Gå till innehåll

Månadsresultat Mars


FraXioN

Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

NL100

19 291 händer, -400 dollar

19/15/1,7

 

NL200

6 937 händer, +898 dollar

22/17,5/2

 

Lyckades få in sämsta dagsnoteringen någonsin den trettionde, back 1 100 dollar då. Bortsett från den sessionen var månaden okej men inte mer.

 

Nya tag!

 

EDIT; Noterade precis att jag efter justering för all in-EV får följande resultat:

NL100; +194

NL200; +913

 

Det ser ju bättre ut. Dessutom har jag rejkat 2 305 dollar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spewat alldeles för mkt denna månaden men slutar på +9k SEK på 10k händer, 5/10-10/20.

 

Otur... tycker att du har spelat mycket stabil poker när du spelat 10-20. Bara att kämpa på så kommer resultaten...

 

hm... vill du ha upp mig dit så du kan ta mina pengar? ;-)

 

Skämt åsido så har jag periodvis spelat väldigt stabilt, men sen har jag ett par riktiga tilt-sessioner där jag förlorat >20k på 2 dagar. Efter det gick jag ner till 5/10 och slickade såren... men jag kommer nog snart upp igen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt månadsresultat landade på +59000 SEK. Jag är 503:- upp på 5.5k händer @ NL 5000, och resterande från NL 2000. Känns som att jag inte riktigt är redo för NL 5000 än.

Det känns som ett bra resultat med tanke på att jag sprungit sjukt kallt i mitten på månaden för att de sista dagarna snygga till resultaten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började månadens första vecka med att plussa 11 000kr på 2.5-5kr.

Efter skattesmällen jag fick då jag fick casha ut allt, och fick börja om med 400kr när det var 4 dagar kvar på månaden. Så slutade månaden på;

 

+ 1500

 

Kändes jobbigt när man var på väg in i en rekordmånad.

 

Målet för april är satt; 10 000kr på Svs 1-2krs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...