4queens Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Satt och lirade lite homegame med några kompisar här om kvällen. Vi lirar nolimit texas holdem 1kr-2kr. En av killarna har förlorat en del, gjort en del dåliga spel och inte haft turen på sin sida. Han är tiltad och säger att han ställer in mörkt. Han har ca 270kr i stacken och ställer mörk UTG. Alla slänger fram till mig på BB och jag har A-5 och snäppet mer än 200kr i min stack. Vad är rätt att göra här? Jag är ju favorit om än dock inte stor sådan. Jag resonerade som så att eftersom tilten inte kommer släppa bara sådär så kan jag få bättre lägen att ta hans pengar, lite i taget. Vad skulle ni gjort? Citera
KingCosmoKramer Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Om du sitter med 200 kr i stacken så blir ev för syn ungefär +40kr/hand om du har A5suited och ungefär 30kr/hand om den är offsuit. FYI Citera
Opteron Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Lätt syn! Extra skoj sen om han viker upp KK och du får dra ut på river :h: Citera
heltok Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Jag resonerade som så att eftersom tilten inte kommer släppa bara sådär så kan jag få bättre lägen att ta hans pengar, lite i taget. precis. dubblar han upp mot dig så tar du snabbt tillbaka pengarna. Citera
Herveao Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 dubblar han så lugnar hans tilt ner sej lite och lägen kommer kanske inte. Om han köper in igen vid förlust hade jag synat, annars hade jag nog väntat istället. A5 e sån marginell favorit mot alla händer utom random händer med en femma. Citera
Herveao Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 killen trollar i varje inläggg. Kan inte nån mod banna dessa idioter som håller på med det? Citera
jättemus Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 killen trollar i varje inläggg. Kan inte nån mod banna dessa idioter som håller på med det? vem pratar du om ? Citera
Herveao Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 syftar på han vars inlägg togs bort Citera
DrRoland Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Om han ställer in mörkt så är det ju given syn, men hur vet du att han inte tittat då? Citera
mr_telefon Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Om han ställer in mörkt så är det ju given syn, men hur vet du att han inte tittat då? han kollar på han när han agerar Citera
4queens Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Postad 2 April , 2008 Om han ställer in mörkt så är det ju given syn, men hur vet du att han inte tittat då? Han sa det och ställde in medan korten delades ut Citera
Cash Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 ALALLALALATSÅ DU KAN SYNA MÖRKT IOM ATTT DET LIGGER Så MK DÖDA OENGAR I POTTEn (1KR SMALL BLIND) ATT DET ÄR EV+ ATT SYNA MÖRKT ;OOLOLOOLOLOL Citera
Recommended Posts