Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Whine, and thou shalt recieve!

Rekordbacket igår följdes av rekordplus idag :mrgreen: Rätt galet måste jag säga. Synd bara att rekordbacket våldtar mitt rekordplus :oops: Ingen 5/10 idag iofs och inte så jättemycket NL800 eftersom där inte fanns någon action så det är kanske inte så konstigt.

Iaf, 2700 händer nu och 3.7K. Längesen man var såhär nöjd över BE för månaden! Dessutom ligger jag nog före i målet på 50K händer eftersom jag pressade in 3.8K igår :roll:

Paus för att det går dåligt har aldrig riktigt varit min grej. Känner jag att jag har psyket under kontroll igen kör jag.

Sjukaste jag sett på länge var när en reg CHECKAR BAKOM RIVER med QQ på QTxxA, ingen möjlig färg ute. Obv hade jag KJ :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UFC 88 på väg ner...

FDAMFdamnfadfkhadhfkahfakk yiahhhhhh

samma här. klart om 10 timmar med thai internet :-(

en hel del grymma matcher...

kul att du hitta storplus direkt efter svackan... sån jävla boost för humöret plus självförtroendet, hälsningar en som har erfarenhet av stora backdagar :roll:

Länk till kommentar

samma här. klart om 10 timmar med thai internet :-(

en hel del grymma matcher...

kul att du hitta storplus direkt efter svackan... sån jävla boost för humöret plus självförtroendet, hälsningar en som har erfarenhet av stora backdagar :roll:

Lol, har bra lina här men de där galorna går INTE fort när de precis kommit upp kan man ju lugnt säga. Kan knappt vänta iaf!

Hittade något som hette "MMA Live" eller något sånt. Läste vad folk kommenterat till torrenten och SINNESSJUKT nog verkar det vara klart med BROCK LESNAR - RANDY COUTURE. Måste se det där avsnittet fort som satan och bekräfta :mrgreen::twisted: :twisted:

Tack! Riktigt jävla skönt ja, speciellt när man chillade lite med nivåerna och ändå kunde ta tillbaka så pass mycket. Ryktas om att du kunde hitta tilten rätt bra där ibland ja. Tråkigt :( Hur går det för dig nu??

Länk till kommentar

Lol, har bra lina här men de där galorna går INTE fort när de precis kommit upp kan man ju lugnt säga. Kan knappt vänta iaf!

Hittade något som hette "MMA Live" eller något sånt. Läste vad folk kommenterat till torrenten och SINNESSJUKT nog verkar det vara klart med BROCK LESNAR - RANDY COUTURE. Måste se det där avsnittet fort som satan och bekräfta :mrgreen::twisted: :twisted:

Tack! Riktigt jävla skönt ja, speciellt när man chillade lite med nivåerna och ändå kunde ta tillbaka så pass mycket. Ryktas om att du kunde hitta tilten rätt bra där ibland ja. Tråkigt :( Hur går det för dig nu??

ja, randy vs. couture e bekräftat... tror det står på ufc.com också. blir intressant helt klart. håller på stålpappan Randy men kommer bli tufft mot jätten. :-D

går ok för mig... legat lite lågt med liret sista veckorna typ, kom nyligen till thailand också.. men gått bra över sommarn så det är soft då kan man unna sig lite relaxing times i thailand ett tag och leva på gamla meriter :shock:

Länk till kommentar

ja, randy vs. couture e bekräftat... tror det står på ufc.com också. blir intressant helt klart. håller på stålpappan Randy men kommer bli tufft mot jätten. :-D

går ok för mig... legat lite lågt med liret sista veckorna typ, kom nyligen till thailand också.. men gått bra över sommarn så det är soft då kan man unna sig lite relaxing times i thailand ett tag och leva på gamla meriter :shock:

Fyfan alltså, sjukhus deluxe verkligen :mrgreen: Jag tror det blir väldigt svårt för Randy det där men det trodde jag ju mot Sylvia med...När ska det bli av är det tänkt?? Varit jättemycket snack om Fedor - Couture med men känns som det läggs på is då. Fedor skulle iofs i vilket fall möta vinnaren Rothwell - Arlovski i nästa Affliction.

Hehe gött det, lite därför jag grindar på nu med så jag kan ta det lite lugnare i Thailand med bruden. Bara Bangkok? Hur går det med lägenhetsplanerna? Åkt ner själv eller med andra pokerlirare?

Länk till kommentar

Precis sett första matchen i galan. Hyfsad inledning, riktigt sugen på resten nu :mrgreen:

Ska faktiskt ner till gymet nu! Känns rätt bra att ha bytt till 24/7, gymet i sig håller inte samma klass som Friskis som faktiskt fått till ett riktigt höjdargym, men öppettiderna (inte öppettider i ordets rätta bemärkelse men man kommer ju in när man vill med sitt kort) och priset överväger dock det med råge känns det som.

Blev riktigt peppad idag på mormors födelsedagskalas. Morsan tyckte jag såg ut att väga 90 kilo, inte närmre 80 och morbrorns fru frågade faktiskt om jag tog anabola (om än nog inte menat helt allvarligt) 8-)

Mtp att jag idag ätit wienerbröd, vetebröd samt äppelkaka med vaniljsås och 2 glas cola till "frukost", en massa jordnötsringar och ett glas cola till mellanmål, och en tredjedels pizza med ännu ett glas cola till "middag" så är det väl inte mer än rätt att jag pallrar mig ner till gymet :oops:

Länk till kommentar

Snygga brudar :heart:

Hehe nä serien levererar alltid!

För övrigt blev jag lite besviken på senaste UFC-galan. Huvudmatchen var dock rätt köttig...

Tycker galan var helt okej. Skönt att rashad fick visa att han klarar sig mot dom stora namnen. Även om det var en liten lucky knockout.

Hittade för övrigt ett intressant video klipp på David Bielkhedens blogg:

http://www.fightplay.tv/2008/08/22/traning-med-dennis-erdogan/

Känns inte som jag vill bli en duktig mma fighter. :P

Länk till kommentar

Höll stenhårt på chuck, gillar inte evans som känns alldeles för kaxig för sitt eget bästa. Lite slarvigt att lämna sig så öppen dock. Måste nog vara årets KO, han somnade ju totalt. Inte något som händer Chuck var dag.

Kan förövrigt rekkomendera http://www.mmabloggen.se för mma-intressarade PF:are. Mkt bra sida för att hålla sig uppdaterad i mma-djungeln.

Länk till kommentar

Tycker galan var helt okej. Skönt att rashad fick visa att han klarar sig mot dom stora namnen. Även om det var en liten lucky knockout.

Hittade för övrigt ett intressant video klipp på David Bielkhedens blogg:

http://www.fightplay.tv/2008/08/22/traning-med-dennis-erdogan/

Känns inte som jag vill bli en duktig mma fighter. :P

Lär säkert bli en del snack om att det var en lucky punch. Men gamle Chuck måste väl vara slut nu? Från oslagbar till tre förluster av fyra möjliga.

Hehe fyfan ja. Alltid kul att se hur dem tränar, tack. Jag älskar styrketräning men avskyr konditionsträning. Lär vara värt det när man går en match och känner sig i grym form dock.

Höll stenhårt på chuck, gillar inte evans som känns alldeles för kaxig för sitt eget bästa. Lite slarvigt att lämna sig så öppen dock. Måste nog vara årets KO, han somnade ju totalt. Inte något som händer Chuck var dag.

Kan förövrigt rekkomendera http://www.mmabloggen.se för mma-intressarade PF:are. Mkt bra sida för att hålla sig uppdaterad i mma-djungeln.

Ärligt talat gillar jag inte någon av de två alls. Fast även om jag inte brydde mig ett dugg om vem som vann reagerade man rätt ordentligt när knocken kom. Rätt jävla sjuk knockout ja.

Såg faktiskt matchen igen idag och håller med om att det var en på tok för stor lucka Chuckie lämnade. Såg smått billigt ut. Han börjar väl bli gammal.

Ska kolla in sidan sen, tack för tipset.

Länk till kommentar

Såg precis In Flames senaste video Alias. Sjuuukt hur ett band kan bli så genomruttna efter att ha varit rätt bra.

Annars går min gymträning väldigt bra just nu. Tyvärr går det ut över pokern :evil: De dagar jag tränar hittar jag inte riktigt tid att ta en session innan gymet även om jag brukar vara på gymet relativt sent, runt 18-tiden. Sen efter brukar jag vara så seg och trött att det tar några timmar innan jag känner mig återhämtad så då brukar det vara semitight där eftersom jag försööööker att inte komma i säng alltför sent. Går dock inte så bra på den fronten heller :mrgreen:

Länk till kommentar

Spelade i mitt tyckte riktigt riktigt bra idag. Statsen blev nästan precis som jag vill ha dem med. Dock kan jag ju inte vinna just nu så jag slutade på $1500 back efter 2700 händer. Riktigt trist men det bör vända snart om jag kan hålla uppe spelet.

Gjorde dock två rätt stora misstag när jag blev girig en hand och feg en annan. Känns rätt säkert att det är pga monsterbacket som jag blivit lite tveksam. Kan jag bara hitta lite plus igen bör jag kunna sluta med sånt trams också :)

Länk till kommentar

Jag har tänkt tanka ner denna serie från piratebay , men dom verkar ha plockat bort den. Tips om dl plats (gärna svensk txt)

Edit: nvm hittade den nu ( på Piratebay ) :)

Inte en sekund för sent hörrududu! Har ju gjorts bättre serier (inte så många dock) men ingen gör mig så glad av att se som Entourage :mrgreen:

Länk till kommentar

Spelade inte riktigt lika bra denna sessionen men vad gör det när jag plötsligt fick fina kort igen :mrgreen: Inga utdragningar från mig direkt men i princip allt höll upp. Höjdpunkten var när jag exakt samtidigt på två bord NL800 degade in på flop. Ena handen hade jag nötstege mot set och höll upp, den andra ett överkort och NFD på Jxx mot reg som kallsynat med QQ preflop. Turnade nuts där med.

Rekorddag och det kunde fan inte kommit lägligare! :mrgreen: Två sessioner idag och $4.6K upp. Låg back en del för månaden innan idag så väldigt lägligt som sagt.

Riktigt skönt med Sverigevinst med. Såg sen Portugal - Danmark. Var riktigt nära att dra runt 70 minuter när jag käkat lite och Portugal nästan avgjort men bestämde mig för att kolla klart. Tur det, sjukaste match man sett på länge! :shock: Kanske inte speciellt bra för oss att danskarna vann men efter att ha blivit så äckligt våldtagna av domarna så får man ju unna dem det.

Överlag en mycket fin dag det här...8-)

Länk till kommentar

Jag ska börja följa den oxå, speciellt nu när dom inte visar mina favvo serie längre, Jericho och Lost (dock kommer lost tibbbax efter nyår WOOOH! )

Jericho hade jag tänkt följa när det började men det blev aldrig av.

Lost såg jag 1½ säsong typ sen tyckte jag det blev fruktansvärt dåligt faktiskt. Polaren säger iofs att det blivit bra igen men nu är jag för långt efter :)

Länk till kommentar

Hihihi

$4/$8 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

Stacks:

UTG ($1216.00)

CO ($768.08)

BTN ($1283.77)

SB ($799.00)

Hero ($859.00)

Pre-flop: ($12, 5 players) Hero is BB 4:spade: 6:spade:

UTG raises to $32, 1 fold, BTN calls $32, 1 fold, Hero calls $24

Flop: T:club: 6:heart: 6:diamond: ($100, 3 players)

Hero checks, UTG bets $72, BTN folds, Hero calls $72

Turn: 2:spade: ($244, 2 players)

Hero checks, UTG checks

River: K:club: ($244, 2 players)

Hero checks, UTG bets $122, Hero raises to $399, UTG calls $277

Final Pot: $1042

Hero shows: 4:spade: 6:spade:

UTG shows: A:club: A:heart:

Hero wins $1040 ( won +$537 )

BTN lost -$32.00

UTG lost -$503.00

Länk till kommentar