Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

grindat hestamkt idag, gick ganska bra men fortfarande i djupt hål. Imorgon ska det pumpas så INI!

har skrivit upp på warroom tavlan att om jag inte tagit igen hela backet till månaden är slut ska jag snagga mig (en obv cockblock på migsjälv) och har tenta dirr efter barca så kmr inte hinna grinda då. Mao måste jag ta igen typ 30 bi innan och under barca :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur går skolan nl-50 kenny? :lol:

snart tillbaka på nl50 om detta fortsätter

men framförallt när kör vi nästa krök?

Nja får nog bli efter barca faktiskt, hårdträning nu. Ska lösa stödmedlemskap i lund så nation får det blir fifan! göra ihop med några fräna brudar från KT :D

Fan vad helgen varit fittig, ätardagen fuckade upp magen totalt. Pokern gick åt helvete, internet dog, jag festade inte och har inte öppnat skolboken en sekund

Länk till kommentar

Det slog mig precis att jag såg stället när jag var i Helsingborg och insåg att om man inte klipper sig där är man rätt sjuk i huvet :S

!

Då e jag sjuk :(

TILT, de stänger ner Ludvikagatan i två månader snart, innebär att jag får köra en stor jävla omväg varje gång jag ska använda bilen!! Hatar Ludvika! ;(

Länk till kommentar