Metaddict Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2011 Alltså, ni hypar Molly för hårt här. Den här gången gjorde hon Listen av Beyoncé, och detta var en av de bästa versionerna jag nånsin hört av låten. (även om Melanie Amaro från x factor usa och beyoncé själv gör de bättre imo). DOCK så är det i stort sett endast när hon får ta i fullt ut som det blir riktigt bra. Annars sjunger hon en del både falskt samt att rösten spricker. Låga toner, vad jag har hört, har varit nära katastrof i vissa låtar. Idols största talang, sett till sången, håller jag inte med om. Starkast röst, absolut, men där går gränsen. I övrigt känns fältet inte jättestarkt. Robins version av Halo var helt störd, samma rysningar som Mollys av Listen. Moas egen låt ägde också, samt Amanda F är ju hur cool som helst (samt grymt egen röst etc). Mina åsikter, men ja, som svar så får man vara kär i en 16-åring, Meta Instämmer att hon har svårt att sjunga på lägre volym. Hon är absolut inte perfekt än på långa vägar men hon är också bara 16 och kan göra saker med rösten som de andra inte kan. Hon är rätt endimensionell i nuläget, absolut. Men av alla deltagare jag kan komma ihåg har hon klart störst talang röstmässigt men jag har säkert missat rätt många också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 aa precis. Hon är ju inte bäst nånsin utan har största talang nånsin imo. Hennes röst är ibland redan nu helt jävla otrolig så med övning och vård så kommer den va gigantisk om nåra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2011 aa precis. Hon är ju inte bäst nånsin utan har största talang nånsin imo. Hennes röst är ibland redan nu helt jävla otrolig så med övning och vård så kommer den va gigantisk om nåra år. Jag instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 In before Metawhine om How to make it in america! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2011 In before Metawhine om How to make it in america! Lol, tankade det (och alla andra måndagsserier som faktiskt är sevärda) men glömde bort att se det. Får ta tag i det där, men tyvärr fick jag nu känslan av det kommer vara minst lika dåligt som jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 Lol, tankade det (och alla andra måndagsserier som faktiskt är sevärda) men glömde bort att se det. Får ta tag i det där, men tyvärr fick jag nu känslan av det kommer vara minst lika dåligt som jag trodde Haha, inte sett det själv än. Det kommer så mycket senare än allt annat. Tror alltid det har varit paus, eller en rekordavdålig säsonsavslutning man inte ens märkte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 ja du lär inte gilla finalen om du inte gillat resten av säsongen. sämsta avsnittet på säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 ja du lär inte gilla finalen om du inte gillat resten av säsongen. sämsta avsnittet på säsongen. in before meta tycker det va det bästa avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 jag hoppas det blir en 3:e säsong. om de släpper hela rasta monsta-storyn tror jag att tittarsiffrorna skulle öka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 jag hoppas det blir en 3:e säsong. om de släpper hela rasta monsta-storyn tror jag att tittarsiffrorna skulle öka den känns lite trött ja.. gillar skådisen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2011 Är det lönt att försöka sälja en iPhone 2G med pixelfel och repor på baksidan men som är väl fungerande annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 21 November , 2011 Rapport Share Postad 21 November , 2011 Det finns nog många barn som tjatar om iphones fast dom egentligen är "för små". Då kan du nog lätt sälja den till någon farsa som säkert kompromissar med sitt barn om inköpet av iphonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2011 Sett Make It nu. Tyckte varken det var sämre eller bättre än föregående avsnitt. Nästan lite imponerande att lyckas få exakt ALLA storylines att sluta exakt som man förväntat. Enda behållningen var Nancys sågning av Crisp. Måste väl vara fler än jag som sedan serien startade reagerat på hur sjukt tråkiga, intetsägande och fula Crisps kläder varit? Jag ska ta bort taggningen av serien i tvtorrents och sen hoppas jag alla kan lova att om det blir en säsong tre så berättar ingen att den börjat igen för mig. På så sätt slipper jag förhoppningsvis luras in att kolla på skiten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2011 Är det enbart epic fail eller är det nästan lite imponerande att lyckas få en droppe proteinshake rakt in i ögat? Det finns nog många barn som tjatar om iphones fast dom egentligen är "för små". Då kan du nog lätt sälja den till någon farsa som säkert kompromissar med sitt barn om inköpet av iphonen. Mm känns lite onödigt att bara slänga den när man inte är rik men samtidigt orkar man knappt engagera sig för några hundralappar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Är det lönt att försöka sälja en iPhone 2G med pixelfel och repor på baksidan men som är väl fungerande annars? Man får sålt allt på Tradera, jag sålde min gamla iphone 3G och fick sjuka 3800 spänn när jag trodde max 2000. Var ett tag sen dock. Tips är att sätta utropspris 1 krona och 2 veckors auktionstid. Ibland kanske man får sälja nåt för ett skambud men det är nog sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 sågningen var obv för vad han hade gjort, så prata hon runt.. tycker inte heller om klädertna men det finns det nog rätt många som gör. värdelösast i serien är ju dock bens ex rachel, så irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 sågningen var obv för vad han hade gjort, så prata hon runt.. tycker inte heller om klädertna men det finns det nog rätt många som gör.värdelösast i serien är ju dock bens ex rachel, så irriterande +1 Enda hon tillförde denna säsong var att visa brösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Haha så detta var finalen alltså? Suck... Tycker Renes kamp med rastamonstaaaah och "Shitbreak" är dom som har lyft upp serien. Crisp har jag svårt för. Svårt för folk som försöker slå med att sälja kläder överhuvudtaget sedan jag träffade en lallare för något år sedan som skulle börja med att sälja t-shirt med argumentet "Alla använder dom". Sen så ser crisp ut som vilket jack and jones-märke som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Jag förstod inte hypen kring den där ziphooden. Vad var det som var så "dope" med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Vem fan reagerar ens på en ziphood... Otroligt lat idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 äh det är ju streetwear. Tycker allt sånt är borderline fult eller tråkigt. Crisp ser då bättre ut än alla jävla ed hardy och affliction tröjor snorungarna verkar bruka nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 äh det är ju streetwear. Tycker allt sånt är borderline fult eller tråkigt.Crisp ser då bättre ut än alla jävla ed hardy och affliction tröjor snorungarna verkar bruka nuförtiden. Men vad är det som är nytänkande? Finns hur många märken som helst har likadan tröjor redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Men vad är det som är nytänkande? Finns hur många märken som helst har likadan tröjor redan. Nu är det ju en tv-serie. Skulle de kunna uppbåda design/märke/marknadsföring som krävs för att realistiskt kunna slå igenom får de nog blåsa hela budgeten på det. Det är lite som att man inte direkt köper allt som händer i entourage. Man får se genom fingrarna. Sedan visar väl verkligheten att det inte direkt krävs att något är varken snyggt eller nytänkande för att ungdomar ska vilja ha en viss vara. Det räcker med att det anses coolt. Efter lite surfande på streetmode bloggar kommer jag fram till att följande märke fått en rejäl skjuts i försäljningen och anses väldigt hippt. nyskapande? snygg? nja. rätt jämförbar med det som en tv-serie försöker bygga en storyline på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 November , 2011 Rapport Share Postad 22 November , 2011 Nu är det ju en tv-serie. Skulle de kunna uppbåda design/märke/marknadsföring som krävs för att realistiskt kunna slå igenom får de nog blåsa hela budgeten på det. Det är lite som att man inte direkt köper allt som händer i entourage. Man får se genom fingrarna. Sedan visar väl verkligheten att det inte direkt krävs att något är varken snyggt eller nytänkande för att ungdomar ska vilja ha en viss vara. Det räcker med att det anses coolt. Nej men lite häftigare än en sliten collegetröja som funnits sedan urminnes tider hade man kunnat förvänta sig. Aja detta kommer ingen vart, tycker bara det är en medioker serie med HBO-mått mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts