Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Haha. Hade den diskussionen för inte så längesedan alls i Orrarah och C87s dagbok!

 

Klart det finns personer som verkligen har fysiska hinder, och klart att ämnesomsättning kan skilja en aning mellan "normala" människor med, men jag gissar på att 90% av folk som säger så bara grovt överskattar vad de faktiskt äter. Jag var själv en sådan människa :mrgreen:

 

Mm så frågar man vad de äter. Tja, en frukt till frukost, en "REJÄL" lunch, sen glömde dom visst äta tills nästa dag. )?#¤("#/!/(&)="¤). Men nä då beror det på hög ämnesomsättning.

 

Ajja, skulle bara kolla, nu lämnar vi det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm så frågar man vad de äter. Tja, en frukt till frukost, en "REJÄL" lunch, sen glömde dom visst äta tills nästa dag. )?#¤("#/!/(&)="¤). Men nä då beror det på hög ämnesomsättning.

 

Ajja, skulle bara kolla, nu lämnar vi det.

 

Haha det är lugnt, jag är på din sida ;) Om du känner så starkt för det kan du ju köpa denna t-shirt!

 

http://www.monstaclothing.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah helt underbart, min vän har gått från att inte känna igen sin egen bror till att äta yoghurt, säga åt sin bror att chilla, och gnälla till sin flickvän att han inte får gå på toa själv och inte vill vara kvar på skitstället :mrgreen::lol: Detta gick på 2-3 dagar.

 

Jag är ju ingen hjärnexpert men detta känns extremt hoppfullt IMO 8-) Någon som varit med om liknande som vet ungefär hur länge man ligger kvar efter att man återhämtat sig så pass? Jag fattar självklart att man får ta fall till fall men han har som sagt ändå suttit upp och ätit litegrann. Han fick åka till Lunds lasarett från HBG eftersom läget var så kritiskt, är det standard att vara kvar där då tills man blivit "frisk" eller ska man räkna med att han slussas vidare till HBG igen och får stanna där ännu längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 grader varmt idag, helt vindstilla och strålande sol. Gick till hushållsplatsen på väg till gymet och har inte haft så svårt att andas utomhus sen man var i Thailand, löööjligt varmt. Sen gick det på två timmar över till ösregn, åska och typ 10 grader mindre. Även mycket Thailand över det beteendet :mrgreen: Hade också ett kort strömavbrott efter en åsksmäll. Så mao, jag är tydligen inte i USA utan Thailand.

 

Bra gympass igen men svårt att mäta sig med det senaste med all ilska och frustration. Tror det passet blir måttstock lång tid framöver...

 

 

 

 

Antagligen svårt att säga men min bror låg i Lund och låg där tills han var redo för vanliga livet sas, skeppades inte till Ystad. Som du själv säger är det säkert olika från fall till fall, men så var det då i alla fall..

 

Ok men lite kött på benen då iaf ;) Ty.

 

Idag har han tydligen gnällt på sjuksköterskorna att dem var jobbiga och bad dem låta honom vara :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det utgång och vi ska köra in till Philly och http://www.vangoloungeandskybar.com/. Alla mina utgångar här hittills har varit med enbart tjejer (vad är motsvarighetsordet för korvfest?!) men tror det ska möta upp några grabbar väl där. Hoppas ryktet stämmer...

 

Odds på att jag blir full när man börjar såhär? :rolleyes:

 

img0517zb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffs från i lördags:

 

- Ja, jag blev full.

- Personalen på Vango var topp 3 inkompetena någonsin och jag kände mig som en zigenare på Spy Bar.

- Aldrig känt mig så vit som på övre dansgolvet...

- Det var ok, för jag är en wiggah, men min tjejs kompis är den största wiggah jag någonsin sett.

- Steak and cheese från Subway är orgasmiskt gott på fyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst ja, glömde att en av ställets fulaste tjejer raggade på mig. Vet inte om detta var ett NSHB eller ett FML för att hon faktiskt trodde hon hade en chans?

 

Dubbelt visst ja: En svart hiphopkille kom fram till min tjejs ena polare (som hade en svart och glittrig klänning på sig) och sa "Hey girl, I just wanted to thank you for bringing back the disco look" :lol:

 

 

 

Kom hem från ett helt_ok gympass nyss. 12 set lats, 4 set baksida axlar, 4 set biceps, 10 set triceps, 7 set vader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips på bra rysare i stil med The Shining och Exorcisten? Har inga nyare referenser än så för alla nutida varianter brukar suga pung. Såg Drag Me To Hell för några dagar sen, den sög så mycket hestpung att man knappt trodde det var sant...även sett Håfströms senaste, The Rite, och den gick iaf att se även om den inte direkt var någon höjdare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...