Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
hej starfitter!

jag sitter på homegrown fantasy nu. tar en kopp kaffé och läser en deckare. fattar inte riktigt vad som pågår vid bordet brevid men de pratar om jedi mind tricks och ser jättekonstiga ut. :S åt kobeburgare igår! ha det bra!!!

:h: :h:

Postad
Mitt nyår är oplanerat och som det ser ut just nu väldigt tråkigt. Med begränsad budget vad rekommenderar pf-panelen? Svenska städer, happenings, resor av den billigare typen eller rent av lite orginella ideèr?

försöker lura med folk till prag, join!

Postad
Känner mig nästan smickrad att lyckas bli rikemanshånad trots att hela forumet vet att jag pantar burkar på regelbunden basis.

PFFFFT du satt ju och drack Loka/Ramlösa samtidigt som du hånskrattade rätt i ansiktet på din SodaStream!

Postad
PFFFFT du satt ju och drack Loka/Ramlösa samtidigt som du hånskrattade rätt i ansiktet på din SodaStream!

Blir enbart ramlösa nowadays sedan min polare informerade om att den är någon krona dyrare per flaska än loka 8-)

Postad

oj såna ballerresor hart jag inte råd med min minibudget. fml, prag är vidrigt underbar stad annars :-D

fick precis hem mirakelnudlar, käkade ett packet ihop med några kalkonfilèer. Riktigt fina efter att ha kokat dem med buljong, blev lite smak på dom samtidigt som koncistensen för att vara 98% vatten var mkt över förväntan. MVG tamefan, svinmätt med

Postad

såg nyss die welle, riktigt riktigt bra film imo!

f.ö vet man att det är fest när exet (6 års förhållande) skriver " Du vet väl att jag avgudar dig? ;P Hur kan man inte ha dig som idol..? Största pokerguden i världen sas." på facebook..:ola:

Postad
såg nyss die welle, riktigt riktigt bra film imo!

f.ö vet man att det är fest när exet (6 års förhållande) skriver " Du vet väl att jag avgudar dig? ;P Hur kan man inte ha dig som idol..? Största pokerguden i världen sas." på facebook..:ola:

Synd att hon var så äckligt sarkastisk bara :-(