Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Ingen aning men jag finner det väldigt roande att Liverpoolfans mindervärdeskomplex är så enormt att det alltid är något United-relaterat som dyker upp :mrgreen:

 

Vadå mindervärdeskomplex? De STAL ju en riktig stjärnspelare så det är helt bevisat att alla spelare föredrar Pool framför UTD. http://www.svenskafans.com/england/Liverpool-varvar-framfor-ogonen-pa-United-404419.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå mindervärdeskomplex? De STAL ju en riktig stjärnspelare så det är helt bevisat att alla spelare föredrar Pool framför UTD. http://www.svenskafans.com/england/Liverpool-varvar-framfor-ogonen-pa-United-404419.aspx

 

Snacka om att dra lite väl långt gångna slutsatser när man börjar påstå att detta skulle ha någon inverkan på Ashley Young går...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parentesen block party imorrn tyckte jag mig se på fb starfitter. Stämmer detta? Kmr bli riktigt tsick!

 

vi tänkte men så bokade ett gäng goda kvinnor av dagens fest för att komma hit imorgon istället. Så vi lär inte dyka upp :cry:

 

om de inte gör lösa biljetter senare på kvällen dvs, om alla är på osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mvh, Väldigt avundsjuk

 

Skippa Spa-Fra om ni har planer på det. Inte luffmateriel imo. Balkan e nöt, och ni bör inte missa Montenegro om ni har vägarna förbi...

 

Jag tänker skita helt i frankrike, med samma argument som dig. Dock är montenegro lite för långt iväg, vill inte missa Rom och mina polare har Barca som måste (säger inte emot av obv orsak)

 

Kanske blir något stopp till i balkan, bara de går fina båtarna till Italien sen.. ska googla lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker skita helt i frankrike, med samma argument som dig. Dock är montenegro lite för långt iväg, vill inte missa Rom och mina polare har Barca som måste (säger inte emot av obv orsak)

 

Kanske blir något stopp till i balkan, bara de går fina båtarna till Italien sen.. ska googla lite

 

Det går rätt bra färjor. Vi tog en nattfärga från Bari(Ita) till Durres(Albanien). Kostade typ 80€ och var ganska bekväm. Finns garanterat liknande färjor åt andra hållet, och säkerligen från andra länder än Albanien. Har ni tid, så röstar jag för att ni kapar kroatien, bosnien och montenegro iaf. Barca är meganöt givetvis, men skit i Madrid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...