Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
finns en viss känsla i magen man bara kan få efter ett stort back, den känslan skulle jag inte unna min värsta ovän men lik förbannat har vi alla den emellanåt

I know that feeling, sen sover man dåligt som fan på natten och vaknar upp med samma jävla magkänsla på morgonen, iaf om storbacket inträffade på kvällen eller natten.

Postad
finns en viss känsla i magen man bara kan få efter ett stort back, den känslan skulle jag inte unna min värsta ovän men lik förbannat har vi alla den emellanåt

Fattar inte vad du menar, brukar bara plussa :rolleyes: men krya på dig i vilket fall som helst!

Postad

något med hur handen utspelades som gör mig så löjligt tiltad.. kanske att jag är stuck en jävla monsterherst nu..

Boss $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1145366

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $2413.25

CO: $4110.84

BTN: $801.66

Hero (SB): $1990.00

BB: $3287.00

Pre Flop: ($15.00) Hero is SB with A :heart: A :spade:

UTG raises to $28.75, 1 fold, BTN raises to $47.50, Hero raises to $147.81, 1 fold, UTG raises to $2413.25, BTN calls $754.16 all in, Hero calls $1842.19 all in

Flop: ($4791.66) 2 :diamond: 5 :club: 4 :spade:(3 players - 2 are all in)

Turn: ($4791.66) 2 :heart:(3 players - 2 are all in)

River: ($4791.66) K :diamond:(3 players - 2 are all in)

Final Pot: $4791.66

UTG shows K :club: K :heart:

UTG wins $4353.41

UTG wins $423.25

(Rake: $15.00)

Postad
Fuck bänkpressen, lägger nog ner gymmandet nu. Har börjat på muay thai och om en månad drar MMA basic igång, UFC nästa!

muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb?

Postad
muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb?

man kanske ska satsa på de och handboll till hösten då? pallar man båda om man kör lite hobbynivå?

Postad
Fuck bänkpressen, lägger nog ner gymmandet nu. Har börjat på muay thai och om en månad drar MMA basic igång, UFC nästa!

Hehe najs! Dock kan du ju faktiskt bänka ändå. Så om någon brottar ner dig på MMAn så kan du bara trycka iväg honom.

Postad

Beror obv på vad man ser som en snygg kropp. Det är rätt uppenbart att man inte kommer bygga en massa muskler av thaiboxning...

Däremot verkar det jävligt skoj och det är säkert jävligt bra för konditionen.

Postad
FADFOIjiadofjoiadnrjakebrarae hade inte ens en tanke på att handbollen kunde börja 15 idag när alla matcher man sett börjat på kvällen.

TIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilta mig :(

Och så förlorade dem obv med uddamålet...