Metaddict Postad 22 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2008 Hahaha ja, svårt val liksom Ledsen MrGrodaX men sådär ser inte en emo ut i snitt Citera
Metaddict Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2008 wow nu slår jag snart sönder nåt misklickat minst 5 JÄVLA FITTGÅNGER idag när jag skrivit in notes och tryckt enter samtidigt som raiseknappen från nåt annat bord poppat upp.. typ misklickmin3betar A7o och får kallsynare bakom och floppen kommer A hög. VAFAN ska man då göra när man sitter där som ett jävla emo Jag får bokstavligen talat ångest när jag lirar på nya Lads. Synd när värdet varit bra igen. Vetifan vad jag ska göra nu. Tycker SVS stundtals är riktigt jävla nergrindat av massa nits. Dåligt med action också. Sen finns det inte en enda klient jag verkligen trivs på utom gamla Prima då. Funderade iofs lite smått på Party. Det var skattefritt va? Kunde slutat plus för sessionen när jag förlorar 600-pott där vi får in allt på turn på KJTA med min Q8 mot något retards AJ och han rivrar ett A. Bara back runt 400 för sessionen men känns som en miljon just nu. Det enda positiva är att det väl är bättre att vara tiltad över klienten och disconnects (tre stycken, tredje gången rann det över och jag stängde iaf ner direkt) än monsterback... tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt Citera
b0bb4n Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 QQ viker jag där mot han, men checkar nog den floppen rätt ofta, Citera
MrFroggyX Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Ajdå. Det känns som jag börjar bli gammal. Emo's och Tila Tequila.. Vad är världen på väg. Det var bättre förr Vad hör hon på MTV? Dricker tequila? Citera
sturedenstore Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 hur kan man ogilla emos? vem har dom gjort nåt illa ? Jag blev uppriktigt sagt stött av den här menigen.. Antar det var ett tag sen du gick på gymnasiet och hade skåp nära estetprogrammet? Att höra satanistmusik och tårar falla mellan lektionerna gjorde ju att man inte ens kunde koppla av från missären ens på rasterna.. Tror på fullaste allvar att de självdestruktiva små djävulsdyrkarna spelade lika stor roll för min 40% frånvaro den sista terminen som själva lektionerna.. Försök att titta på det här varje dag och sen säga att de inte gjort någon illa Två emos som "förstår" varandras lidande och "är ensamma i denna fördjävliga värld" är det enda som är värre än en ensam emo imo.. Citera
lappen Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Vet ni om att det här är en sorts rasism? Citera
Teh_MoUsE Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Vet ni om att det här är en sorts rasism? Dom hatar oss, vi hatar dom .... Det är inte rasism vad jag vet. Citera
riosatiy Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 wow nu slår jag snart sönder nåtmisklickat minst 5 JÄVLA FITTGÅNGER idag när jag skrivit in notes och tryckt enter samtidigt som raiseknappen från nåt annat bord poppat upp.. typ misklickmin3betar A7o och får kallsynare bakom och floppen kommer A hög. VAFAN ska man då göra när man sitter där som ett jävla emo Jag får bokstavligen talat ångest när jag lirar på nya Lads. Synd när värdet varit bra igen. Vetifan vad jag ska göra nu. Tycker SVS stundtals är riktigt jävla nergrindat av massa nits. Dåligt med action också. Sen finns det inte en enda klient jag verkligen trivs på utom gamla Prima då. Funderade iofs lite smått på Party. Det var skattefritt va? Kunde slutat plus för sessionen när jag förlorar 600-pott där vi får in allt på turn på KJTA med min Q8 mot något retards AJ och han rivrar ett A. Bara back runt 400 för sessionen men känns som en miljon just nu. Det enda positiva är att det väl är bättre att vara tiltad över klienten och disconnects (tre stycken, tredje gången rann det över och jag stängde iaf ner direkt) än monsterback... tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt tänk positivt Bara så du vet så går det att stänga av så den byter automatiskt. Lackade som fan på det förut jag med Citera
sturedenstore Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Vet ni om att det här är en sorts rasism? Men vad fel du har.. Emo är ingen egen ras.. Man väljer själv om man vill dyrka satan och skära handlederna, det är inget man föds till. Exempelvis svarta föds ju svarta och är därför en "ras". Om man nu skulle börja säga att emohat är rasism så skulle man vara rasist om man hatade pedofiler, våldtäktsmän och frisörer också. Citera
ebisumaru Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Men vad fel du har.. Emo är ingen egen ras.. Man väljer själv om man vill dyrka satan och skära handlederna, det är inget man föds till. Exempelvis svarta föds ju svarta och är därför en "ras". Om man nu skulle börja säga att emohat är rasism så skulle man vara rasist om man hatade pedofiler, våldtäktsmän och frisörer också. jag är ganska säker på att inte alla eller ens de flesta emos dyrkar satan Citera
ManOuchi Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Så nitsen har tagit över på SvS fan jag som tänkte flytta dit när min 1 års avstängning går ut i slutet av augusti. Trodde att siter med hög RB hade flest nits, vart tycker du själv att dom sämsta spelarna finns? Citera
Metaddict Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2008 QQ viker jag där mot han, men checkar nog den floppen rätt ofta, Jag hade också de tankarna efter att jag hade betat men det känns ju för jävla tråkigt att låta honom dra gratis. Ajdå. Det känns som jag börjar bli gammal. Emo's och Tila Tequila.. Vad är världen på väg. Det var bättre förr Vad hör hon på MTV? Dricker tequila? Jag har ingen aning vad hon är känd för ursprunglligen. Jag såg någon kvart på hennes program på MTV innan jag fick nog. Om jag förstod det rätt är hon bisexuell och hänger i någon jävla lyxvilla där ett gäng retarderade machofjollor och lebbor slåss om henne. Bytte kanal när två av snubbarna började slåss och tjejerna stod några meter därifrån och snackade skit om hur efterblivna killar är Jag blev uppriktigt sagt stött av den här menigen.. Antar det var ett tag sen du gick på gymnasiet och hade skåp nära estetprogrammet? Att höra satanistmusik och tårar falla mellan lektionerna gjorde ju att man inte ens kunde koppla av från missären ens på rasterna.. Tror på fullaste allvar att de självdestruktiva små djävulsdyrkarna spelade lika stor roll för min 40% frånvaro den sista terminen som själva lektionerna.. Försök att titta på det här varje dag och sen säga att de inte gjort någon illa Två emos som "förstår" varandras lidande och "är ensamma i denna fördjävliga värld" är det enda som är värre än en ensam emo imo.. Haha gött att vakna upp och se detta underbara inlägg GG WP Vet ni om att det här är en sorts rasism? Dom hatar oss, vi hatar dom .... Det är inte rasism vad jag vet. Usch nu tycker jag faktiskt du är lite fel ute lappen. Det är nog ömsesidigt precis som Musen säger Jag läste faktiskt för några månader sen om ett upplopp i Mexiko där en massa emos på någon slags Emo-konsert blev överfallna av ett gäng arga mexikanare. Det var kanske dock lite saftigt även för mig Letade upp länken bara för det. SJUKT! http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article2145173.ab Bara så du vet så går det att stänga av så den byter automatiskt.Lackade som fan på det förut jag med Det är ju det som nästan är den största anledningen till min ilska! Jag har ju den funktionen avstängd men det hjälper för fan inte!!! Får upp skitborden hela jävla tiden ändå. b0bb4n har samma problem. Kanske krävs en ominstallation eller nåt. Jag kan iaf inte missklicka bort en massa pengar varje gång jag lirar där, det är en sak som är säker. Så nitsen har tagit över på SvS fan jag som tänkte flytta dit när min 1 års avstängning går ut i slutet av augusti. Trodde att siter med hög RB hade flest nits, vart tycker du själv att dom sämsta spelarna finns? Det beror också såklart på vilken nivå du tänkt spela. 5/10 var för jävla fiskigt alla gånger jag provade men det är ju iofs motsvarande nivåer på de flesta sidor. Framförallt på 10/20 verkar det sitta samma TAG/Nits på alla bord och nöta sina starthandstabeller. På 7.5/15 tycker jag det blandas rätt friskt så där får man vara jävligt noga med table selection så går det att hitta softa bord. Jag har inte lirat så mycket 25/50 men spontant känns det som där är mycket bättre regs, men dem är uppblandade med massa skottfiskar, vanliga fiskar och urusla regs som verkar ha klonkat upp sig. Blev ju nästan Kaffedoppklass på detta inlägg Visst ja, mitt Xbox 360 verkar ha kommit från Ladbrokes! DHL ska komma med något stort paket från någon el-affär imorrn och jag har inte beställt något så det måste vara så. Funderar SKARPT på att beställa Rock Band och trumsetet :mrgreen: Citera
MrFroggyX Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Läste länken på aftonhoran. Fan det låter ju som Emo's är som syntarna var på 80'talet. Svartkädda och blev nedslagna av hårdrockarna.. Haha.. goodtimes.. Allt kommer igen. Kommer ihåg när jag såg någon interjuv med Martin Goore, låtskrivaren i Depeche Mode och han berättade om när dom var i Berlin på tidigt 80'tal. Är inte det lite Emo stuk på han? Allifall, dom var i Berlin och skulle göra en spelning eller spela in någon musikvideo. Kommer inte ihåg riktigt. Men det hela slutar med att någon i deras team får reda på att det håller på och samlas massa hårdrockare som ska ta och spö upp dom.. Så assistenten skriker "The fucking hardrockers are coming, you gota get out off here.. gogogo" typ.. Har nog aldrig skrattat så mycket när jag såg den interjuvn. Är det någon som vet vart jag kan få tag på den? Citera
sturedenstore Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Haha jovisst är det lite emostuk på han.. Men det känns som nån sorts blandning mellan emo och bondage vilket i sin tur är lite motsägelsefullt för en riktig fullblodsemo. En fullblodsemo lever för att lida, allt i världen är svart och dystert och den enda som svarar till dess rop på hjälp är satan själv. De tar ofta den enkla vägen genom att succesivt jobba sig igenom handlederna med rakblad. En riktig bondagare dock lever ett ganska normalt liv (motsatsen till emo). Han går till jobbet, klipper gräset och hela den biten. För att man ska kunna lägga märke till en bondagare så måste han först genomgå förvandlingen. Den kan liknas vid varulvens vid fullmåne, vilken smittad människa som helst kan gå från fullt normal till ondskan själv på ett ögonblick. När bondagaren sedan har förvandlats så tar han mer och mer skepelsen av ett emo. Svarta kläder, kedjor, djävulsmusik och självförnedring är något som bondagaren utövar flitigt efter förvandlingen.. Slutsatsen är att synthkillen på bilden inte har genomgått hela sin förvandling, fullmånen gick i moln nånstans halvvägs liksom. Resultatet är skrämmande, men inte i närheten av så skrämmande som det kunde ha varit. PS. Jag ska bli hårdrockare Citera
Metaddict Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2008 Go go go, dödsmetall in da hizzok Citera
b0bb4n Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Jag hade också de tankarna efter att jag hade betat men det känns ju för jävla tråkigt att låta honom dra gratis. Jo visst. Men du får sällan värde på tre gator mot han iaf och det suger ju att bli checkraisad. Citera
ManOuchi Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Haha jovisst är det lite emostuk på han.. Men det känns som nån sorts blandning mellan emo och bondage vilket i sin tur är lite motsägelsefullt för en riktig fullblodsemo. En fullblodsemo lever för att lida, allt i världen är svart och dystert och den enda som svarar till dess rop på hjälp är satan själv. De tar ofta den enkla vägen genom att succesivt jobba sig igenom handlederna med rakblad. En riktig bondagare dock lever ett ganska normalt liv (motsatsen till emo). Han går till jobbet, klipper gräset och hela den biten. För att man ska kunna lägga märke till en bondagare så måste han först genomgå förvandlingen. Den kan liknas vid varulvens vid fullmåne, vilken smittad människa som helst kan gå från fullt normal till ondskan själv på ett ögonblick. När bondagaren sedan har förvandlats så tar han mer och mer skepelsen av ett emo. Svarta kläder, kedjor, djävulsmusik och självförnedring är något som bondagaren utövar flitigt efter förvandlingen.. Slutsatsen är att synthkillen på bilden inte har genomgått hela sin förvandling, fullmånen gick i moln nånstans halvvägs liksom. Resultatet är skrämmande, men inte i närheten av så skrämmande som det kunde ha varit. PS. Jag ska bli hårdrockare LOLLL fan vad sjuka människor det finns:lol: Citera
Metaddict Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2008 Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Jag är plus För Månaden Citera
Metaddict Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2008 GAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHFAD foiadjfiouadfjiojuorie iefdfvskgsgkjvsfgfhoufthorwuthfowrHTFWR WRWFHOIUWRHFOIURF rfhufsoS gfiuohsfg 6Y5Y TGEHGYJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
demimonde Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Jag blev uppriktigt sagt stött av den här menigen.. Antar det var ett tag sen du gick på gymnasiet och hade skåp nära estetprogrammet? Att höra satanistmusik och tårar falla mellan lektionerna gjorde ju att man inte ens kunde koppla av från missären ens på rasterna.. Tror på fullaste allvar att de självdestruktiva små djävulsdyrkarna spelade lika stor roll för min 40% frånvaro den sista terminen som själva lektionerna.. .. Rätt kul att du skriver om satanistmusik i denna dagboken då jag fått för mig att Meta själv gillar Black/thrash/speed/doom o lite andra obskyra metalformer som inte sjunger direkt om bratliv o Bag in a box. Själv blev jag råmobbad i skolan när jag var en klen liten punkare. Tog dock igen det med råge på det jävla svinet när jag var 35 kilo tyngre. Fråga till Meta.....Vad tycker du om Moonspells "nya" Night eternal? Citera
Opteron Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 GAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHFAD foiadjfiouadfjiojuorie iefdfvskgsgkjvsfgfhoufthorwuthfowrHTFWRWRWFHOIUWRHFOIURF rfhufsoS gfiuohsfg 6Y5Y TGEHGYJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte plus längre? Citera
Metaddict Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2008 Rätt kul att du skriver om satanistmusik i denna dagboken då jag fått för mig att Meta själv gillar Black/thrash/speed/doom o lite andra obskyra metalformer som inte sjunger direkt om bratliv o Bag in a box. Själv blev jag råmobbad i skolan när jag var en klen liten punkare. Tog dock igen det med råge på det jävla svinet när jag var 35 kilo tyngre. Fråga till Meta.....Vad tycker du om Moonspells "nya" Night eternal? Hehe jo det stämmer ju. Vet inte riktigt exakt var sture fick det där om satanismen ifrån heller Hm punkare ska inte mobbas Syntare? JA! Emos? JA! Jag har sett Moonspell live och blev hyfsat positivt överraskad men har inte lyssnat så mycket på dem annars. Bara då när de hade en "semihit" för ett antal år sen. Är skivan bra eller dålig? Inte plus längre? Jodå visst är jag det Ledsen att göra dig besviken. Citera
sturedenstore Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Jag tycker obv bara att de är hårt och tufft att skriva om djävulens krafter och redskap Citera
Opteron Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Jodå visst är jag det Ledsen att göra dig besviken. damn Citera
Recommended Posts