Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 UFC inatt. Mycket mycket bra gala. Jag ska slänga in några bets nu tänkte jag men ingen bryr sig så jag kommer inte skriva ner allt. Men Rampage till runt 3x är spelbart IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-G- Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Skriv ut betten så man kan krydda tv-tittande lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Det blev så mysig stämning här så jag ska helt enkelt hålla inne min åsikt om In Flames utveckling Ingested är JÄVLIGT hårda btw Hehe, jag är inte heller nöjd med hur de gått från melodiös death till publikfriande mainstream new metal. Clayman skivan var deras topp, sedan dess har det gått ganska brant utför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 Skriv ut betten så man kan krydda tv-tittande lite. Jag ser som sagt värde i Rampage framförallt. Lite värde i Joe Lauzon till 2.92 även om Sotiropoulos är en av mina favoritfighters. Den matchen kommer bli grymt sevärd iaf! Sen blev det en massa annat men inga höjdarvärden där egentligen: Dubbel med BJ Penn och Tyson Griffin. En liten trippel med Paul Kelly, Dennis Hallman och Matt Brown. Mest för att det är så kul Maiquel Falcao rekades på mmanytt så jag chansar med ett litet bet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Håkan vart riktigt toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 Hehe, jag är inte heller nöjd med hur de gått från melodiös death till publikfriande mainstream new metal. Clayman skivan var deras topp, sedan dess har det gått ganska brant utför. Jag tycker Clayman var starten på deras fall men kul att vi är överens annars Kolla in Ingested Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 Jag måste bara påpeka dagens resultat i Premier League... Arsenal-Tottenham 2-3 Birmingham-Chelsea 0-1 United-Wigan 2-0 WEeEeeeEeeeeEeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 Haha fyfan va stort http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/gais/article8141662.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 nya tag, några öl down och nu blire HH i lund... håkan H dvs, småtjejer, en gång i livet osv! Alltså jag brukar ju säga såhär att orginalet HH i Lund är också en jävel på att winga småtjejer åt gossepojkarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Jag måste bara påpeka dagens resultat i Premier League... Arsenal-Tottenham 2-3 Birmingham-Chelsea 1-0 United-Wigan 2-0 WEeEeeeEeeeeEeee FYP. Så jävla skönt att United är i delad serieledning fast de knappt gjort en enda bra halvlek ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Påtal om hårt As I Lay Dying / Heaven Shall Burn / Suicide Silence / Adept på KB ikv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 på tal om KB, skulle på riktigt vara lite sugen se raised fist när dom spelar där den 24e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 FYP. Så jävla skönt att United är i delad serieledning fast de knappt gjort en enda bra halvlek ens. +1 !!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 på tal om KB, skulle på riktigt vara lite sugen se raised fist när dom spelar där den 24e Vilka supportar? Kom ikv me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 https://www.flashback.org/t1365095 hahah Kenny Johansson passar in på namnet.. mvh bra kväll igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 https://www.flashback.org/t1365095 hahah Kenny Johansson passar in på namnet.. mvh bra kväll igår ryktas om att lådan (semikenny) brukar fejknicka kenny johansson i situationer där han inte riktigt känner sig bekväm så det är typ flipp om det var han eller du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 https://www.flashback.org/t1365095 hahah Kenny Johansson passar in på namnet.. mvh bra kväll igår Samt att du bor på fjärde våningen. Och 190cm 90kg. Och att du inte är en gubbe. Plus att du brukar va full. Osvosv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 FYP. Så jävla skönt att United är i delad serieledning fast de knappt gjort en enda bra halvlek ens. Mehhhhh då dubbelkollade jag fan ändå en gång att jag hade skrivit rätt resultat Bra halvlekar har de ju gjort men ingen riktigt bra hel match. Många dåliga dock Jag tror det kommer bli bättre och bättre nu iaf. Giggs och ffa Rooney tillbaka. +1 !!!!!!!!!!!!!!! +2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag gick lillplus på UFC-galan. Men jag blev rånad på ett domslut i förmatchen mellan Griffin och Lentz och hade en fin trippel där två av tre matcher satt så det får man vara jävligt nöjd med. Stor match redan klar: http://mmanytt.se/ufc/bj-penn-moter-jon-fitch-pa-ufc-127-i-australien/ Weee. Gonatt. Benpass imorrn förhoppningsvis. Tänkte drömma mardrömmar och förbereda mig mentalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag gick lillplus på UFC-galan. Men jag blev rånad på ett domslut i förmatchen mellan Griffin och Lentz Dana White håller med mig "Tyson Griffin got [expletive] big time tonight," White said. (antar att "expletive" i detta fall står för "fucked") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Utanför fönstret viner vinden, det isande regnet slår mot rutan. Runt om i lägenheten ligger övningar till mina gångna ekonomitentor. I mitt huvud flyger prioriteringarna kring som markerna på CCs omahabord. Den 17e december ska jag hem till karlskrona över jul och nyår, då kommer allt vara frid och fröjd. Men tills dess........ hårt jobb och ingen lek Sköta kosten exemplariskt utan undantag (får ha 1 riktig ätardag) Köra 4 bra gympass i veckan, lite kardio och en hel del promenader om vädret tillåter. Grinda ihop tillräckligt mkt pengar för att 30 % av dem ska täcka PL -11, 1 månad i europa, en skidresa i alperna. Klara den kommande tentan och vara säker på klara eventuella omtentor. Leva stört ekonomisk (lär inte bli svårt utan käka ute/festa iof) Formen vid sensation, satsar på den - 5kg när jag åker hem: Klarar jag inte detta är jag en idiot och bör således bli behandlad som en sådan resten av året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2010 Sjuka mål. Klarar du hälften av dem får du MVG av mig. GL brushan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Grinda ihop tillräckligt mkt pengar för att 30 % av dem ska täcka PL -11, 1 månad i europa, en skidresa i alperna. Hur mycket uppskattar du att du behöver vinna? GL hursom, gillar ambitionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Hur mycket uppskattar du att du behöver vinna? GL hursom, gillar ambitionen! behöver nok få ut runt 70 lax, men de målet får faktiskt vara hela vägen fram till nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Lägesrapport; grindat en hel del, back 150bbz, bra gympass, nu plugga en stund och smälta maten (kyckling, vitkål, bönmix, kvargtzzate) sen upp en runda till gymmet igen och köra cardio/förbränning. Efter det tror jag att jag får ta och dygna och köra tiiidigt morgonpromenad iom att jag aldrig kmr upp till skolan vid 8 i annat fall klarar jag detta kmr jag vara mkt nöjd med första dagen på min nyttighetslockdown ala zumsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts