Metaddict Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 http://www.sydsvenskan.se/lund/article351199/Han-sover-bara-25-timme-per-dygn.html "– Sedan jag började har jag slagit personligt rekord. Jag lyfter tre procent mer nu, förut kunde jag lyfta 80 kilo; nu är det 82,5." Du fattar inte hur jävla sjukt det där är...gissa vilken exakt vikt jag reppat på som mest i bänkpress Men det är INTE jag btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Nä Jag är fruktansvärt dålig i bänk för övrigt. Alltså pinsamt dålig. Vad är pinsamt dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 finns en viss känsla i magen man bara kan få efter ett stort back, den känslan skulle jag inte unna min värsta ovän men lik förbannat har vi alla den emellanåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fenan Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 finns en viss känsla i magen man bara kan få efter ett stort back, den känslan skulle jag inte unna min värsta ovän men lik förbannat har vi alla den emellanåt I know that feeling, sen sover man dåligt som fan på natten och vaknar upp med samma jävla magkänsla på morgonen, iaf om storbacket inträffade på kvällen eller natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 finns en viss känsla i magen man bara kan få efter ett stort back, den känslan skulle jag inte unna min värsta ovän men lik förbannat har vi alla den emellanåt Fattar inte vad du menar, brukar bara plussa men krya på dig i vilket fall som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Hehehe fin flygtur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Exet vann 2 tickets till semi-finalen som hon gav till mig med 20 min varsle till matchstart. Hon e för go ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Exet vann 2 tickets till semi-finalen som hon gav till mig med 20 min varsle till matchstart. Hon e för go ibland Dom där signalerna samt fb-chafset går ju inte att misstolka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Fuck bänkpressen, lägger nog ner gymmandet nu. Har börjat på muay thai och om en månad drar MMA basic igång, UFC nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 något med hur handen utspelades som gör mig så löjligt tiltad.. kanske att jag är stuck en jävla monsterherst nu.. Boss $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1145366 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter UTG: $2413.25 CO: $4110.84 BTN: $801.66 Hero (SB): $1990.00 BB: $3287.00 Pre Flop: ($15.00) Hero is SB with A A UTG raises to $28.75, 1 fold, BTN raises to $47.50, Hero raises to $147.81, 1 fold, UTG raises to $2413.25, BTN calls $754.16 all in, Hero calls $1842.19 all in Flop: ($4791.66) 2 5 4 (3 players - 2 are all in) Turn: ($4791.66) 2 (3 players - 2 are all in) River: ($4791.66) K (3 players - 2 are all in) Final Pot: $4791.66 UTG shows K K UTG wins $4353.41 UTG wins $423.25 (Rake: $15.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsLarsson Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 jävligt tung dagbok killar, diggar er!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 prickarna, de var inte igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Fuck bänkpressen, lägger nog ner gymmandet nu. Har börjat på muay thai och om en månad drar MMA basic igång, UFC nästa! muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb? man kanske ska satsa på de och handboll till hösten då? pallar man båda om man kör lite hobbynivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Fuck bänkpressen, lägger nog ner gymmandet nu. Har börjat på muay thai och om en månad drar MMA basic igång, UFC nästa! Hehe najs! Dock kan du ju faktiskt bänka ändå. Så om någon brottar ner dig på MMAn så kan du bara trycka iväg honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb? Beror obv på vad man ser som en snygg kropp. Det är rätt uppenbart att man inte kommer bygga en massa muskler av thaiboxning... Däremot verkar det jävligt skoj och det är säkert jävligt bra för konditionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 FADFOIjiadofjoiadnrjakebrarae hade inte ens en tanke på att handbollen kunde börja 15 idag när alla matcher man sett börjat på kvällen. TIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 FADFOIjiadofjoiadnrjakebrarae hade inte ens en tanke på att handbollen kunde börja 15 idag när alla matcher man sett börjat på kvällen. TIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilta mig Och så förlorade dem obv med uddamålet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Någon som kan rekka en go soffa i stil med http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/ByggbaraSoffor/Sit-Down/?p=1 fast billigare variant? Mio känns ju inte direkt micro... hade den länkade soffan innan, exet klonkade den för 1/3 av priset på någon sjuk rea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Någon som kan rekka en go soffa i stil med http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/ByggbaraSoffor/Sit-Down/?p=1fast billigare variant? Mio känns ju inte direkt micro... hade den länkade soffan innan, exet klonkade den för 1/3 av priset på någon sjuk rea.. Sick. Jag har exakt den där, fast i ett mörkare tyg. Kan rekka den hursom. Köpte även en fotpall till. Mio e nöt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Sick. Jag har exakt den där, fast i ett mörkare tyg. Kan rekka den hursom. Köpte även en fotpall till. Mio e nöt... MVH RikLasVegas FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jag har också en sån, fast i svart skinn. Sjukt nöjd! edit: såg att min är på rea nu. http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/ByggbaraSoffor/Sit-Down/3-sits-soffa2/?p=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jag har också en sån, fast i svart skinn. Sjukt nöjd! edit: såg att min är på rea nu. http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/ByggbaraSoffor/Sit-Down/3-sits-soffa2/?p=1 Rätt säker på att PK, tidigare känd som punkrock_kid har exakt samma som dig. Det var han som tipsade mig om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 ska ev köpa en ny lite mindre och byta mot exets sen klä om den edit; var tydligen cpcpcpcpdyrt att klä om.. humm kanske tar den som den är, är ljus och katterna har klöst lite på den =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts