demimonde Postad 28 Juli , 2008 Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 jag var o tittade o kalmar såg ju definitivt inte ut som ett guldlag. malmö ägde matchen o planens gigant var ju ingen mindre än Ola Toivonen. Så jäkla bra den killen har blivit. Tyvärr säljs han väl snart till nåt mittenlag i Erdedivision i Holland. Så storebror gav ju lillebror en fin skalp där i guldracet. Lycka till o hoppas ni kan ta det( jag har inget emot HIF, hellre ett skånelag än nåt annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 jag var o tittade o kalmar såg ju definitivt inte ut som ett guldlag. malmö ägde matchen o planens gigant var ju ingen mindre än Ola Toivonen. Så jäkla bra den killen har blivit. Tyvärr säljs han väl snart till nåt mittenlag i Erdedivision i Holland. Så storebror gav ju lillebror en fin skalp där i guldracet. Lycka till o hoppas ni kan ta det( jag har inget emot HIF, hellre ett skånelag än nåt annat) Tackar och bugar. Känns lite skumt att se Rolle Nilsson i MFF får man säga. Kan inte bli bättre, fy fan vad det börjar se bra ut nu för skånes stolthet Inte bara att de vunnit, spelet har dessutom varit riktigt underhållande. Känns så skönt då Säkert cool live men de verkade lite emo. Emo? Herrejösses Bruce Buffert says Its Tiiiiiiiime!!!!! For the moment you all been waiting for! här har du en ny singel med Moonspell. Jag höjde dom ju innan så.... Ja alltså fyfan vad han gapar. När han säger "its TIIIIIME" tar han ju tillochmed sats och hoppar till när han är klar. Lite sjukt att det första man möttes av när man satte igång nya galan Affliction: Banned var ett högt "lets get ready to rumbleeeeeee" från hans brorsa. Liiite mer klass och mindre skrik på honom dock Småcool video. Tyckte skivan lät riktigt bra faktiskt, tankade den direkt. Opeth etc till Malmöfestivalen förresten! Massa fina grejer men framförallt Opeth Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Ah, skön session. $1300 upp efter 200 händer, 900 ner efter 1K händer, och 400 upp efter 1.6K händer Tyvärr blev jag tillochmed gnälligare än vanligt och kände mig helt förstörd där ett tag, var tillochmed inne i lite semiltilt, speciellt när topset blev utdraget av CPfisk. Så jag spelade inte speciellt bra överlag egentligen och ska nog vara jävligt nöjd. Helt ok värde som tur var. Men jag måste fortsätta jobba på mitt psyke. Idag var jag på skitbra humör och var riktigt sugen på att skippa lir bara för att inte riskera det men sen sitter man där och tycker livet är vidrigt igen. Det är bara ett spel, det är bara pengar. Undrar om man någonsin kommer sluta flippa ur hela jävla tiden. Kommer bli jobbigt om man inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Finns det något som helst intresse av att läsa om min kost och träning? Jag har äntligen kommit igång för fullt på gymet igen nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Finns det något som helst intresse av att läsa om min kost och träning? Jag har äntligen kommit igång för fullt på gymet igen nämligen. Du ska satsa på UFC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Finns det något som helst intresse av att läsa om min kost och träning? Jag har äntligen kommit igång för fullt på gymet igen nämligen. Stort intresse från mig.. Jag behöver lite inspiration för att själv komma igång på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Du ska satsa på UFC? Jepp klart, Brock Lesnar ringde. Han var lite sur för att jag hade förolämpat honom i chatten när han drog ut mig så nu vill han göra upp IN DA OCTAGON! Jag ska bara typ dubbla min vikt först sen ska vi göra. Så låt säga, år 2020 någon gång. Stort intresse från mig.. Jag behöver lite inspiration för att själv komma igång på allvar. Ok, eeeen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 skriv gärna om kost o träning....Är rätt kunnig inom styrketräning och dietande. FD tävlande Bodybuilder är man ju Kan vara kul o läsa! vad ska du träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 skriv gärna om kost o träning....Är rätt kunnig inom styrketräning och dietande. FD tävlande Bodybuilder är man ju Kan vara kul o läsa! vad ska du träna? Jaså jaså, coolt Du får gärna PMa namn så man kan lurka reda på lite bilder Är enbart gym som gäller för min del med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Finns nog inga bilder på nätet direkt, bara dom jag har i egen privat regi. Det var alltså rätt längesen. Tävlade 2ggr 1996 i -80 och en gång 1997 i -75. Just 1997 så var det SM-kval o där blev jag 4a som "största" merit. Sen inför SM1998 så sliter jag av höger bröstmuskel uppe i fästet i armhålan så karriären skjuts i sank där. Men jag svarar gärna på frågor och kan ge tips o råd om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Finns nog inga bilder på nätet direkt, bara dom jag har i egen privat regi. Det var alltså rätt längesen. Tävlade 2ggr 1996 i -80 och en gång 1997 i -75. Just 1997 så var det SM-kval o där blev jag 4a som "största" merit. Sen inför SM1998 så sliter jag av höger bröstmuskel uppe i fästet i armhålan så karriären skjuts i sank där. Men jag svarar gärna på frågor och kan ge tips o råd om du vill. Hehe ok tänkte om du kanske var nån bigshot Undrar jag nåt så frågar jag, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Hittat några fina plus de senaste sessionerna så månaden kan sluta fint ändå. Jag är nöjd med spelet och resultatet sett till antal händer men har kommit ur rytmen helt. Ska försöka sätta upp lite mål för augusti igen och köra lite hårdare. Blandade NL400, NL500 och NL800 på Lads idag. Hade som tur var riggen på rätt nivåer för en gångs skull Fick äran att treouta på river på NL800 i en stor pott men en kvart senare blev jag tvåoutad på turn istället för ungefär lika mycket så det jämnade väl ut sig Fin avslutning på en skön dag. Började med gainer och UFC i soffan direkt på "morgonen". En timme på stranden vid 6-tiden sen och årets första dopp på hemmaplan. Brrrrrrrrrrr kallt i vattnet Sen blev det kinamat följt av Batman. Och nu en skön pokersession på det. Var imponerad av ett flertal saker med Batman-filmen men jag tyckte de förstörde mycket av det genom att göra den så lång. Sista halvtimmen ville jag bara ut ur biografen Kan ju iofs ha berott på all rövsvett samt prasslande och viskande i biografen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Harold and Kumar Espaces From Guantanamo Bay > The Dark Knight *väntar på flamez* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Dagens kvälls/nattmål: En tallrik Lidl-kvarg med krossad ananas, ett glas Ramlösa Granatäpple, en näve jordnötter och ett multivitamin-piller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=67974 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Jahopp då var det slut på månaden. Kom preciiiis upp i 20K händer vilket är rätt jävla illa egentligen. Som tur var hittade jag rushen på Ladbrokes på slutet så det blir ungefär samma resultat som juni fast på mycket färre händer. Hade man bara vetat att det skulle hålla sig så kunde man ju sparat sig lite tid framöver Tycker jag förtjänar pluset med geniala sjukhussyner som den här!! $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($207.48) UTG+1 ($1104.92) CO ($277.58) Hero ($428.00) SB ($764.46) BB ($750.00) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BTN K:heart: Q:heart: 2 folds, CO calls $4, Hero raises to $18, 2 folds, CO calls $14 Flop: 4:club: 6:spade: A:spade: ($42, 2 players) CO checks, Hero checks Turn: 9:diamond: ($42, 2 players) CO checks, Hero checks River: 6:diamond: ($42, 2 players) CO bets $4, Hero calls $4 Final Pot: $50 CO shows: K:spade: J:club: Hero shows: K:heart: Q:heart: Hero wins $47 ( won +$25 ) CO lost -$22.00 Det man kallar för hjärta va??????? Graf för Ladbrokes: Graf för Svenska Spel: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=67974 Hehe snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Började månaden bra och dåligt: Dåligt att jag drack en halvliter cola, åt godis, och nu trycker i mig en Gainomax istället för att för en timme sen äta något vettigare. Dagens andra Gainomax faktiskt, men de är ju så jäkla goda Hade glömt att det är ungefär lika svårt att hålla ordning på kosten som att hålla rätt på gymtränandet. Bra med $2.1K på 1K händer dock Ett tag sen jag lirade NL300 nu men NL400 var sådär ett tag så jag fick fylla ut. Sen blev det fint ett litet tag på NL800 så jag satt och lirade NL300 och NL800 samtidigt vilket är aningen jobbigt. Blir tyvärr lite svårt att engagera sig när ett trebet+CB på ena bordet nästan är hela stacken på det andra Är faktiskt jävligt gymsugen efter att ha vilat idag men de stänger tyvärr redan klockan 14.45 imorrn. Det blir svårt att hinna käka stadig frukost, vila ett tag, och sedan vara där innan 13.45 helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 En skön hand. Anade att fi inte hade alla paddlar i kanoten men insåg inte förrän efter denna hand att han nog var efterbliven 2/$4 No Limit Holdem 4 players Converted at weaktight.com Stacks: CO ($388.85) Hero ($746.13) SB ($402.09) BB ($601.57) Pre-flop: ($6, 4 players) Hero is BTN K:diamond: 9:diamond: 1 fold, Hero raises to $10, 1 fold, BB calls $6 Flop: 9:spade: 5:club: 3:diamond: ($22, 2 players) BB checks, Hero bets $21, BB raises to $42, Hero calls $21 Turn: 8:diamond: ($106, 2 players) BB bets $106, Hero calls $106 River: 8:heart: ($318, 2 players) BB bets $318, Hero calls $318 Final Pot: $954 Hero shows: K:diamond: 9:diamond: BB shows: T:club: 2:diamond: Hero wins $952 ( won +$476 ) BB lost -$476.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag anser att Gainomax särskilt vaniljsmak har en självklar plats bland världens godaste drycker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag anser att Gainomax särskilt vaniljsmak har en självklar plats bland världens godaste drycker Choklad, choklad, choklad. Och choklad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag anser att Gainomax särskilt vaniljsmak har en självklar plats bland världens godaste drycker +1 sjukt, jag hade faktist tänkt att skriva något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jordgubb för fan!!! Den är så jävla god. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 lol @ jordgubb. Vanilj och choklad funkar men _BANAN_ är oslagbar. Cappucino är god tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 peach ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts