Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Är inte alls säker på att Owens förlängning påverkar Berbas vara eller inte vara i United. Owen gäller ju inte fast han är fjärde- eller femteval och om förlängningen av kontraktet är på samma villkor som innan så får han ju betalt efter hur mycket han spelar. Lägg där till massor av rutin, vilket är bra inte minst för de yngre spelarna plus att han fortfarande är målfarlig när han får en chans. Klart värt en förlängning tycker jag, i alla fall så länge han inte står för mycket i vägen för någon ungdom som Welbeck.

 

Jag har svårt att tro att vi gör oss av med berba om vi inte tar in en ny klassanfallare, vi behöver minst tre riktigt duktiga för att klara av en lång säsong.

 

Läste en Unitedblogg som listade vinnare och förlorare på att Owen blev kvar. Först som vinnare: Glazer :mrgreen:

 

Lågt pris plus erfarenhet är väl det som gjorde att han fick stanna ja. Och att han inte gnäller när han inte får spela. Men jag ser såklart mycket hellre unga spelare få chansen i ligacupmatcher eller FA-cupmatcher mot mindre lag.

 

Angående Berba så tog jag bara för givet att han dels skulle vilja lämna efter CL-finalen och dels att United isf skulle släppa honom, speciellt med bara ett år kvar på sitt kontrakt. Men Berba har visat mycket hög klass än så länge. Om han verkligen också stannar som han säger kommer han vara riktigt populär nästa säsong!

 

Kul om Welbeck har utvecklats och kan prestera lite mer, inte sett honom i Sunderland men jag tyckte han kändes mycket lovande när han var i United, lite valpig bara.

 

Macheda vet jag inte ens vad jag tycker om längre.

 

Kan vi få någon mille pund ens för Mame Diouf tycker jag vi ska ta det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Berba så tog jag bara för givet att han dels skulle vilja lämna efter CL-finalen och dels att United isf skulle släppa honom, speciellt med bara ett år kvar på sitt kontrakt. Men Berba har visat mycket hög klass än så länge. Om han verkligen också stannar som han säger kommer han vara riktigt populär nästa säsong!

 

 

ja Berba växer..antar att du läst denna? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article8417303.ab

 

MYCKET BRA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste en Unitedblogg som listade vinnare och förlorare på att Owen blev kvar. Först som vinnare: Glazer :mrgreen:

 

Lågt pris plus erfarenhet är väl det som gjorde att han fick stanna ja. Och att han inte gnäller när han inte får spela. Men jag ser såklart mycket hellre unga spelare få chansen i ligacupmatcher eller FA-cupmatcher mot mindre lag.

 

Angående Berba så tog jag bara för givet att han dels skulle vilja lämna efter CL-finalen och dels att United isf skulle släppa honom, speciellt med bara ett år kvar på sitt kontrakt. Men Berba har visat mycket hög klass än så länge. Om han verkligen också stannar som han säger kommer han vara riktigt populär nästa säsong!

 

Kul om Welbeck har utvecklats och kan prestera lite mer, inte sett honom i Sunderland men jag tyckte han kändes mycket lovande när han var i United, lite valpig bara.

 

Macheda vet jag inte ens vad jag tycker om längre.

 

Kan vi få någon mille pund ens för Mame Diouf tycker jag vi ska ta det...

 

ja Berba växer..antar att du läst denna? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article8417303.ab

 

MYCKET BRA!

 

Här är en bra intervju med Breba. Läsvärd sida dessutom. Sjukt bra inställning, eller om han nu ljuger, så säger han de rätta sakerna. Hoppas vi förlänger med honom för vill inte ha Owen eller Welbeck som en av de tre förstavalen i anfallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en bra intervju med Breba. Läsvärd sida dessutom. Sjukt bra inställning, eller om han nu ljuger, så säger han de rätta sakerna. Hoppas vi förlänger med honom för vill inte ha Owen eller Welbeck som en av de tre förstavalen i anfallet.

 

Har sett tio-talet matcher med Wellbeck i Sunderland säsongen som varit, och känns som han mognat något fruktansvärt. Kommer antagligen passa i United perfekt också då han löper kopiöst och har byggt på sig några kilon.

 

Edit: Vilken nonsenspost jag gjorde, haha ... Håller med att han kanske inte är redo att vara top3 val dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi tog tåget efter en god amsterdamvistele, destination barca med ett litet stopp i skitparis.

 

Men så kom vi på att de kan vara kult kika vad bryssel har att erbjuda. En liten staty på en kille som pissar var tydligen de viktigaste :S

 

Sen hittade vi ett världsrekordställe, flest sorter öl i värden. Dricker en 8% finöl ur en boot på 1L, och till råga på det så står den på en tunna. Inte klokt hur bra jag mår just nu

 

blir inte ens bakfull utomlands:S körde på styggt igår med några goda krapparna men nu är resten med mina luffare så ska försöka anpassa mig till luffet ist för spewa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En god vän hemma i HBG hamnade i dagens tidning efter att ha blivit misshandlad inatt och fått allvarliga skallskador. Han fick inre blödningar och var i koma ett antal timmar men han ska ha vaknat en snabbis nu och kunnat prata litegrann och röra sig.

 

Så jävla vidigt. Fega kräk det finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En god vän hemma i HBG hamnade i dagens tidning efter att ha blivit misshandlad inatt och fått allvarliga skallskador. Han fick inre blödningar och var i koma ett antal timmar men han ska ha vaknat en snabbis nu och kunnat prata litegrann och röra sig.

 

Så jävla vidigt. Fega kräk det finns.

 

Vet du mer än så? Vilka gjorde det här? Jag lämnade hbg när landskronafittorna var som värst. Jag har mina fördomar...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du mer än så? Vilka gjorde det här? Jag lämnade hbg när landskronafittorna var som värst. Jag har mina fördomar...?

 

Ska ha varit tre pers mot min vän som var ensam och tydligen vet polisen vilka svinen är. Men det är ju Sverige vi snackar om, dem kommer inte få mycket till straff för det där. Speciellt inte om de skyller på varandra.

 

Jag har inte hört mer idag men hoppas verkligen han är på bättringsvägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad i helvete är oddsen på att två andra polare blir träffade av blixten dagen efter?!?!?!?! :shock: :shock: :shock: Verkar ha gått bättre för dem än min andra vän iaf.

 

"Vi stod under det klassiska trädet medan en kraftig åska drog över oss. Plötsligt upplevde jag en enorm smäll, ett surr genom kroppen och ett fall till marken. XXX minns det inte. Han har stark huvudvärk och skärsår men annars verkar vi haft tur."

 

Är det läge att börja frukta för sitt eget liv snart? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...