Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Wööö. En mille.

Skulle vara intressant att veta hur mycket (gissar på rätt lite) den miljonen klick har varit värd för ägarna på forumet. Tycker dom åtminstone borde bjussa på en biobiljett för prestationen. Och tre till token för att vara konsekvent. :)

Hahaha jag tänkte faktiskt själv nyss att jag förtjänade en biobiljett :lol:

Postad
Jag har för dålig koll tyvärr. Fick liten snabbguide av tsigalko igår bara :) Jag är ett Eaglesfan själv och är väl överens med konsensus om att ett defensivt val är på sin plats :)

Själv?

Hehe ja jag har ingen stenkoll själv. Håller på Packers och hoppas väl att dom ska kunna knyta till sig några riktigt vassa offensiva spelare. Nån bra WR och nån RB hade varit suveränt!

Postad
Hehe ja jag har ingen stenkoll själv. Håller på Packers och hoppas väl att dom ska kunna knyta till sig några riktigt vassa offensiva spelare. Nån bra WR och nån RB hade varit suveränt!

Lite antiklimax som Eaglesfan. Kändes som Packers snodde vårt klara förstaval :roll: Ha Ha! En man med det namnet vill man ju ha i sitt lag :mrgreen:

Postad
Lite antiklimax som Eaglesfan. Kändes som Packers snodde vårt klara förstaval :roll: Ha Ha! En man med det namnet vill man ju ha i sitt lag :mrgreen:

Ja jag förstår det, blev ett bra förstaval för oss! :)

Fantastiskt namn! :D

Postad
Gjorde egna burgare på mald högrev idag. Mediumstekta. Magiskt gott. Betyder det att jag också är cool nu??

Det beror på. Gjorde du dom till grabbgänget inför mello? Bär du fjäderboa?

Postad

FADFIojadkfjadofjiadjfoiadjiojfadnnnnnnarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HUR FAN KAN FOLK VARA SÅ JÄVLA DUMMA ATT DEM TRODDE WILL FERRELL SPELADE PÅ RIKTIGTTTTTTTTTTTT :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Råtilt

Postad
FADFIojadkfjadofjiadjfoiadjiojfadnnnnnnarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HUR FAN KAN FOLK VARA SÅ JÄVLA DUMMA ATT DEM TRODDE WILL FERRELL SPELADE PÅ RIKTIGTTTTTTTTTTTT :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Råtilt

Come again?