Kakmonstret Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 lugn och lugn. han har väl åkt dit för ett antal misshandlar ute på krogen också. värre för honom är väl att han torskade dit för dopning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2012 från wikipedia: "Overeem was given a suspended 90 day county jail sentence plus 50 hours of community service with anger management." anger management? rly? snubben verkar ju hur lugn som helst. skulle vilja höra hans version innan man tar parti Det ska tydligen ha gått till så att han var ute och festade på en nattklubb, någon retarderad kvinna var riktigt störig, var "in his face" och vägrade ge sig. Om hon ville ha autograf och bilder eller vad vet jag inte men till sist tröttnade Overeem och puttade väck henne. Jag köper det rakt av. Den här historien hade varit helt enormt mycket större om han verkligen hade slått till en kvinna på en nattklubb. Detta gick ju nästan obemärkt förbi. Gissar att han puttade henne och hon var såpass full att hon inte kunde hålla balansen så hon fick skämmas och hämnades genom att polisanmäla honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Det ska tydligen ha gått till så att han var ute och festade på en nattklubb, någon retarderad kvinna var riktigt störig, var "in his face" och vägrade ge sig. Om hon ville ha autograf och bilder eller vad vet jag inte men till sist tröttnade Overeem och puttade väck henne. Jag köper det rakt av. Den här historien hade varit helt enormt mycket större om han verkligen hade slått till en kvinna på en nattklubb. Detta gick ju nästan obemärkt förbi. Gissar att han puttade henne och hon var såpass full att hon inte kunde hålla balansen så hon fick skämmas och hämnades genom att polisanmäla honom. Men jisses! Sånt är så förbannat klassiskt. Efterblivna kvinnor/fans/whatever som inte kan låta stjärnor vara ifred. Klart som fan man tappar det efter ett tag, någon gång måste man få vara privatperson. Sen att anmäla för minsta lilla för man vet snubben har cash. AH, tilta mig! Reservation: Har inte hela historien, men om det nu är som Meta beskriver så har han inte gjort något fel whatsoever imo. Borde dock ha ett crew eller någon homie som tar "smällen" och skickar bort henne så man slipper rubriker i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2012 Men jisses!Sånt är så förbannat klassiskt. Efterblivna kvinnor/fans/whatever som inte kan låta stjärnor vara ifred. Klart som fan man tappar det efter ett tag, någon gång måste man få vara privatperson. Sen att anmäla för minsta lilla för man vet snubben har cash. AH, tilta mig! Reservation: Har inte hela historien, men om det nu är som Meta beskriver så har han inte gjort något fel whatsoever imo. Borde dock ha ett crew eller någon homie som tar "smällen" och skickar bort henne så man slipper rubriker i onödan. Nä man vet ju inte exakt vad som hänt, men jag kan lova med 100% säkerhet att om det var så att Overeem gav henne en rak höger eller nåt så hade han fått kicken ur UFC illa kvickt. Och det är nog jävligt sannolikt att han inte hade fått 90 dagars villkorlig dom i USA för en sån förseelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Tror faktiskt vi går upp i stakes i år, har 3 bag in box starksprit hemma. OOOH ITS MAH BABYY! Jag skulle kunna va på. Om man inte är för gammal och tjock? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2012 Jag skulle kunna va på. Om man inte är för gammal och tjock? Äsch, SF är också rätt tjock Dock inte lastgammal, den biten är det jag som står för i dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Jag är mer kramgo än tjock imo! Med vänlig hälsning, Skuff89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Blir mer och mer gul för varje minut och i samma takt ökar mitt sug att resa. Ska se till och spela lite poker nu, utan faila skolan. Lär bli svårt men spela 10k tassar i månaden håller ju inte om man ska få in lite deg. Tips på brott mottages gärna obv. Ser även jobblöst ut i sommar och ingen konkret plan att hyra ut lägenheten GRINDMODE ACTIVATED Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Vi (uppochkommaren, HH och jag) är sugna på 9 dagars flygluff i juli. 5 dagar ams-2 dagar buda-2 dagar Prag. Finns det intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 OOOH ITS MAH BABYY! Kennerth gillar sin bääbbää! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Jag blir så stolt, ATH osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Jag blir så stolt, ATH osv På tal om ATH, så ligger dom och väntar på mig på ICA, ska bli trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2012 Sitter och veeeeeeeeeeeeeeeeeelar om jag ska köpa biljetter till UFC......................................så löjligt mycket åt helvete för dyrt egentligen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 sånt stort fan som du är så är de ju inge o snacka om! köp! vad ligger dem på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2012 sånt stort fan som du är så är de ju inge o snacka om! köp! vad ligger dem på nu? Hehe jag veeet Men det finns bara dem dyraste kvar. 2k styck kostar dem. Betalade inte ens i närheten av det när jag kollade i London och det var ändå helt ok platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Kan någon snälla hjälpa mig med att få Windows installerat på min MBP? Hittar inga skivor osv. Vägrar fungera. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2012 Fuck Shitty. Glory glory glory gloryyyy 8-) 8-) Dem stora vinnarna är United och Arsenal IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Kan någon snälla hjälpa mig med att få Windows installerat på min MBP?Hittar inga skivor osv. Vägrar fungera. Mvh Jag kan nog fixa en licens för runt en femhunka. Intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Dem stora vinnarna är United och Arsenal IMO. Newcastle med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2012 Newcastle med Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Är rätt nöjd med Liverpool annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Rätt rolig sesse (på riktigt) Tkr det är rätt sköj med poker när jag väl är peppad, känns som jag spelar helt okej och inte är iskall. Men på tal om iskall så satt jag vid min dator som stänger ner sig när graffekortet blir för varmt, ser två monsterfiskar på /30 som jag inte kan stå emot. För att inte datorn som står vid fönstret ska överhettas får jag öppna fönster och ta på mig onepiece och tofflor för att inte frysa men nu är mina fingrar så kalla att jag knappt kan skriva 2h senare. Och pengar, de vann jag inte. Även om jag fick glimten av skojfrisk tass: Boss $1500.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1723713 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BTN: $4109.48 SB: $2985.00 Hero (BB): $2955.00 UTG: $4693.59 CO: $719.93 Pre Flop: ($22.50) Hero is BB with 3 A UTG raises to $43.12, CO calls $43.12, BTN raises to $71.24, SB calls $63.74, Hero calls $56.24, UTG raises to $399.32, 1 fold, BTN calls $328.08, SB calls $328.08, Hero calls $328.08 Flop: ($1640.40) A 9 5 (4 players) SB checks, Hero checks, UTG checks, BTN bets $75.00, SB folds, Hero raises to $988, UTG folds, BTN calls $913 Turn: ($3616.40) 8 (2 players) Hero bets $1567.68, BTN calls $1567.68 River: ($6751.76) Q (2 players) Final Pot: $6751.76 BTN shows Q Q Hero shows 3 A BTN wins $6736.76 (Rake: $15.00) Nivåturare som man är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bbbbd Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Rätt rolig sesse (på riktigt)Tkr det är rätt sköj med poker när jag väl är peppad, känns som jag spelar helt okej och inte är iskall. Men på tal om iskall så satt jag vid min dator som stänger ner sig när graffekortet blir för varmt, ser två monsterfiskar på /30 som jag inte kan stå emot. För att inte datorn som står vid fönstret ska överhettas får jag öppna fönster och ta på mig onepiece och tofflor för att inte frysa men nu är mina fingrar så kalla att jag knappt kan skriva 2h senare. Och pengar, de vann jag inte. Hade samma problem på min gamla burk. Brukade lägga två kylklampar under datorn när det var viktigt att den inte stängde ned sig. Vet dock inte om det bör rekommenderas då jag är notoriskt dålig på att ta väl hand om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Min laptop vart så varm att jag hade is på den. Sen fungerade den inte längre. Och nej, det var inte meningen att den skulle bli så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Köpte en kylplatta för 2-3 år sedan när jag hade samma problem. Den funkar fortfarande och jävligt bra dessutom. Tror den var från komplett men är itne säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts