okocha Postad 21 September , 2010 Rapport Share Postad 21 September , 2010 en gång hade jag AA i en 5betad pott, det kostade 3tusen eller mer för han hade K2s tjena kenny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 21 September , 2010 Rapport Share Postad 21 September , 2010 en gång hade jag AA i en 5betad pott, det kostade 3tusen eller mer för han hade K2s förbannat dålig hand den där AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 September , 2010 Rapport Share Postad 21 September , 2010 blir snorägd av döfisken på korttrick... madkred sas, back på på kinakortz och väntar på duzze med polare .... dom andra löser praktiska detajer sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Stjärnfittan, jag ger dig ett tips för barcaresan... Möt inte Diefishdie i kinapoker. Han får en att ifrågasätta Usain Bolts löpartalanger. Antar att det redan är för sent och minst en i huset gulat mot honom. Prizonic däremot spelar långt ifrån gto, mkt spelvärt... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Stjärnfittan, jag ger dig ett tips för barcaresan... Möt inte Diefishdie i kinapoker. Han får en att ifrågasätta Usain Bolts löpartalanger. Antar att det redan är för sent och minst en i huset gulat mot honom. Prizonic däremot spelar långt ifrån gto, mkt spelvärt... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Stjärnfittan, jag ger dig ett tips för barcaresan... Möt inte Diefishdie i kinapoker. Han får en att ifrågasätta Usain Bolts löpartalanger. Antar att det redan är för sent och minst en i huset gulat mot honom. Prizonic däremot spelar långt ifrån gto, mkt spelvärt... =) redan failat på den punkten, down 50p eller mer Men det är flugan som sjunger in nöter hela tiden. Kör 4 way så är nöjd sålänge inte alla scoopar mig, fml Riktigt fet kväll igår men mkt småjuka potter, tror de flesta inkl mig gav upp vid typ 9 i morse. Lyckades däcka på golvet vid soffan på en kudde. Nu ere iaf sol och lie bakishäng på balkongen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Stjärnfittan, jag ger dig ett tips för barcaresan... Möt inte Diefishdie i kinapoker. Han får en att ifrågasätta Usain Bolts löpartalanger. Antar att det redan är för sent och minst en i huset gulat mot honom. Prizonic däremot spelar långt ifrån gto, mkt spelvärt... =) Back 100 poäng, väntar på första bonusen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Sick krapparna. Va rädd att det va för sent starfittersss, sölve du borde veta bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Back 100 poäng, väntar på första bonusen ! Så inte den klassiska då: Spelare 1 ''jag spelar''. Spelare 2: ''jag spelar''. Prizonic på btn talar sist, säger ingenting, utan nickar bara med ett stort nöjt leende sådär som en fet pojke som får syn på en tårtbit.... Kör ni höga bonussystemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 Stjärnfittan, jag ger dig ett tips för barcaresan... Möt inte Diefishdie i kinapoker. Han får en att ifrågasätta Usain Bolts löpartalanger. Antar att det redan är för sent och minst en i huset gulat mot honom. Prizonic däremot spelar långt ifrån gto, mkt spelvärt... =) Så inte den klassiska då: Spelare 1 ''jag spelar''. Spelare 2: ''jag spelar''. Prizonic på btn talar sist, säger ingenting, utan nickar bara med ett stort nöjt leende sådär som en fet pojke som får syn på en tårtbit.... Kör ni höga bonussystemet? hahah inte so far, han har inte klonkat en bonus än Vetefan, kör vad de andra krapparna säger så vetefan om dom är höga eller inte ^^ Ikv kikade vi barca på camp nou, matchen var drygt men helt klart en upplevelse ändå. nu ska jag bara slipa på mitt hestupspel och kolla kungarna på.. tror di unge kör ikv med, klarar inte så mkt inte använt min kamera något så kan inte tävla med office aka explohusets dagböcker så försöker inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 inte använt min digitalkamera något så kan inte tävla med office aka explohusets dagböcker så försöker inte ens FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2010 Metas Fiskgryta Tärna och koka 400g torsk. Häll i en burk vita bönor och värm upp. Salta och pepparmixa. Njut. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 hahah inte so far, han har inte klonkat en bonus än Vetefan, kör vad de andra krapparna säger så vetefan om dom är höga eller inte ^^ Ikv kikade vi barca på camp nou, matchen var drygt men helt klart en upplevelse ändå. nu ska jag bara slipa på mitt hestupspel och kolla kungarna på.. tror di unge kör ikv med, klarar inte så mkt inte använt min kamera något så kan inte tävla med office aka explohusets dagböcker så försöker inte ens 40p för royal osv? Kungarna av tylösand dominerar, man kan nästan tro att det är jag som lärt nemo hans skillz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 40p för royal osv?Kungarna av tylösand dominerar, man kan nästan tro att det är jag som lärt nemo hans skillz... ja precis den ah fan och jag lärt range hur man super sas idag blire dagsfylla och sånt medan alla andra speltorskar ska turra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 ja precis den ah fan och jag lärt range hur man super sas idag blire dagsfylla och sånt medan alla andra speltorskar ska turra sig Hahahaha Vilken GTO du är som stavar hans namn (Rang) som range... Dagsfylla mkt kallt i sin ensamhet, upp med grinden ist... Bokade resa till london me krapparna innan, 16-24 nov, GUKPT. Bara o haka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 Dagsfylla mkt kallt i sin ensamhet -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 Hahahaha Vilken GTO du är som stavar hans namn (Rang) som range... Dagsfylla mkt kallt i sin ensamhet, upp med grinden ist... Bokade resa till london me krapparna innan, 16-24 nov, GUKPT. Bara o haka på! är ju vita sensationen då! emilio_15 fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 är ju vita sensationen då! emilio_15 fattar är ju 13e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 sensation white sas? det handlar om prioriteringar här i livet stjärnan... kommer bli awesome! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Medan Stjärnfittan är i Barcelona och ballrar/schteker håller jag ställningarna i microSkåne. Idag var jag på nybyggda och tre gånger så stora IKEA och köpte en ny madrass till min säng och lite annat småskit. Min säng är 2.10 och köpt på IKEA men tydligen slutade de göra madrasser för den storleken Alla de hade var 2 meter prick så jag fick köpa en sån. Ser lite muppigt ut Besökte även restaurangen. Jag var hungrig. Som jag skrivit innan så bulkar jag rätt hårt just nu. Märks det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Hm det blev för stort och redigeraknappen försvann... Aja, det gömmer sig iaf en bit fläskfilé under pommesen (och ja, det är bearnaisesås........) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 jag hade knappt fått i mig köttbullarna med moset och kakan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 bra jobb meta! själv så balkonggrindar jag längst ut på balkongen, riktigt mysig känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 jag hade knappt fått i mig köttbullarna med moset och kakan Tycker det var väldigt snålt med lingon. Mer lingon åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts