Starfitter Postad 17 Maj , 2011 Rapport Postad 17 Maj , 2011 Padde och Vegas ringer från Oslo. är verkligen toppenglad jag ska ner gymma och äta kvarg och krabba med lägenheten istället aen¨g'pnas egi awoå+dgnmbs MWh dt sgm,s ådnamgh¨ am,sdh¨'pq¨Å . edit; kallas numera ful-kenny f.ö Citera
Haslo Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13047419.ab Citera
NikLasVegas Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Tjejer vi träffade på krogeni Oslo... -Var är ni ifrån? -Karlskrona -Känner ni Kenny? -Menar ni ful eller snyggkenny? Citera
Starfitter Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13047419.ab s.k swedbankstejk Tjejer vi träffade på krogeni Oslo... -Var är ni ifrån? -Karlskrona -Känner ni Kenny? -Menar ni ful eller snyggkenny? Citera
Starfitter Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 räcker med att de är remi gallard för att fatta hur sjuk de är att han reppar en sida. Citera
owster Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Ingen aning men jag finner det väldigt roande att Liverpoolfans mindervärdeskomplex är så enormt att det alltid är något United-relaterat som dyker upp Vadå mindervärdeskomplex? De STAL ju en riktig stjärnspelare så det är helt bevisat att alla spelare föredrar Pool framför UTD. http://www.svenskafans.com/england/Liverpool-varvar-framfor-ogonen-pa-United-404419.aspx Citera
Level Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Idag har man handlat på Kennys vis. 1 flak Bright 12kg kvarg 3l saft Livet är underbart <3 Citera
Chillarn7 Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Parentesen block party imorrn tyckte jag mig se på fb starfitter. Stämmer detta? Kmr bli riktigt tsick! Citera
Metaddict Postad 20 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2011 Vadå mindervärdeskomplex? De STAL ju en riktig stjärnspelare så det är helt bevisat att alla spelare föredrar Pool framför UTD. http://www.svenskafans.com/england/Liverpool-varvar-framfor-ogonen-pa-United-404419.aspx Snacka om att dra lite väl långt gångna slutsatser när man börjar påstå att detta skulle ha någon inverkan på Ashley Young går... Citera
Starfitter Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Parentesen block party imorrn tyckte jag mig se på fb starfitter. Stämmer detta? Kmr bli riktigt tsick! vi tänkte men så bokade ett gäng goda kvinnor av dagens fest för att komma hit imorgon istället. Så vi lär inte dyka upp om de inte gör lösa biljetter senare på kvällen dvs, om alla är på osv Citera
boman Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 sick språkgeni man är, läste ett par högstadiekurser franska och förstod vartenda ord han sa Citera
Starfitter Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 mina tankar om luffen som jag hoppar på snart Citera
NikLasVegas Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Mvh, Väldigt avundsjuk Skippa Spa-Fra om ni har planer på det. Inte luffmateriel imo. Balkan e nöt, och ni bör inte missa Montenegro om ni har vägarna förbi... Citera
Starfitter Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Mvh, Väldigt avundsjuk Skippa Spa-Fra om ni har planer på det. Inte luffmateriel imo. Balkan e nöt, och ni bör inte missa Montenegro om ni har vägarna förbi... Jag tänker skita helt i frankrike, med samma argument som dig. Dock är montenegro lite för långt iväg, vill inte missa Rom och mina polare har Barca som måste (säger inte emot av obv orsak) Kanske blir något stopp till i balkan, bara de går fina båtarna till Italien sen.. ska googla lite Citera
NikLasVegas Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Jag tänker skita helt i frankrike, med samma argument som dig. Dock är montenegro lite för långt iväg, vill inte missa Rom och mina polare har Barca som måste (säger inte emot av obv orsak) Kanske blir något stopp till i balkan, bara de går fina båtarna till Italien sen.. ska googla lite Det går rätt bra färjor. Vi tog en nattfärga från Bari(Ita) till Durres(Albanien). Kostade typ 80€ och var ganska bekväm. Finns garanterat liknande färjor åt andra hållet, och säkerligen från andra länder än Albanien. Har ni tid, så röstar jag för att ni kapar kroatien, bosnien och montenegro iaf. Barca är meganöt givetvis, men skit i Madrid... Citera
Mecklenburgare Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Du kan väl västvärlden? En polare tågluffa östeuropa förra året och sa att det var riktigt nice. Kan iofs spela in vem man träffar på resans gång. Men udda land är alltid kul att ha på CV:et Sen att man blir bögrånmördad är en annan sak! Citera
Starfitter Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Du missar ju massa Grekholmar... övärlden är för stor all smälla av med begränsade dagarna, samt bara ingår inte allt i kortet. Another time Citera
Starfitter Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 rekord hos gamla starfitterboi, rekordungt dvs... Citera
Recommended Posts