Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Visst ja, lite efter kanske men jag såg klart serien Rubicon igår. Måste säga att jag tyckte den var stört bra! Hästlängder bättre än Breaking Bad och Sons of Anarchy som var dem senaste jag såg igenom.

Det finns bara en säsong och det verkar oklart om det blir en till. Googlade lite och vissa sidor säger att den är nedlagd och andra att det ska göras en till. Sjukt lång tid mellan säsongerna om det blir en till iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp. väldigt bra serie :D och så jävla synd att den är nerlagd(trodde jag iaf) Tror den är rätt bortglömd i serieträsket.

Ja precis därför jag skrev om den, verkar som den flugit under radarn helt och hållet. Men den fick iaf skitbra kritik läste jag och inte kassa tittarsiffror så lite märkligt att den blev nedlagd. Dock inte lika märkligt som att det inte går att hitta ett rakt besked om det blir en säsong till eller ej.

Länk till kommentar

hästlängder bättre än soa och bb? om det inte vore för att din seriesmak är så rutten skulle jag dräggla över tangentbordet just nu då jag inte sett den.

(soa är väl dock lite medioker atm)

SÅ olika tycker vi ju inte alls det, det är bara att du kraftigt övervärderar några serier medan jag alltid värderar dem exakt där dem ska vara ;)

Allvarligt talat så är det en kass jämförelse men det var dem två serier jag nötte senast så det blev så. Vet inte vad man ska kalla Rubicon riktigt, spiondrama kanske. Nåt sånt. Jävligt välgjord serie i sådär lagom sävligt tempo, det går rätt långsamt framåt. Kräver ju lite hjärna och uppmärksamhet så jag är osäker på om den passar dig :mrgreen:

Länk till kommentar

true, jag är ingen slaktavfall direkt!

kikade på trailer och den såg intressant ut. gillar tv/film där smarta människor klurar på saker, kanske för att det är sån kontrast till mitt eget liv? 8-)

Ska ge den en chans, men först måste jag komma igång med shameless US.

Känns alltid som ett jävla projekt att börja se en ny serie, men när jag väl kommer igång brukar jag mata avsnitt nonstop.

Länk till kommentar

true, jag är ingen slaktavfall direkt!

kikade på trailer och den såg intressant ut. gillar tv/film där smarta människor klurar på saker, kanske för att det är sån kontrast till mitt eget liv? 8-)

Ska ge den en chans, men först måste jag komma igång med shameless US.

Känns alltid som ett jävla projekt att börja se en ny serie, men när jag väl kommer igång brukar jag mata avsnitt nonstop.

Daaaaaaaamn då bara MÅSTE du ju se denna serie NU! Om det där stämmer kommer du tycka Rubicon är minst lika bra som jag tyckte 8-)

Detta är supersmarta människor som klurar på löjligt svåra problem. Kan ju inte bli bättre.

Länk till kommentar

vart hitta du info om att det kanske kommer en till säsong? Läste lite på showens facebook sida och den verkar stendöd tyvärr.

Googlade bara "rubicon season 2?" och då kom det upp på några sidor att det blir en säsong till. Står inte ett skit på deras officiella hemsida. Många som undrar så även om dem inte gör en till borde det ju stå det klart och tydligt på hemsidan.

Länk till kommentar

:o det visste jag inte. wtf...

Han blev snuskigt ägd av Hart, måste ge Hard credit för det ändå :D Först psykar han och skriker i typ 30 sekunder att snubben aldrig kommer göra mål på honom, sen står han bara helt stilla på mållinjen in i det sista och väntar ut straffläggaren som vek ner sig totalt.

Tror du får rätt, 4-0 ligger nära till hands!

Skitkul att Pogba fick komma in!! Kan inte se annat än att det betyder att han kommer stanna. Framtidsnamn deluxe.

Länk till kommentar

Han blev snuskigt ägd av Hart, måste ge Hard credit för det ändå :D Först psykar han och skriker i typ 30 sekunder att snubben aldrig kommer göra mål på honom, sen står han bara helt stilla på mållinjen in i det sista och väntar ut straffläggaren som vek ner sig totalt.

Tror du får rätt, 4-0 ligger nära till hands!

Skitkul att Pogba fick komma in!! Kan inte se annat än att det betyder att han kommer stanna. Framtidsnamn deluxe.

heja swansea :D

Borde stått 4-0 redan nu tbh. Vilka missar.

Länk till kommentar