Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Såklart att du vet bättre om dig själv, men jag syftar mer på beteendet, äter man 4 kexchoklad när man "bantar" Då är det något som är fel, även om du kanske har kaloriunderskott betyder inte det att det är nyttig mat du stoppar i dig, Man kan gå ner i vikt genom att äta 1 chipspåse per dag men tror inte du mår så bra i kroppen efter det. Försöker mer få dig att förstå att dina matvanor ser lite udda ut :) Har själv problem med vikten, väger 108 kg och har gått ner 13 kg sedan min operation. Läkaren sa direkt att jag skulle gå ner till 90kg annars är min övervikt lika illa som mitt hjärtfel. Men jag vill inte låta nedlåtande osv, vill mest hjälpa dig men lyssna om du vill :) Jag vill iallfall leva länge och jag tror att man lever längst när man inte väger 30-50kg över normalt.

Bantar jag och äter 4 kexchoklad, så bantar jag inte längre...

Beror väl på hur man definierar det. Jag bantar inte nu t ex och då äter jag och har det gött...

Sen är det nog väldigt individuellt hur man gör när man "bantar"...

Har en kompis som tappat 70 kg på att svälta sig i veckorna men på lördagen äta tills han spyr.

Allt eller inget funkar för vissa...

Jag lider inte direkt av att jag väger 130 pannor, det är rätt gött faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste hände nyss.

Jag slängde en halv fralla med Bregott havssalt och 3 skivor chorizo salami för att jag helt enkelt inte orkade.

Kanske e på rätt väg ändå...

här gjorde du ett misstag. du skulle slängt frallan men ätit bregott och salamin. alla vet att fett förbränner fett.

Länk till kommentar

Praktiska cliffs på periodisk fasta?

(På deff så underskott)

2 mål per dag, innan efter träning med fet pre och kolisar post eller hur är det?

http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html

Sample setup

11.30-12 AM or 5-15 minutes pre-workout: 10 g BCAA

12-1 PM: Training

1 PM: Post-workout meal (largest meal of the day).

4 PM: Second meal.

9 PM: Last meal before the fast.

Calories and carbs are tapered down throughout the day in the example above.

Länk till kommentar

Hela PF ska obv ner till Lund på valborg.

Eftersom alla saknar studentkort (era djävla gamblers) förslår jag en gemensam utgång i Malmö på kvällen.

Vilka är game?

(Räknar med lineup i klass med eurovision förra året)

och obv, vad finns de för fräna alternativ i Malmö.

Inkonst: Tung house.

Etage: Scener.

Chili: Småflickor.

Mc Donalds: Sjukhusbarn som snor burgare.

Länk till kommentar

Kanske läge att hyra in Overeem nu också när han kommer bli avstängd från MMA ett tag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Rematch!!

från wikipedia: "Overeem was given a suspended 90 day county jail sentence plus 50 hours of community service with anger management."

anger management? rly? snubben verkar ju hur lugn som helst. skulle vilja höra hans version innan man tar parti

Länk till kommentar