Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Vidrigt att ta morgonpromenaden när de ligger 2dm snö som man halkar runt i..

 

Känner dock mig riktigt frän inför januari. Kommer inte att ha en enda ätardag och noll alkohol. Bör jämna ut dom 5 kg jag gick upp under julen :oops:

 

Idag var det löpning på schemat för mig. Sjukt va mkt mer det tog i benen med 1,5dm nysnö :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidrigt att ta morgonpromenaden när de ligger 2dm snö som man halkar runt i..

 

Känner dock mig riktigt frän inför januari. Kommer inte att ha en enda ätardag och noll alkohol. Bör jämna ut dom 5 kg jag gick upp under julen :oops:

 

Jag är nog den enda som åt allt jag kunde få i mig på julafton och inte gick upp ett gram i vikt...lol-bulk man varit på osv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skola idag, det är inte så kuligt... Ska gå 4km ner nu och köra 1h på crosstrainern, tar med ris/tonfisk att käka efter sen föreläsning vilket följs av bröstpass. Sen måste jag hem och tentaplugga och grinda.

 

fan life is greeeeeeeeeeeeeejt

 

kom på att man likväl kan offra jan/feb varje år och ha skittråkigt såvida man inte drar till varmare länder. jävla skitmånader

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin1-(3,4-metylendioxifenyl)-2-metyletylamin

 

he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wieeeeee min dator funkar ÄNTLIGEN som den ska igen :mrgreen: Trist att det skulle krävas nytt grafikkort bara men julafton kom lägligt iaf hehehehe. Vet inte hur längesen det var jag kunde gå in på youtube på datorn men det är ett flertal månader.

 

Det kommer nog ta ett tag innan jag slappnar av bara, skumt jävla fel som uppstod och det verkar inte finnas någon lösning. Grafikkortstillverkarna är väl inte helt missnöjda när deras prylar går sönder plötsligt och folk måste köpa nytt...för felet har funnits sen 2007 minst och nog fan borde man kunna ha löst det sedan dess :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om inte ens youjizz har funkat är du sjukest som inte löst innan imo

 

Inga sidor som streamar bild har funkat. Datorn har kraschat rakt av då. Kolla i VLC funkade dugligt men bilden hängde sig i några sekunder rätt ofta. Sjukt störigt har det varit.

 

Ber till Allah att felet inte återkommer. Jag har även lagt in Windows 7 nu istället. Blir som en ny dator :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga sidor som streamar bild har funkat. Datorn har kraschat rakt av då. Kolla i VLC funkade dugligt men bilden hängde sig i några sekunder rätt ofta. Sjukt störigt har det varit.

 

Ber till Allah att felet inte återkommer. Jag har även lagt in Windows 7 nu istället. Blir som en ny dator :)

 

Gamla ferrarilaptopen som börjat spöka?! 8-) Kändes ju oslagbar med den fräna hästen på skärmens baksida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...