Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hela resan i björndräkt antar jag?

Kör berra i sällskapsresan, ett ombyte och en ica kasse med brightöl

sllskapsresan-1_123471555.jpg

Hade varit sick att se det med egna ögon

en hookup går alltid styra, helst om du har kvinnliga kollegor i onyktert tillstånd och riktigt dåligt omdöme

Postad

en hookup går alltid styra, helst om du har kvinnliga kollegor i onyktert tillstånd och riktigt dåligt omdöme

Javisst, men du snackade om den 17e? Vilket visserligen är nationaldagen, men de jag känner drar ut dagen innan, alltså den 16e. Folk jobbar ju den 18e så det lär vara "fetare" måndagkväll/natt.

Postad
Javisst, men du snackade om den 17e? Vilket visserligen är nationaldagen, men de jag känner drar ut dagen innan, alltså den 16e. Folk jobbar ju den 18e så det lär vara "fetare" måndagkväll/natt.

så nöten är dra upp måndag och åka hem ons morgon?

Postad

Hade jag ägt huset så hade du kunnat slagga där utan problem. Men under renovering av kök och vardagsrum tror jag inte chefen är beredd att ta in en okontrollerbar vodkax2 drickandes skåning under sitt tak. No offense:mrgreen:

Postad
Starfitter är Skånes padrinos. Skulle också vilja veta hur dom bär sig åt. Björnkostymen kan ju inte vara det enda knepet. Och tjena Zumsar :)

Ingen av dem skäms för att gå ner i åldrarna tror jag iaf. Alltid en bra start.

Postad
Går rykten om att man kommer få möta starfitter irl för första gången ever i sommar. Kommer nog bli mer ön magiskt!

Litar på att det kommer bli livshotande, herionhjältar, dalmasar och en såndär pokeremil.

24138210150186132310671.jpg

btw tänker jag spåra idag, på sedvanligt barcavis dessutom

Postad
vad gjorde webb som pk grina om på fejan?

Ingen aning men jag finner det väldigt roande att Liverpoolfans mindervärdeskomplex är så enormt att det alltid är något United-relaterat som dyker upp :mrgreen:

Postad
Billig straff till Spurs idag. Beredd att hålla med...

Inte sett den. Men läste att det stod 1-0 när den kom ändå. Inte ens farsan som hållt på Spurs hela sitt liv ville ha den där jävla Euro League-platsen dock :mrgreen:

Postad
Tjejen som skulle byte fint med mig visade sig reppa elallergi och med all elektronik som finns här gick de inte riktigt vägen.

http://www.lagenhetsbyte.se/annonser/bytes.aspx?edit=0&annonsid=184406

smått ont om tid nu med, annars går jag hyra ut den 2a hand under sommaren eller till jag hittar ett bra byte. Ska ändå inte vara i skåne förren slutet av aug

ett tips för framtiden kan ev vara att städa lägenheten, bädda sängen osv innan du tar bilderna :roffe:

Lycka till med pokern

/jon123