okocha Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 Vi är överens, jag måste alltså ha fel. kan bekräfta att ni har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 Bara det att det absolut fulaste i modeväg på gymmet jag kan tänka mig (förutom fivefingers obv) är när folk har sin musikspelare på armen VFF - Avatarblå bilika Tights Musik på armen Orange linne i XXL med öppen rygg Backslick/Wigga keps BACK THE FUCK UP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 VFF - Avatarblå bilikaTights Musik på armen Orange linne i XXL med öppen rygg Backslick/Wigga keps BACK THE FUCK UP Haha fyfaaan fittan! Vi är överens, jag måste alltså ha fel. Ebony, and ivoryyy, live together in perfect haarmony Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 markpass: orange fivefingers svarta mjukisar vit tshirt långt blont rufs böjpass: orange fivefingers tunna blå shorts vit tshirt långt blont rufs bänkpass: strumplästen mjukisshorts vit tshirt svart hoodie för 1999kr långt blont rufs aldrig mp3, alltid skitsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 bilder ffs! favvohoudinin: linne från resteröds: skor: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 På tal om vff... Mina är rejält slitna men funkar nog ha på gymmet jättelänge till, tänkte dock börja springa lite ute. Även sugen på framåt sommaren börja gå mycket barfota/vff pga mina jättesvaga fötter. Vet att när jag gjorde det för 5-6 år sen så blev det temporärt bättre. Hur tacklar man problemet med lukten om man tex skulle ha dem i skolan? Går ju inte tvätta dem varje dag liksom. Funderade på om det finns några skitbilliga ripoffs (?) att bara ha för gång och sen köpa ett par till löpningen. long live vff osv Fejkis; inte mindre än två grabbar började tala med mig på gymmet igår just pga skorna. Någon mystisk samhörighet mellan vff:are. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 Hur tacklar man problemet med lukten om man tex skulle ha dem i skolan?Går ju inte tvätta dem varje dag liksom. http://birthdayshoes.com/the-definitive-guide-to-cleaning-vibram-five-fingers-a-k-a-how-to-get-the-smell-out-of-your-vibrams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 största killen på mitt gym är 40-50år, hästsvans, koooorta jeansshorts, militärstövlar, läderväst och arbetarhandskar. hans pass tar typ alltid 15-20 minuter men håller en jävla intensitet. (iofs sett att han haft långbyxor på minus 30 dagarna nu i vinter. Ibland kör han munkis istället för väst) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 största killen på mitt gym är 40-50år, hästsvans, koooorta jeansshorts, militärstövlar, läderväst och arbetarhandskar. hans pass tar typ alltid 15-20 minuter men håller en jävla intensitet. (iofs sett att han haft långbyxor på minus 30 dagarna nu i vinter. Ibland kör han munkis istället för väst) Faktiskt ganska exakt så jag ser dig framför mig, minus "största killen" obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 Vad finns det för bra streamar inför kvällens match (barca milan)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 i wish. funderar dock på att ta med grovhandskar. hardcorekänslan ger nog 5% boost på lyften. dem roids!! iofs har han alltid haft en bra fysik, men skulle tro att han byggt bra med massa sen the fighter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 imponerande fysik oavsett och är väl främst i patetiska sverige det diskuteras Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 i wish. funderar dock på att ta med grovhandskar. hardcorekänslan ger nog 5% boost på lyften. dem roids!! iofs har han alltid haft en bra fysik, men skulle tro att han byggt bra med massa sen the fighter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 imponerande fysik oavsett och är väl främst i patetiska sverige det diskuteras absolut. förstår inte hur skiten ens kan vara förbjuden utanför tävling. av det lilla jag läst tycker jag testobehandling borde vara standard bland folk över 40. (redo att ändra uppfattning om detta då mina kunskaper inte sträcker sig särskilt långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 absolut. förstår inte hur skiten ens kan vara förbjuden utanför tävling. av det lilla jag läst tycker jag testobehandling borde vara standard bland folk över 40. (redo att ändra uppfattning om detta då mina kunskaper inte sträcker sig särskilt långt) Don't even get me started... I vilket fall så har Marky Mark varit bitig i jävligt många år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 Men det är livsfarligt, skolsköterskan på högstadiet hade en plansch om en som ville vara som Arnold Schwarzenegger men som sprang in i en vägg med huvudet före och DOG på grund av hormonknarket!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 Men det är livsfarligt, skolsköterskan på högstadiet hade en plansch om en som ville vara som Arnold Schwarzenegger men som sprang in i en vägg med huvudet före och DOG på grund av hormonknarket!!!!!1 Mmm och det var ju även den numera berömda snubben som hade preppat så mycket att han sprang ut på en väg, skrek något i stil med "jag är huuulkeen" och försökte stoppa en bil som kom körande...true story dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 det roliga är ju hur media glorifierar folk som 100% säkert trycker (tex gladiatorerna) samtidigt som de totalt korsfäster dessa när de åker dit. sorry, men vill vi se atleter springa 100m på 9.58 kommer doping vara en nödvändighet. Fertitta knows wassup. Testo > multivitamin när man fyller gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 Börjar undra om det finns någon i hela UFC, inklusive personal på själva företaget, som inte kör med TRT nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 de är ju inte särskilt sena att förlåta fighters som torskar på testen heller. släpp skiten fritt imo. enda sättet att allt får vara rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 April , 2012 Rapport Share Postad 3 April , 2012 När kliver du på testo 4 life meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2012 de är ju inte särskilt sena att förlåta fighters som torskar på testen heller. släpp skiten fritt imo. enda sättet att allt får vara rättvist. Nja dem rättar ju sig till 100% efter kommissionernas domar, inga straff whatsoever utöver det. Jag tycker i teorin att det borde vara extrem koll och en satans massa oannonserade tester när det gäller just fighting mtp riskerna. Snackar vi andra idrotter är det sjukt komplicerad fråga IMO. När kliver du på testo 4 life meta? När TRT är både lagligt och går att få till överkomligt pris där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 April , 2012 Rapport Share Postad 4 April , 2012 Fitter! Du hade några trevliga lurar vill jag minnas, märke och modell tack, mina gamla Denon har tappat det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 April , 2012 Rapport Share Postad 4 April , 2012 Fitter! Du hade några trevliga lurar vill jag minnas, märke och modell tack, mina gamla Denon har tappat det tycker jag. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102 Sjukt nöjd, finns att köpa i Malmö uppe på Baltzargatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 April , 2012 Rapport Share Postad 4 April , 2012 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102 Sjukt nöjd, finns att köpa i Malmö uppe på Baltzargatan. Oooh, trevligt. Vilken boutique på Baltzarsgatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts