Metaddict Postad 11 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 mycket bra skrivet! indeed Ty ty! Om ni ursäktar mig, nu ska jag till gymet och bryta alla lagar jag kan komma på och visa upp mitt missbrukarbeteende för hela amerikanska folket. Jag ska ta med mig inte mindre än TVÅ shakes med proteinpulver i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 11 Maj , 2011 Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 Eftersom du menar att det vore ok att plocka in någon för steoridinnehav om de exempelvis blivit angivna så är ju ditt enda argument mot gymrazziorna att det inte skulle vara tillräcklig misstanke för att utsätta övriga inblandade för integritetskräkningen. Med tanke på utfallet så verkar det lite tveksamt, i alla fall om man jämför med vad vi utsätter oskyldiga människor för i jakt på andra droger. För mig är gymet en frizon. Jag har sedan länge tappat räkningen på hur många gånger jag varit nere, haft en dålig dag, varit trött och sur, whatever, gått till gymet och tränat, och sen känt mig som en helt ny människa efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 11 Maj , 2011 Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 Eftersom du menar att det vore ok att plocka in någon för steoridinnehav om de exempelvis blivit angivna så är ju ditt enda argument mot gymrazziorna att det inte skulle vara tillräcklig misstanke för att utsätta övriga inblandade för integritetskräkningen. Med tanke på utfallet så verkar det lite tveksamt, i alla fall om man jämför med vad vi utsätter oskyldiga människor för i jakt på andra droger. lol @ logiskt felslut kvaliteten på begåvningsreserven på juristlinjen bevisas väl av stolpskotten till jurister här på forumet :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Maj , 2011 Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 lol @ logiskt felslut kvaliteten på begåvningsreserven på juristlinjen bevisas väl av stolpskotten till jurister här på forumet :roll: tillhör den del av begåvningsreserven/stolpskott som inte ens har gått ut juristlinjen så jag känner mig mildly offended ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 hahahahaha min lägenhet... hahaha skottadeö.... hahahhah ska nkniva migsghjlälv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 hahahahaha min lägenhet... hahaha skottadeö.... hahahhah ska nkniva migsghjlälv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 ath sjuk dag igår, ska snart äta nuggets och försöka må levande igen cliff: Drog en morgan innan kl 18 Drack morgon cola under föresläningen i en kaffekopp Guldhäng med krök på beachvolly i v-hamnen på paddes vis 25 pers i min lägenhet på högvarv 10 glas + en elgrill blev priset Sjöng typ Mjau Mjau Mjau i någon takt vid 2 inatt, för full hals och alla stampade i golvet. Grannarna kom inte Tänkte jag skulle ta skottet när shahin satt iom han hade bailat kvällen, 30händer och back halva månadsplusset och inte fick jag ligga heller life Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Men lol... Den här gången togs Jay av polisen på Clarion Hotel i Stockholm, och han hade då 0,05 gram cannabis på sig, meddelar Aftonbladet. Idioten Andreas Weise var snabb att hoppa på tåget. Äckeltönt. — Han vann ”Idol” och de som tittar är ganska unga människor som vet att droger inte är något bra. Generellt tror jag att de som har kritiserat Jay och som inte tyckte att TV4 skulle låta honom vara kvar i ”Idol”, får vatten på sin kvarn och känner att det inte var ett misstag som Jay gjorde, utan ett missbruk, säger den forne konkurrenten Andreas Weise till tidningen. Någon borde lägga upp 0.05 gram cannabis framför Weise och låta honom gissa ungefär hur beroende och missbrukande man blir av såna kopiösa mängder dödsknark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Men lol... Den här gången togs Jay av polisen på Clarion Hotel i Stockholm, och han hade då 0,05 gram cannabis på sig, meddelar Aftonbladet. Idioten Andreas Weise var snabb att hoppa på tåget. Äckeltönt. — Han vann ”Idol” och de som tittar är ganska unga människor som vet att droger inte är något bra. Generellt tror jag att de som har kritiserat Jay och som inte tyckte att TV4 skulle låta honom vara kvar i ”Idol”, får vatten på sin kvarn och känner att det inte var ett misstag som Jay gjorde, utan ett missbruk, säger den forne konkurrenten Andreas Weise till tidningen. Någon borde lägga upp 0.05 gram cannabis framför Weise och låta honom gissa ungefär hur beroende och missbrukande man blir av såna kopiösa mängder dödsknark frågan är väl hur många gram det rörde sig om innan tillslaget ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 lol, kola-andreas har talat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 ath sjuk dag igår, ska snart äta nuggets och försöka må levande igen cliff: Drog en morgan innan kl 18 Drack morgon cola under föresläningen i en kaffekopp Guldhäng med krök på beachvolly i v-hamnen på paddes vis 25 pers i min lägenhet på högvarv 10 glas + en elgrill blev priset Sjöng typ Mjau Mjau Mjau i någon takt vid 2 inatt, för full hals och alla stampade i golvet. Grannarna kom inte Tänkte jag skulle ta skottet när shahin satt iom han hade bailat kvällen, 30händer och back halva månadsplusset och inte fick jag ligga heller life Du har många tjejkompisar på fejjan iaf, och inte fan är dom fula heller. Hur bär du dig åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Du har många tjejkompisar på fejjan iaf, och inte fan är dom fula heller. Hur bär du dig åt? Gäller att springa och vinna. Btw kan man se info om mig eller är vi fb-vännersh? Skulle egentligen till min kusin och kröka ikväll men tror faktiskt att jag MÅSTE spara mig till morgondagen. Kan bli som Barca fast i Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Gäller att springa och vinna.Btw kan man se info om mig eller är vi fb-vännersh? Skulle egentligen till min kusin och kröka ikväll men tror faktiskt att jag MÅSTE spara mig till morgondagen. Kan bli som Barca fast i Malmö Jag mutade meta för efternamn. Man kan bara se vad du gillar osv, så du är safe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Jag mutade meta för efternamn. Man kan bara se vad du gillar osv, så du är safe. trodde jag blockade så man inte fick insyn, alla PFare är ju annars en obv snappsyn på f-req Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Du har många tjejkompisar på fejjan iaf, och inte fan är dom fula heller. Hur bär du dig åt? Killar drömmer om hans halvmetersdase, enough said Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Killar drömmer om hans halvmetersdase, enough said update pls zums =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Du har många tjejkompisar på fejjan iaf, och inte fan är dom fula heller. Hur bär du dig åt? Starfitter är Skånes padrinos. Skulle också vilja veta hur dom bär sig åt. Björnkostymen kan ju inte vara det enda knepet. Och tjena Zumsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 trodde jag blockade så man inte fick insyn, alla PFare är ju annars en obv snappsyn på f-req Instabet mao. Du borde komma till Oslo den 16e, har hört att det ska bli större än störst i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Sluta reta mig med Oslo. Blev tillfrågad åka med några sjuka jävlar (IRL-kings) bl.a. Padde men kan inte pga obligatoriska grejer i skolan hela den veckan. Enkel vask egentligen men är grupparbete så går inte Also hej zumsa, ska vi dejta snart lr? Handbolls HU osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Va, vafan snackar du om? Du ska ju med, försök inte skylla på några äckliga skolgrejer, life is to short! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Jag är en man som inte ser problem, jag ser lösningar. Är mkt nära en sådan just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Har spikat lösning, någon som är på flyga upp 7 den 17e sen döda sen lägga sig i en taxi till flygplatsen och ta flyget igen vid 7 morgonen efter? Måste vara på en viktig skolgrej vid 11 på onsdagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Har spikat lösning, någon som är på flyga upp 7 den 17e sen döda sen lägga sig i en taxi till flygplatsen och ta flyget igen vid 7 morgonen efter? Måste vara på en viktig skolgrej vid 11 på onsdagen.... Hela resan i björndräkt antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Hela resan i björndräkt antar jag? Hade varit sick att se det med egna ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts