Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

OP Swede om denna tråd på sidan 2 av 109:

synd att denana traden dog ut. Den hade ju san enorm potential, och som QoS sjalv skrev "basta OT-traden ever"

folket har har blivit sa seriosa pa sistande. Tror det ar han mastodontens fel, han som papekade att vi gick OT for ofta och att vi var for skamtsamma.

Postad
Tror Jennez har varit för länge i "the land of poofs".

Nej, nej, kom tillbaka hit inatt efter nastan en vecka i Sverige! 8-)

Jag forsoker bara skapa god stamning pa forumet igen efter allt mitt besserwisseri! :D Och hur gor man det battre an genom lite spontan karlek till fluffern och Klyka? Vad ska de ha liksom?

Postad

Hey hey! Let's not get carried away nu!

Jag gillar latexdrakter precis lika mycket som vem som helst av er men nar jag beskrev doften av gummi i Flufferns sma oskyldiga nasborrar sa var det minsann ingen latexdrakt jag hade i atanke utan snarare det hogst normala preventivmedlet kondom.

Bara FYI liksom...

Postad
kfluffie: Är du en kvinna??? :shock:

Nope, konstigt bildval!

Försökte leta fram en sexig latexbild (som en liknelse till mitt sexiga jag) men så blev det en Dam i all sin prakt av bara farten! :?

PS. Du och jag citerar både Jennez i våra signaturer! Han har en stor påverkar på folk tycker jag! :D

MVH

//KF

Postad

Hur kan man inte bli påverkad av forumets enda sensationsjournalist? :)

Stopp och belagg! Sensationsjournalist ar jag inte! Gud i himlen vad mycket troll det finns har nufortiden! Alla ar bara ute efter att provocera mig och nar jag sedan biter ifran, om det nu ar med homoerotiska skildringar eller rena personangrepp, sa blir folk putta? Hur ska ni ha det?

Ni far garna sparka pa mig men rakna med att fa lite tillbaka ocksa! Ge och ta! ;)

Just det ja, On topic: Jag ar en hart arbetande globetrotter som offrar mig och sover pa flygplatser, far rumpan piskad i game efter game och ater acklig media-mat - allt for att ni skall fa nagot kul att lasa om. Ar detta tacken?! :roll:

Nej, jag ar inte bitter och nej, jag vill inte byta liv med nagon av er. 8-)

Postad

Hur kan man inte bli påverkad av forumets enda sensationsjournalist? :)

[...]

far rumpan piskad i game efter game och ater acklig media-mat - allt for att ni skall fa nagot kul att lasa om.

[...]

Han är homoporrjournalist!

Postad
Hey hey! Let's not get carried away nu!

Jag gillar latexdrakter precis lika mycket som vem som helst av er men nar jag beskrev doften av gummi i Flufferns sma oskyldiga nasborrar sa var det minsann ingen latexdrakt jag hade i atanke utan snarare det hogst normala preventivmedlet kondom.

Bara FYI liksom...

Känns som att jag och Myssion blev lite "carried away" när vi kom in på vanliga latexkondomer. Vi kom in på våra intresseområden, som sträcker sig längre i latexväg än bara kondomer.

Våra förhoppningar är att du ska finna samma intresse, våran egna Homoporrjournalist! :D

MVH

//Fluffer