dit om du kommer føre mig eller så møts vi nånstans.

Jag åker hem igen måndag runt kl 20 typ.

Har ej fått nån mail från ryaniar men dom har dragit pengarna i alla fall.

O jag lyckades tappa bort passet men har hittat den nu efter att ha letat i några timmar =)

Bra jobbat :) Du fick tillochmed in all info jag undrade över, I'm chocked :shock:

Känns väl lättast om vi möts på hotellet, blir inte direkt lättare att hitta något annat ställe ändå. Skulle tippa att jag är där lite för dig men inte helt hundra än.

Bra med måndag! :) Jag åker också hyfsat sent, tror mitt flyg går runt 18 från Heathrow. Om du flyger med Ryan Air lär du åka från Stansted dock.

Idag blev det en liten utflykt till Liverpool faktiskt! Det var väl hyfsat trevligt, men framförallt förvånansvärt billigt. Köpte en snygg skjorta och en vårjacka för 15 pund styck. Sen kostade en hyfsat stor (men extremt smaklös förvisso) hamburgare MED en pint Carlsberg endast fem pund.

Annars måste jag faktiskt säga att Manchester känns ordentligt mycket finare och fräschare. Det säger jag inte bara för att jag är United-fan, farsan som håller på Tottenham och inte direkt gillar ManU höll med på den fronten :)

Nu är jag tillbaka i hotellbaren och surfar gratis på Burger Kings bekostnad 8-) Åt nyss en riktigt riktigt god middag på en thairestaurang, troligen den godaste Massaman jag käkat.

Tog några extreeeeeeeeeeeeeema turistbilder i Liverpool men det vetifan om jag vågar lägga upp dem :mrgreen:

Postad

FMDKJLFJLKFJLKDAJFLKAD JOFIAEJIfje

Vägarbeten o nåt stopp i trafiken, 40 pund för taxin och jag kommer äntligen fram till hotellet. Ser ingen Kenan, ber om att få checka in, de känner varken igen hans namn eller bokningsnumret. Jag säger att jag ska vänta. Satte mig i baren och kopplade upp mig. Kollar PMet Kenan skickade till mig en extra gång...

Ankomst : to, mar 19, 2009

Avreise : ma, mar 23, 2009

FINN ETT FEL??

Postad

Jodå, Kenan hade gjort bort sig...hotels.com var inte på G heller om man säger så! Jag har väntat rätt många timmar i baren men nu blev det iaf äntligen klart. Riktigt fina rum och internet verkar funka bra. Kenan går ut hårt och börjar med att fråga i receptionen om man får ta med tjejer upp på rummet. Sen frågar han om discon och då kommer conciergen och börjar snacka om strippklubbar direkt. Trodde detta var ett fint fyrstjärnigt hotell, inget pimp home :mrgreen: