Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

kvarg och kessella ar samma?

Jo, båda är kvarg men arlas kvarg heter Kesella. Men arlas lättkvarg är typ dubbelt så dyr, betydligt mer socker i och äckligare imo. Lidl :h:

Brukar alltid köpa en platta kvarg när jag är på Lidl. Lite jobbigt att släpa på bara men med en platta kvarg i kylen och frysta bär i frysen klarar man sig rätt bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, båda är kvarg men arlas kvarg heter Kesella. Men arlas lättkvarg är typ dubbelt så dyr, betydligt mer socker i och äckligare imo. Lidl :h:

Brukar alltid köpa en platta kvarg när jag är på Lidl. Lite jobbigt att släpa på bara men med en platta kvarg i kylen och frysta bär i frysen klarar man sig rätt bra :)

aaaah, wikipediade fram det tillslut!

Far typ bara ner kesselan med funlight, fysta bar ger mig typ rysningar ;p

Länk till kommentar

på tal om frulle, vafan ska jag göra med min äggvita?

bara köra den i pannan och lite grillkrydda blev sjukt äkligt.. tips?

jag korde eggvita, kycklingfile och lite broccoli med en light tzatsiki.. Det gar typ ner och ar bra som fan! Ensamt ar det lite segt, men i vasta fall far du gora som coleman blanda ner det i havregrynsgroten med en skiva ost.

Länk till kommentar

jag korde eggvita, kycklingfile och lite broccoli med en light tzatsiki.. Det gar typ ner och ar bra som fan! Ensamt ar det lite segt, men i vasta fall far du gora som coleman blanda ner det i havregrynsgroten med en skiva ost.

kör du det till frukost? iof, nöt med riktig mat till frulle.. får varva in det de dagarna jag kör tidigt gym sen köra lättfrulle med kvarg de andra dagarna :-)

Länk till kommentar

GRITZ om jag får be!!! Coleman hade dödat dig för det där...krossat ditt huvud med sin ena arm :mrgreen:

Länk till kommentar

kör du det till frukost? iof, nöt med riktig mat till frulle.. får varva in det de dagarna jag kör tidigt gym sen köra lättfrulle med kvarg de andra dagarna :-)

GRITZ om jag får be!!! Coleman hade dödat dig för det där...krossat ditt huvud med sin ena arm :mrgreen:

Korde det som lunch, frulle och middag ett tag. Funkade helt ok.

Mjo, etta inte hamna i den 80cm saxen. :oops:

Länk till kommentar

Tvingade mig upp runt 12 idag, trött som tusan efter bara några få timmars sömn. Börjar ju skolan på måndag så tänkte att jag skulle försöka vrida tillbaka dygnet lite, bara bita i det sura äpplet.

Mina investeringar i öresund som jag pratade tidigare om verkar ju kanske inte falla så väl ut som jag först hoppades, med tanke på HQ o.s.v..

Nä, nu ska jag laga lite mat och se lite serier.

Jaja, tack från mig tills vidare.

Tjo!

Länk till kommentar

inväntar fotbollsinlägg av big boy meta men först...vilken stacker rekkar folket som är prisvärd och från var?

orkar ju liksom inte få hem något skit utan effe i eller sådär, sen vill jag inte heller punga 600kr för 50 tabs. HIT ME, time to get slim sas

Ryan Giggs :heart:

Fuck stackers, leta rent effe om du tvunget ska dopa dig ;)

Länk till kommentar

Fyfan va seg man blir av att gå direkt upp från sängen till soffan och sen kollar på tre fotbollsmatcher i rad :rolleyes: Ska pallra mig iväg till gymet nu iaf trots att det regnar. Lightweight, yeah buddy osv osv...

juste här kan man ju skriva.. :-)

UNITED :h:

har en bra känsla kring dehär.. obv inte lika bra som förrförra säsongen me rooney o ronaldo men absolut bättre än förra.

VAMO CHICHARITO!

Alltid :)

Jag har tyvärr inte riktigt samma positiva känsla. Tror tyvärr Chelsea kan vara lite för starka :cry: Tycker det är lite för få spelare som verkligen kan gå in och prestera i absolut toppklass varje match.

Klart det såg riktigt bra ut idag men West Ham är hestusla. Tror de får mycket svårt att hålla sig kvar i år.

Länk till kommentar