Snygglenn Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Okey, tack för alla svar. Verkar vara smått omöjligt att få lägenhet i hbg om man inte vill köpa eller bo i ghettot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Okey, tack för alla svar. Verkar vara smått omöjligt att få lägenhet i hbg om man inte vill köpa eller bo i ghettot? Stattena, slotthöjden & tågaborg är bra område och brukar ha helt OK hyresrätter. Finns oftast hos de mindre mäklarfirmorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Till alla crosstraining freakzz MVH Arne Persson coolare btw; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2010 Tycker Söder blivit enormt mycket finare på senare år ändå. Lite konstigt egentligen att det blivit så "multikulti" med dåligt rykte när det är så pass nära till Centrum. Anyway, vill man bo där det är mest svenskar är inte Söder the place to be. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Tjena Meta Brukar du klippa dig hos Saxin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2010 Tjena Meta Brukar du klippa dig hos Saxin? Hur länge hade du tänkt på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Tjena Meta Brukar du klippa dig hos Saxin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 grindat hestamkt idag, gick ganska bra men fortfarande i djupt hål. Imorgon ska det pumpas så INI! har skrivit upp på warroom tavlan att om jag inte tagit igen hela backet till månaden är slut ska jag snagga mig (en obv cockblock på migsjälv) och har tenta dirr efter barca så kmr inte hinna grinda då. Mao måste jag ta igen typ 30 bi innan och under barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Wow, gl eller not beroende på hur rolig du ser ut i snaggat obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2010 Clayton Bigsby...så djupt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Okey, tack för alla svar. Verkar vara smått omöjligt att få lägenhet i hbg om man inte vill köpa eller bo i ghettot? har en polare som hyr ut 2a pa stattena 2a hands. Stattena ar helt ok imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 har en polare som hyr ut 2a pa stattena 2a hands. Stattena ar helt ok imo. bor ju typ bara nazister där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 mm, eller? Har bott pa tagaborg i hela mitt liv ett stenkast fran stattena och sett en nazi pa 20ar. edit, soder ar enda lite pa G. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Skojar du nicklaslid? Stället kryllar ju av nassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 En relativt säker källa säger att NSF har förflyttat sin högborg från karlskrona ditt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 en gång i tiden var jag så lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 backade det jag vann igår och lite till, sen dog internet i lägenheten. jag är inte alls tiltad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 hur går skolan nl-50 kenny? snart tillbaka på nl50 om detta fortsätter men framförallt när kör vi nästa krök? Nja får nog bli efter barca faktiskt, hårdträning nu. Ska lösa stödmedlemskap i lund så nation får det blir fifan! göra ihop med några fräna brudar från KT Fan vad helgen varit fittig, ätardagen fuckade upp magen totalt. Pokern gick åt helvete, internet dog, jag festade inte och har inte öppnat skolboken en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 Meta, hur ser en deffdag ut för dig? Och jag vet dra ner grymt på kolhydraterna osv, men vad äter du under deff? Morgon,förmiddag,eftermiddag,kväll? Ge mig exempel om du orkar:-) Bump:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 Hur länge hade du tänkt på den? Det slog mig precis att jag såg stället när jag var i Helsingborg och insåg att om man inte klipper sig där är man rätt sjuk i huvet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2010 Det slog mig precis att jag såg stället när jag var i Helsingborg och insåg att om man inte klipper sig där är man rätt sjuk i huvet ! Då e jag sjuk TILT, de stänger ner Ludvikagatan i två månader snart, innebär att jag får köra en stor jävla omväg varje gång jag ska använda bilen!! Hatar Ludvika! ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2010 Bump:-) Lidlkvarg, Kycklingfilé, potatissallad, kaseinproteinshake Sen körde jag mer kolhydrater på träningsdagar. Gick ner ca tre kilo men kände ingen mening att fortsätta så jag deffade aldrig riktigt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts