Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Fast här i Team Microvåg-huset ikväll. Klientelet snackar vi INTE INTE INTE om i offentliga sammanhang.

 

Oj stavade visst fel till "fest" :cry: Det hemliga klientelet backade ur i sista stund precis som förväntat och jag har sovit sämre än någonsin så jag sparar mig definitivt till imorrn.

 

Spelade 30 händer på SVS /4 igår. Plussade 400. Inte så svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara FOR THE RECORD, så att alla vet (mest till vem fan det nu var som var på mig när jag skulle flytta hit), inatt var JAG ute på stan, full, medan VH satt inne och lekte med sig själv!!!!! Fattar ni?!?! Så jag vill aldrig höra mer gnäll igen...

 

(att lägenheten är stentyst nu istället för livad mitt i föregående natt snackar vi inte om...)

 

 

 

 

 

TUF-final inatt va? Har ni info om tider, streams osv så man slipper googla? :D

 

Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara FOR THE RECORD, så att alla vet (mest till vem fan det nu var som var på mig när jag skulle flytta hit), inatt var JAG ute på stan, full, medan VH satt inne och lekte med sig själv!!!!! Fattar ni?!?! Så jag vill aldrig höra mer gnäll igen...

 

(att lägenheten är stentyst nu istället för livad mitt i föregående natt snackar vi inte om...)

 

 

 

 

 

 

 

Nej!

 

Detta skulle kunna vara den absolut konstigaste posten någonsin på pf :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara FOR THE RECORD, så att alla vet (mest till vem fan det nu var som var på mig när jag skulle flytta hit), inatt var JAG ute på stan, full, medan VH satt inne och lekte med sig själv!!!!! Fattar ni?!?! Så jag vill aldrig höra mer gnäll igen...

 

(att lägenheten är stentyst nu istället för livad mitt i föregående natt snackar vi inte om...)

 

 

okej.. för det FÖRSTA:

 

bra jobbat Meta! Nästa vecka smäller det ordentligt så det här blev bra uppvärmning.

 

för det ANDRA:

 

Jag lekte inte med mig själv. I mitt nuvarande tillstånd så behandlar jag de delar du refererar till med ytterst stor aktsamhet, då de fått utstå mycket stor fysisk press de senaste dagarna, vilket för mig in på

 

det TREDJE:

 

att du missade en sjuk natt i fredags. Eller missade och missade, jag är fortfarande ledsen för att du var tvungen att höra allt det där.

Vi behöver inte snacka åldrar här, men vi kan ju säga att mitt fultal fick sig en ordentlig jävla skjuts.

 

för det FJÄRDE:

 

det kommer bli awesome utgångar och grindkvällar här. tror vi är lite osynkade nu i början bara. Jag håller på att ställa om dygnet och du håller på att lära dig sova i lägenheten.

Nästa vecka, säger jag bara.. nästa vecka..!

(btw, nu vet du varför lägenheten kallas vad den kallas, och nu refererar jag inte till vardagsnamnet gruppboendet Harmyntan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är nog första gången jag läser i denna db utan att förstå vad ni snackar om.

 

mvh pinocchio

 

Edit; Lust att outa hur ni känner varandra? Alltså vh och meta. Tror jag antar rätt pricksäkert dock men kan ju ha fel:mrgreen:

 

Hatar och läsa dagböcker där det blir för mycket internt hela tiden (team 3000 har fastnat där rätt hårt verkar det som) så vi ska definitivt inte ha för mycket sånt här. Men samtidigt passar verkligen vissa grejer som sker/skett här bäst utanför offentlighetens ljus :mrgreen:

 

Haha vi har ju precis lärt känna varandra genom PF. Fast nu är vi redan typ BFFs nästan lixåm! Han råkade behöva en inneboende till samtidigt som jag behövde någonstans att bo. Råkade vara stört bra timing och allt är helt enkelt klockrent förutom att jag har haft löjligt svårt att sova och känt mig lite halvt apatisk pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar och läsa dagböcker där det blir för mycket internt hela tiden (team 3000 har fastnat där rätt hårt verkar det som) så vi ska definitivt inte ha för mycket sånt här. Men samtidigt passar verkligen vissa grejer som sker/skett här bäst utanför offentlighetens ljus :mrgreen:

 

Haha vi har ju precis lärt känna varandra genom PF. Fast nu är vi redan typ BFFs nästan lixåm! Han råkade behöva en inneboende till samtidigt som jag behövde någonstans att bo. Råkade vara stört bra timing och allt är helt enkelt klockrent förutom att jag har haft löjligt svårt att sova och känt mig lite halvt apatisk pga det.

 

+++

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar och läsa dagböcker där det blir för mycket internt hela tiden (team 3000 har fastnat där rätt hårt verkar det som) så vi ska definitivt inte ha för mycket sånt här. Men samtidigt passar verkligen vissa grejer som sker/skett här bäst utanför offentlighetens ljus :mrgreen:

 

Haha vi har ju precis lärt känna varandra genom PF. Fast nu är vi redan typ BFFs nästan lixåm! Han råkade behöva en inneboende till samtidigt som jag behövde någonstans att bo. Råkade vara stört bra timing och allt är helt enkelt klockrent förutom att jag har haft löjligt svårt att sova och känt mig lite halvt apatisk pga det.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internt ftw. I vår dagbok skriver i princip ingen som inte känner oss irl (ok, ingen skriver nåt där övht). Så det ska vvvaaa juuu!

 

/mvh Skånska Spel, micro-divisionen

 

Glömde tacka dig för att du redan hjälper till med att sprida mitt namnförslag Team MicroVåg till allmänheten! Ena tredjedelen av teamet (jag) trodde nästan du skulle komma förbi HBG igår, VH snackade nåt om det innan han bangade :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa grejer måste vara interna.

Det är inte det att jag inte vill skriva, för jag älskar att berätta om allt möjligt skit som händer på bordellen, men samtidigt så är det som Meta sa att vissa grejer inte bör nå offentlighetens rum.

 

Som uppdatering och försvar på att jag inte gick ut så har jag haft feber hela dagen, lyckats microbacka och haft en givande coachingpass.

 

Har hört att man måste vara sexfri i 2 veckor för att testa sig på STD-mottagningen, är det något som någon kan backa upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa grejer måste vara interna.

Det är inte det att jag inte vill skriva, för jag älskar att berätta om allt möjligt skit som händer på bordellen, men samtidigt så är det som Meta sa att vissa grejer inte bör nå offentlighetens rum.

 

Som uppdatering och försvar på att jag inte gick ut så har jag haft feber hela dagen, lyckats microbacka och haft en givande coachingpass.

 

Har hört att man måste vara sexfri i 2 veckor för att testa sig på STD-mottagningen, är det något som någon kan backa upp?

 

Stämmer inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken del stämmer inte. std-grejen? 4 veckors inkubationstid verkar det vara för hiv, men så länge kan de ju drömma om att man ska vara sexfri. kondom är inte ett alternativ.

 

inkuberingstiden för HIV är väl snarare 3-6 månader.

Men tror inte heller det stämmer, däremot sänker det väl graden av säkerhet med testsvaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inkuberingstiden för HIV är väl snarare 3-6 månader.

Men tror inte heller det stämmer, däremot sänker det väl graden av säkerhet med testsvaren.

 

Wiki säger att man kan göra tillförlitliga test efter 4 veckor. Så atteeeeeeeeeeeeeeeeee...

 

VH jobbar med en fin lista just nu, en lista man absolut inte vill vara med på :mrgreen: (sorry för internt, lololololololololl)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...