Scaniac Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Vad säger ni om offside målet, var det offside? Jag såg bara reprisen direkt efter och där är han inte offside.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Vad säger ni om offside målet, var det offside?Jag såg bara reprisen direkt efter och där är han inte offside.. Är han inte offside på reprisen så var han nog inte det innan heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 hej upandcoming. det får du. det är därför pokerforum finns till, så att folk ska kunna få skriva om sin träning. vi ser alla framemot att få läsa om hur det går för dig! Är han inte offside på reprisen så var han nog inte det innan heller... *2 Förstår heller inte riktigt vad som rör sig i huvuddomarens huvud när linjedomaren vinkar... Vad som rör sig i linjedomarens huvud ska vi inte ens tala om. Bra match av United hur som helst och det vore trevligt om vi kunde få lira med samma startelva några matcher nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2011 Vad säger ni om offside målet, var det offside?Jag såg bara reprisen direkt efter och där är han inte offside.. I rättvisans namn skulle såklart linjedomaren hållt nere flaggan men jag tror det var korrekt. Det handlar nog om någon decimeter eller två bara *2 Förstår heller inte riktigt vad som rör sig i huvuddomarens huvud när linjedomaren vinkar... Vad som rör sig i linjedomarens huvud ska vi inte ens tala om. Bra match av United hur som helst och det vore trevligt om vi kunde få lira med samma startelva några matcher nu... Haha, Crystal Palace på onsdag, tror du kan glömma samma startelva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 hej upandcoming. det får du. det är därför pokerforum finns till, så att folk ska kunna få skriva om sin träning. vi ser alla framemot att få läsa om hur det går för dig! Tillägg1, finns få grejer på pokerforum jag hellre läser om än folks träning, speciellt i form av att gå på gym. Det fyller mina dagar (och nätter) o gör mig innerligt lycklig att läsa om folks lyckade superset och dietopplägg. Varför tar inte alla bara och postar sina "träningsscheman" här i denna DB, så kan vi disskutera folks olika opplägg och starka o svaga muskelgrupper, och förstås andra roliga grejor som har med styrketräning att göra. Likt bästa gymhandskar och benvärmare. Mvh Saxin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Är han inte offside på reprisen så var han nog inte det innan heller... Nä för repriser från andra vinklar än från den sämsta kameran existerar ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Heter man upandcoming får man göra vad man vill. ang träning. Pokern är död, alla är solida så finns inget bättre skriva om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Spela lägre så de inte respekterar dina höjningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Årets brytning av Rio skulle jag vilja påstå. Det som gör det ännu värre är att huvuddomaren direkt ser vad som händer och dömer hörna men åsnan på linjen går in och ändrar det. En normal dag skiter huvuddomaren i detta eftersom han stod jävligt bra och borde ha sett det men nääää nu lyssnar han på "horan på linjen". Att vi sen inte får in bolljäveln är fan bisarrt. Tyckte det var en av Uniteds bästa matcher för säsongen, det var iaf första gången det var fint spel framåt samtidigt som det var stabilt bakåt. Tidigare under säsongen har det varit antingen eller. Sällan har ett kryss känts mer som en förlust... Krul, nuff said. Vilken kille! Kul att se hur alla Unitedfans går i taket, ett domslut emot sig på Old Trafford på 19 år. Angående offsidemålet så tror jag det var offside, Carrick(?) touchar väl bollen innan den kommer till Chica. Also, ska bli kul att följa upandcomings väg till Leganceform! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2011 Var på en förfest i lördags. Sjukt märklig dag. Först visar det sig att personen som hade fest var ett ex bästis som jag hängde en del med för ett antal år sen. Jag hade inte ens fattat att det var dit vi skulle. Men lever man i en håla så gör man. På festen såg jag den minsta människa jag någonsin sett IRL, som inte var en dvärg. Det var helt sjukt hur liten han var. Varje gång han var i samma rum fick jag ångest när jag pratade med någon annan för det kändes som man tittade över honom eller ignorerade. Glömde min vodka hemma så jag hade bara fem öl. Polare C jag var där med skulle inte ut och ville bara dit för att kolla brudläget och eftersom det var uselt på den fronten drog vi faktiskt rätt fort därifrån hem till honom för att lira FIFA12 istället (jag vet, gay). Jag hade bestämt med polare M att vi skulle mötas upp ute och var lite småsugen ändå så polare C fick hjälpa mig fixa öl. Det var en sjukt rolig upplevelse faktiskt! Kändes som man var med i värsta gangsterfilmen Nedvevade bilrutor osv Polaren jag skulle träffa ute slutade svara på SMS och när han väl svarade runt 01.30-02.00 var det oläsligt och helt meningslöst. Så det var nog tur att man sket i att dra ner, det skrev han tillochmed själv dagen efter. Så egentligen kan man säga att jag tillbringade lördagen med att sitta och supa med en nykter polare som krossade mig i FIFA eftersom jag spelade några snäpp under mitt A-game. Tung lördag, så jag rullar osv Flyttar in med ViktorH imorrn iofs, han får väl visa var skåpet ska stå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Flyttar in med ViktorH imorrn iofs, han får väl visa var skåpet ska stå... Jo det ska jag. Kan säga att helgen i Stockholm gärna får sätta ribban över hur bra man kan må. Jag kan även säga att jag efter helgen kommer börja hänga på gayklubbar, troligtvis i Köpenhamn. Typ en gång i månaden iaf. Varför kan jag förklara senare, men det är inte för att jag har blivit gay eller dylikt nu till din inflyttningsdag. (sry att jag boostade dina förväntningar där). Vad jag också kan säga är att medan jag varit borta, så har min andra inneboende gjort allt för att jag ska få städa som en idiot idag. Det är seriöst löjligt. Hehe, welcome to the mad house, Meta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Jag bor numera på ett område som heter hesthagen. Det kan jag leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Jag bor numera på ett område som heter hesthagen. Det kan jag leva med. ramloesa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 FIFA12 istället (jag vet, gay). Vad är så gay med animerade vältränade män springandes fram och tillbaka? Kombinerat med viktors gayclub besök blir ni nog ett fint par. Hoppas flytten går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 vi har en tredje kille också. har en kul anekdot angående trekanter btw, men sparar lite på den. 3e killen gillar kåldolmar. vet inte hur gay det är, men han tänker bjuda mig och meta på kåldolme ikväll, och jag tyckte det lät lite gay när han sa det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Beror på om han använde ordet kåldolme i singularis eller plural? Om han announcear sin middagsbjudning med att bjuda på kåldolmar så hade det varit hetero. Om han däremot berättar att ikväll får ni kåldolme à la 3e killen så hade jag köpt ett riktigt komplicerat skärp inför bjudningen. Alternativt lämnat ytterdörren på glänt och behållt skorna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2011 Håller mig utanför gaydiskussionen men jag kan säga som så att det känns stört jävla bra detta. Längesen jag var såhär positiv inför något. Det vägs iofs upp av ÅNGESTEN när man hörde hur mycket det grindats här, kan säga redan nu att jag aldrig kommer upp till deras nivå. Spelar jag hälften så mycket som i resten av huset (namnförslag tack förresten, mina har blivit sågade och Viktors är sämst) så kommer jag vara en micket stolt hest Minuset? Att bo på fjärde fucking våningen utan hiss kan jag leva med men flytten var brutal :cry: :cry: :cry: Fick ett mycket fint välkomnande med gammal skånsk hederlig mat i form av kåldolmar, kokt potatis och brunsås (mycket gott) Känner redan pokersuget komma när man hör pokerdiskussionerna vara i full gång redan. WAR META!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Håller mig utanför gaydiskussionen men jag kan säga som så att det känns stört jävla bra detta. Längesen jag var såhär positiv inför något. Det vägs iofs upp av ÅNGESTEN när man hörde hur mycket det grindats här, kan säga redan nu att jag aldrig kommer upp till deras nivå. Spelar jag hälften så mycket som i resten av huset (namnförslag tack förresten, mina har blivit sågade och Viktors är sämst) så kommer jag vara en micket stolt hest Minuset? Att bo på fjärde fucking våningen utan hiss kan jag leva med men flytten var brutal :cry: :cry: :cry: Fick ett mycket fint välkomnande med gammal skånsk hederlig mat i form av kåldolmar, kokt potatis och brunsås (mycket gott) Känner redan pokersuget komma när man hör pokerdiskussionerna vara i full gång redan. WAR META!! hur långt har du kommit på bike baron ? är bara på #14 på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2011 Hur långt? Jag har tre stjärnor på allt utom Joker Cat III där jag inte har en enda, och Dragon's Teeth som jag faktiskt klarat men bara för en stjärna. Bara att klara den för en stjärna tog mig från en plats runt 250 i världen till 201a så banan är minst sagt svår...ni som läser detta och inte spelat spelet förstår verkligen inte hur svårt spelet är Måste få tre stjärnor på båda de banorna för att öppna upp två till. Betvivlar att jag någonsin kommer klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 En annan går i motsatt riktning och kikar på få in foten på arbetsmarknaden. Vore eventuellt opti att pendla till köpenhamn eller kastrup efter vårterminen, bättre betalt och mindre skatt om jag inte har för mig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Hur långt? Jag har tre stjärnor på allt utom Joker Cat III där jag inte har en enda, och Dragon's Teeth som jag faktiskt klarat men bara för en stjärna. Bara att klara den för en stjärna tog mig från en plats runt 250 i världen till 201a så banan är minst sagt svår...ni som läser detta och inte spelat spelet förstår verkligen inte hur svårt spelet är Måste få tre stjärnor på båda de banorna för att öppna upp två till. Betvivlar att jag någonsin kommer klara det klarade precis bana 14 på easy , och kan verkligen inte få tag i stjärna nummer 2 på bana 15 , FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Du får skatta 32% om du bor i sverige, så, så mycket skiljer det inte dock tjänar du mer där har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 kursen svajjar ju rätt så mö så det är ju lite av en gamble? du skattar mer men jobbar mindre för samma lön , tror dom snittar 37h /veckan har en polare som jobbar som bagare i helsingör faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2011 klarade precis bana 14 på easy , och kan verkligen inte få tag i stjärna nummer 2 på bana 15 , FML Vilket menar du? Får inte tag på alla mynten eller klarar inte under 19.5 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2011 Rapport Share Postad 29 November , 2011 Du får skatta 32% om du bor i sverige, så, så mycket skiljer det inte dock tjänar du mer där har jag för mig Ja man tjänar ju lite finare. Vet att skattesituationen beror på vad som är individuellt avtalat mellan respektiva länder. Sverige är typ bäst i europa med sådana avtal för att motverka dubbelbeskattning. Utgick från att avtalet med Danmark låg nära det som föreligger med Norge men har inte forskat närmre i det. Kan eventuellt spela roll hurvida man bor där också antar jag. Även om standard är att man fullt skattepliktig i Sverige trots att man är bosatt i annat land osv osv. Ska först och främst hitta jobb. Kan leva med skatta 32 prollar och få lite pension och andra benifitzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts