Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Såja, såja lille Fluffer… det är bara stalker-Jennez som är ute på äventyr... ligg bara still och ta djupa andetag så ska det gå så bra, så bra.... Edit: mår fan illa själv nu... Citera
kfluffie Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Edit: mår fan illa själv nu... MVH //KF Citera
Klyka Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag ska hädanefter undvika allt som är gjort av gummi... Citera
kfluffie Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag ska hädanefter undvika allt som är gjort av gummi... Undvik kombination Jennez + Gummi så behöver du itne oroa dig! MVH //KF Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag ska hädanefter undvika allt som är gjort av gummi... Undvik kombination Jennez + Gummi så behöver du itne oroa dig! Jaaaa! Det blir bara så bökigt med gummi. Eller hur Fluffer? Citera
Klyka Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 GGGAAH! (Nu ska jag undvika alla med namn / nick som börjar på J) Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 (Nu ska jag undvika alla med namn / nick som börjar på J) *antecknar* nasta stalking-victim: Klyka... Citera
Klyka Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag börjar tro att du tänder på detta... OT: F.ö. undrar jag hur det är att bo i Burträsk? Citera
Klyka Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 OP Swede om denna tråd på sidan 2 av 109: synd att denana traden dog ut. Den hade ju san enorm potential, och som QoS sjalv skrev "basta OT-traden ever" folket har har blivit sa seriosa pa sistande. Tror det ar han mastodontens fel, han som papekade att vi gick OT for ofta och att vi var for skamtsamma. Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Jag börjar tro att du tänder på detta... Tja.. nej... eller jo... eller... du skall nog bli varse... For ovrigt ar kombinationen Jennez utan gummi att foredra... Citera
Loveless Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Tror Jennez har varit för länge i "the land of poofs". Citera
Jennez Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Tror Jennez har varit för länge i "the land of poofs". Nej, nej, kom tillbaka hit inatt efter nastan en vecka i Sverige! Jag forsoker bara skapa god stamning pa forumet igen efter allt mitt besserwisseri! Och hur gor man det battre an genom lite spontan karlek till fluffern och Klyka? Vad ska de ha liksom? Citera
Klyka Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Vad ska de ha liksom? Dagens lol! Citera
Myssion Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Jennez i sin gummidräkt. Ser ut som att han har fisit i den också. Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Otroligt likt Myssion! Dock har jag inte fisit i den, det ar min naturliga kroppsform.... Citera
kfluffie Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Jag: http://www.journal.lv/media/latex_girl_001.jpg Jennez (Stånkandes och Stönande!): http://www.dragons-eye.com/1haunted%20barn%20latex%20man.jpg Citera
kfluffie Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Otroligt likt Myssion! Dock har jag inte fisit i den, det ar min naturliga kroppsform.... Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Hey hey! Let's not get carried away nu! Jag gillar latexdrakter precis lika mycket som vem som helst av er men nar jag beskrev doften av gummi i Flufferns sma oskyldiga nasborrar sa var det minsann ingen latexdrakt jag hade i atanke utan snarare det hogst normala preventivmedlet kondom. Bara FYI liksom... Citera
Albert Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 kfluffie: Är du en kvinna??? Citera
kfluffie Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 kfluffie: Är du en kvinna??? Nope, konstigt bildval! Försökte leta fram en sexig latexbild (som en liknelse till mitt sexiga jag) men så blev det en Dam i all sin prakt av bara farten! PS. Du och jag citerar både Jennez i våra signaturer! Han har en stor påverkar på folk tycker jag! MVH //KF Citera
Albert Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 PS. Du och jag citerar både Jennez i våra signaturer! Han har en stor påverkar på folk tycker jag! Hur kan man inte bli påverkad av forumets enda sensationsjournalist? Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Hur kan man inte bli påverkad av forumets enda sensationsjournalist? Stopp och belagg! Sensationsjournalist ar jag inte! Gud i himlen vad mycket troll det finns har nufortiden! Alla ar bara ute efter att provocera mig och nar jag sedan biter ifran, om det nu ar med homoerotiska skildringar eller rena personangrepp, sa blir folk putta? Hur ska ni ha det? Ni far garna sparka pa mig men rakna med att fa lite tillbaka ocksa! Ge och ta! Just det ja, On topic: Jag ar en hart arbetande globetrotter som offrar mig och sover pa flygplatser, far rumpan piskad i game efter game och ater acklig media-mat - allt for att ni skall fa nagot kul att lasa om. Ar detta tacken?! Nej, jag ar inte bitter och nej, jag vill inte byta liv med nagon av er. Citera
Klyka Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Hur kan man inte bli påverkad av forumets enda sensationsjournalist? [...] far rumpan piskad i game efter game och ater acklig media-mat - allt for att ni skall fa nagot kul att lasa om. [...] Han är homoporrjournalist! Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Han är homoporrjournalist! Battre det an sensationsjournalist iaf... Ska intervjua Barry Greenstein pa sondag... Han kanske ar sugen pa att dela med sig lite av sina latex-erfarenheter? Citera
kfluffie Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Hey hey! Let's not get carried away nu! Jag gillar latexdrakter precis lika mycket som vem som helst av er men nar jag beskrev doften av gummi i Flufferns sma oskyldiga nasborrar sa var det minsann ingen latexdrakt jag hade i atanke utan snarare det hogst normala preventivmedlet kondom. Bara FYI liksom... Känns som att jag och Myssion blev lite "carried away" när vi kom in på vanliga latexkondomer. Vi kom in på våra intresseområden, som sträcker sig längre i latexväg än bara kondomer. Våra förhoppningar är att du ska finna samma intresse, våran egna Homoporrjournalist! MVH //Fluffer Citera
Recommended Posts