Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Det blev så mysig stämning här så jag ska helt enkelt hålla inne min åsikt om In Flames utveckling :mrgreen:

 

 

Ingested är JÄVLIGT hårda btw :twisted:

 

Hehe, jag är inte heller nöjd med hur de gått från melodiös death till publikfriande mainstream new metal. Clayman skivan var deras topp, sedan dess har det gått ganska brant utför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv ut betten så man kan krydda tv-tittande lite.

 

Jag ser som sagt värde i Rampage framförallt.

 

Lite värde i Joe Lauzon till 2.92 även om Sotiropoulos är en av mina favoritfighters. Den matchen kommer bli grymt sevärd iaf!

 

 

Sen blev det en massa annat men inga höjdarvärden där egentligen:

 

Dubbel med BJ Penn och Tyson Griffin.

 

En liten trippel med Paul Kelly, Dennis Hallman och Matt Brown. Mest för att det är så kul :mrgreen:

 

Maiquel Falcao rekades på mmanytt så jag chansar med ett litet bet där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP.

 

Så jävla skönt att United är i delad serieledning fast de knappt gjort en enda bra halvlek ens.

 

Mehhhhh då dubbelkollade jag fan ändå en gång att jag hade skrivit rätt resultat :oops:

 

Bra halvlekar har de ju gjort men ingen riktigt bra hel match. Många dåliga dock :(

 

Jag tror det kommer bli bättre och bättre nu iaf. Giggs och ffa Rooney tillbaka.

 

+1 !!!!!!!!!!!!!!!

 

+2!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick lillplus på UFC-galan. Men jag blev rånad på ett domslut i förmatchen mellan Griffin och Lentz och hade en fin trippel där två av tre matcher satt så det får man vara jävligt nöjd med.

 

 

Stor match redan klar:

 

http://mmanytt.se/ufc/bj-penn-moter-jon-fitch-pa-ufc-127-i-australien/

 

Weee.

 

 

Gonatt. Benpass imorrn förhoppningsvis. Tänkte drömma mardrömmar och förbereda mig mentalt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utanför fönstret viner vinden, det isande regnet slår mot rutan. Runt om i lägenheten ligger övningar till mina gångna ekonomitentor. I mitt huvud flyger prioriteringarna kring som markerna på CCs omahabord.

Den 17e december ska jag hem till karlskrona över jul och nyår, då kommer allt vara frid och fröjd. Men tills dess........ hårt jobb och ingen lek

 

Sköta kosten exemplariskt utan undantag (får ha 1 riktig ätardag)

 

Köra 4 bra gympass i veckan, lite kardio och en hel del promenader om vädret tillåter.

 

Grinda ihop tillräckligt mkt pengar för att 30 % av dem ska täcka PL -11, 1 månad i europa, en skidresa i alperna.

 

Klara den kommande tentan och vara säker på klara eventuella omtentor.

 

Leva stört ekonomisk (lär inte bli svårt utan käka ute/festa iof)

 

Formen vid sensation, satsar på den - 5kg när jag åker hem:

 

sdc10528j.jpg

 

 

Klarar jag inte detta är jag en idiot och bör således bli behandlad som en sådan resten av året

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägesrapport; grindat en hel del, back 150bbz, bra gympass, nu plugga en stund och smälta maten (kyckling, vitkål, bönmix, kvargtzzate) sen upp en runda till gymmet igen och köra cardio/förbränning. Efter det tror jag att jag får ta och dygna och köra tiiidigt morgonpromenad iom att jag aldrig kmr upp till skolan vid 8 i annat fall :S

 

klarar jag detta kmr jag vara mkt nöjd med första dagen på min nyttighetslockdown ala zumsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...