Emil Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 spelar väl ingen roll så länge affe-miljarderna rullar in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Skola om 2.5h, sovit ca 5h.. lik förbannat har jag ställt 2 klockor för att gå milen innan skolan, fy fan för migsjälv Bra inställning imo! Köööööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 alla barnen skulle till barcelona utom oscar för han bara torskar Bra inställning imo! Köööööör! aint nutin to it but to do it sas 1.5mil promenad och 1h på crosstrainern down idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 spelar väl ingen roll så länge affe-miljarderna rullar in +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 aint nutin to it but to do it sas 1.5mil promenad och 1h på crosstrainern down idag 1.5 mil promenad!? hur lång tid tog det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 1.5 mil promenad!? hur lång tid tog det?? En dryg halvtimme. MVH Heltok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 1.5 mil promenad!? hur lång tid tog det?? 4km till skolan ca 30 min, dryga 3km på rullbandet 30 min 4km hem från skolan 30 min 2km till gymmet dryga kvarten 2km hem från gymmet dryga kvarten. Nästa vecka funderar jag på att gå 3 mil i sträck bara för att ha gjort det när jag har förbränningsdag.. bara väder och skola som avgör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 herrejävlar, cykla i 30 mins och jag VAR stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 herrejävlar, cykla i 30 mins och jag VAR stolt 1h i högt tempo var ändå jobbigast för dagen.. 800 kcal och så sautans massa svett Helt sjukt med pokern just nu bara så alla vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Känns linjen ok? edit; 500händer sample, 11% 3bet ur btn och sb Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 907904 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter SB: $202.43 BB: $167.77 UTG: $232.45 MP: $214.08 Hero (CO): $252.18 BTN: $62.68 Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with Q K 2 folds, Hero raises to $6, 1 fold, SB raises to $24, 1 fold, Hero calls $18 Flop: ($50.00) 5 7 Q (2 players) SB bets $32.00, Hero calls $32 Turn: ($114.00) 4 (2 players) SB checks, Hero bets $36.00, SB raises to $146.43, Hero calls $110.43 River: ($406.86) T (2 players) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Foldar pre med KQo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Foldar pre med KQo. bet/call turn alt. checka bakom och syna alla rivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Foldar pre med KQo. Funderade lite på det... kluven, behöver egentligen inte syna den för att försvara min supernittiga CO range men han bluffar bort sig väldigt ofta just på K/Q höga floppar, floppar starka toppar i position osv. som sagt kluven men som sämst marginellt dåligt pre imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Foldar pre med KQo. Hur brett öppnar du CO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Hur brett öppnar du CO? han är tighast i världen typ men jag har en overkligt tight range i CO tbh edit; om vi säger såhär, han gör inte automonies mot min range om jag skiter i att försvara så högt upp som KQo när han sizar 4x... Säger inte att jag inte vill försvara med den men marginellt sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 En dryg halvtimme. MVH Heltok Sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 Ännu en skitdag. Hoppas jag är lite piggare imorrn så jag kan ta mig till gymet och köra lite armar iaf. Hoppas på många mål mot San Marino med... Är dock riktigt nöjd just nu, slog äntligen slag i sak och uppgraderade mitt firmware till min iPhone 2. Jag har inte gjort det sen jag köpte den för runt 2½ år sen Får tyvärr fortfarande inte youtube att funka på den bara Alltid gått innan men för några veckor fick jag upp "cannot connect to youtube" och det har inte försvunnit sedan dess. Hjälpte inte att uppgradera. MYCKET störigt - speciellt mtp att datorn fortfarande kraschar om jag ens tänker på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Kan låta sjukt men är datumet rätt inställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 Kan låta sjukt men är datumet rätt inställt? Jepp allt sånt stämmer. Och safari funkar som vanligt. Bara youtube som plötsligt vägrar ansluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Idag blev det ist 4h sömn och samma procedur som igår... mest för att trycka lite på gränserna ^^ en stacker och 6g eaa nu, 8km sen en shake på 500g kvarg 1 skopa whey 100 1/2 dl havregryn sen ere skola och så var dagen i full fart sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hypocrisy - Abducted Klassisk svensk metallplatta. Såja, känner dom gubbarna Inte riktigt min musik men helt tokigt är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 avicii på malmö nation. ett glatt humör och några gröna recycles på det så kommer det nog bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 avicii på malmö nation. ett glatt humör och några gröna recycles på det så kommer det nog bli bra! sounds godt, men ska vi köra chris - > lund på lördag om vädret tillåter? annars bara ut i lund? edit; 1 mil down för dagen, ryggpass på schemat nu fiiiiifan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 sounds godt, men ska vi köra chris - > lund på lördag om vädret tillåter? annars bara ut i lund? edit; 1 mil down för dagen, ryggpass på schemat nu fiiiiifan Vill fan till Wonderland, får se om man kommer ihåg det efter sittningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 ohooooo HEH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts