Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Återupptäcker The Forsaken. Landskronas enda (?) riktigt grymma band någonsin? :mrgreen:

 

 

 

Hittar inte Gustafsson-matchen, varje gång jag

kommer över någon fin video så är det något fel på den så den inte går att se. Fixade hem UFC 120-eventet men då visade inte matchen :S

 

Har du någon superkoll på vart man kan hitta den? Tackar på förhand!

 

http://www.mmanytt.se postade den när den kom ut. Gå några sidor bak.

 

Annars finns den på min favorittorrentsida, tyvärr endast i dålig kvalitet. Väntat på att någon ska lägga upp den i bra kvalle men det verkar inte bli av. Jag skickar länken på msn, krävs reg på sidan men den är NÖT så det är det värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inbrott i bilen förra natten förresten. Blev väckt kl 07 imorse av en granne som sett det och var snäll nog att leta upp mig.

 

De hade försöka bända upp vänstra framrutan först och sen den högra innan han/hon/de gav upp och krossade rutan. Mongoloiden rotade i hela bilen UTOM i handskfacket där fronten till stereon låg, gg wp. Jag har alltid tagit in fronten till stereon innan men senaste veckan har jag slutat med det eftersom det aldrig någonsin händer något här på området. Tji fick jag, men ändå inte sas.

 

Rutan var fixad idag redan och självrisken lär inte bli speciellt stor. Det värsta är väl att vänsterdörren är rätt sabbad efter att de försökte bända upp rutan vid listen. Får se försäkringsbolaget säger. En ny gratis dörr hade funkat :rolleyes:

 

Happy times.

 

 

 

 

 

tur i oturen, hur har trafiken pa 24/7 varit pa sistonde. Ar snart tbx i hbg och tanker kora HART som fan, da orkar man inte med massa folk :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tur i oturen, hur har trafiken pa 24/7 varit pa sistonde. Ar snart tbx i hbg och tanker kora HART som fan, da orkar man inte med massa folk :S

 

Katastrof :( Nu börjar högsäsongen. Så jävla fullspäckat om man kommer vid rusningstid. Men det brukar alltid vara lugnt nere i centrum fram tills runt 16. Jag försöker komma upp ur sängen i tid så jag kan vara där innan 15 men det går inte så bra :( Idag är det dock lugnt för jag ska ner och köra ben nu ;) Dagens ungdom tränar inte ben liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HIF mot HIF i cupfinal! Må det bästa HIF vinna :mrgreen: Och då menar jag självklart Helsingborg! 8-)

 

 

Enormt stor fightingnyhet idag! Tempot kommer att öka ordentligt i UFC nu och det kommer definitivt bli ännu bättre och jämnare galor, blir mycket färre utfyllnadsmatcher skulle jag tro.

 

http://mmanytt.se/ufc/ufc-och-wec-slas-ihop/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL-tilten är enorm nästan varje dag nu btw. Det enda stället jag kör bil till regelbundet är gymet. Jag kör på fyra större gator för att komma dit. På den sträckan pågår just nu FEM fucking trafikarbeten. Två av dem är av modell "enorma". Det största av dem har nog hållt på ett halvår snart. Underbart planerat, Helsingborg Stad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL-tilten är enorm nästan varje dag nu btw. Det enda stället jag kör bil till regelbundet är gymet. Jag kör på fyra större gator för att komma dit. På den sträckan pågår just nu FEM fucking trafikarbeten. Två av dem är av modell "enorma". Det största av dem har nog hållt på ett halvår snart. Underbart planerat, Helsingborg Stad...

 

Edit: glöm det. Är ju så sjukt oskön själv nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såååja, fick jag lite lockdown gjord och plugg och sånt.. slutade månaden upp 53k sek och är mao ur hålet och mer.

 

Första lönen sen augusti känns lön även om den blir ganska liten :-)

 

De är fan mkt nu, 2 tentor i skolan snart varav en är den jag failade (14.5p där 30 är g) wpwpwp så kmr behöva plugga massor nu ändå.. sux to be me

 

edit; funderar på känna mig lite frän snart igen, samt tatuera mig lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såååja, fick jag lite lockdown gjord och plugg och sånt.. slutade månaden upp 53k sek och är mao ur hålet och mer.

 

Första lönen sen augusti känns lön även om den blir ganska liten :-)

 

De är fan mkt nu, 2 tentor i skolan snart varav en är den jag failade (14.5p där 30 är g) wpwpwp så kmr behöva plugga massor nu ändå.. sux to be me

 

edit; funderar på känna mig lite frän snart igen, samt tatuera mig lol

 

Ekonomistyrning? Kom hit så ska jag lära dig ett och annat. Har själv tenta i det på fredag. :) Tråkigt dock när man redan läst det en gång :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ekonomistyrning? Kom hit så ska jag lära dig ett och annat. Har själv tenta i det på fredag. :) Tråkigt dock när man redan läst det en gång :/

 

ah har den nu, verkar mkt enklare än extern redovisning iaf.. ska faktiskt klara denna OCH omtentan hade jag tänkt :S

 

dock fåru +poäng om du har någon extra extenta i elektronisk form att dela med dig av ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah har den nu, verkar mkt enklare än extern redovisning iaf.. ska faktiskt klara denna OCH omtentan hade jag tänkt :S

 

dock fåru +poäng om du har någon extra extenta i elektronisk form att dela med dig av ;)

 

Okej, ja det är väl lite lättare inte lika mycket att blanda ihop. :) Jag har några extentor, någon typtenta och något kompendium med övningsuppgifter. Dock finns där en del om ERP-System som jag antar att ni inte kommer ha.

 

Har även en sammanfattning på runt 60 sidor av boken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför var du inte på plats om du uppskattar den så mycket? =)

Var mycket mycket underhållande, riktigt bra matcher!

 

Hehe, det var ju trots allt ingen UFC-gala. 60 mil är lite saftigt. Men framförallt har jag en "inte unna mig själv något innan jag grindar igen"-period :-(

 

Var du på plats eller såg på TV?

 

Fy bubblan va sjukt det vart helt plötsligt

 

Aldrig e du nöjd :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...