Swede Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 JAG ÄR INTE HELLER FULL däremot lat som inte orkar skriva om en mening som jag råkade skriva med caps lock. Och istället har jag skrivit två helt värdelösa meningar... Citera
Swede Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jag åker till Amsterdam imorgon bitti, skärpning nu! Sen är jag en renlevnadskille, så några tripprapporter blir det ej Citera
Sansrom Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Undrar vad polisen skulle säga om man ringde och sa att det låg en död kamel vid vägkanten klockan tre på morgonen... Citera
Jennez Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Nu ska jag snart träffa den trevligaste killen på jorden – PianoPer! När vi ses är det dock lätt hänt att det blir gay-stämning så jag måste dricka sprit för att ”komma in i det”.... Mot systemet! Citera
Swede Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 Undrar vad polisen skulle säga om man ringde och sa att det låg en död kamel vid vägkanten klockan tre på morgonen... - Var ligger kadavret? Citera
eurythmech Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Undrar vad polisen skulle säga om man ringde och sa att det låg en död kamel vid vägkanten klockan tre på morgonen... Om jag var polisen i telefon skulle jag hävda att det fanns en dromedarfarm ca 3km bort och att det därför antagligen rörde sig om en sådan. Det borde vara en bra början på ett samtal. Citera
Swede Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Idag har jag käkat semlor Citera
Swede Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 är inne på dagens 3:e semla! (vi har haft ovanligt många partners på besök idag på företaget, och alla har med sig en låda med semlor) Citera
Klyka Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Idag bjöds det på semlor på jobbet, men ända tills jag mötte en nöjd arbetskamrat på vägen hem så trodde jag de kostade 10 kr, varför jag sparade de få mynt som skramlade i fickan till bussen ist för att äta gratissemla... Citera
Swede Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 jag syunar din makrill i tomatsås och höjer med en toprskl i frack och top hatt adjö! Citera
FreePlopp Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Nu jävlar ska det ätas ägg!!! Tog du dig verkligen tid att leta upp den här tråden för att skriva detta? Ditt rötägg. Citera
Swede Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Jag skulle vilja se Petter Hansson slaska vid WSOP main table Citera
DunderKlump Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Och bilen går bra? Rapsolja, wtf. Citera
Klyka Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Kinesiska gruvarbetare upplever i snitt 23% mer lycka per (100-t)^2 än svenska börs-VD:ar, där t = antalet levnadsår, dock max 100. Citera
ulaf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Råkade ut för en obehaglig situation igår. Jag brukar käka på en indisk restaurang i mina hemtrakter ganska ofta, har kanske varit där 10-20 gånger. Igår satt jag på tunnelbanan och i princip hela personalen sätter sig i samma stolgrupp som mig. På restaurangen utväxlar vi vad jag tror är igenkännande blickar men pratar typ aldrig. De är rätt dåliga på svenska. Som tur är hade jag en tidning att stirra i hela vägen och iPoden i, men om jag inte hade haft det hade det varit jättekonstigt. edit: de visade inga tecken utåt på att känna igen mig, men det är troligt att de gjorde det. Citera
Supertequila Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 lol typical svenne ftw. Hade nog räckt med att nicka hej, o sen läsa tidningen. Citera
Recommended Posts