Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag slogs igår, fick 2 danskaskallar på mig och har fan lite ont efter de... Drack anningen för mycket då jag minns mindre än 50 procent av kvällen.

 

Grattis

 

tack så mycket, känns bra med lätt hjärnskakning plus bakfylla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!!

Sluta tilta och sjung med

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!!

Sluta tilta och sjung med

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:lol:

:D Tilten försvann direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om 30min kommer du gilla mig ännu mer :)

 

här är resten av min egna tolkning av texten (allt fick inte plats i signaturen)

 

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do arehvarehvarehvareh duv jehvu bari sta lilla stillan dobadakedagadaga dududejada

 

just - arehvarehvarehvare - är den svåraste biten, tips mottages :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

torskade 3 st SnG precis. Alla 3 händerna samtidigt, jag hade KK.KK och QQ på dom 3 borden, blev all in på alla 3 och förlorade alla 3 mot AA!

 

åkte ur 7 turneringar ikväll på partypoker mot just AA med ett högt PP själv.. så skit sugit. hade jag svurit så hade jag gjort de nu

 

@$€@£@@$$€[£@€{£€{£${

 

jaja, hoppas alla ni som dricker sitter med fet baksmälla i morgon, själv ska ja kolla på F1 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

torskade 3 st SnG precis. Alla 3 händerna samtidigt, jag hade KK.KK och QQ på dom 3 borden, blev all in på alla 3 och förlorade alla 3 mot AA!

 

åkte ur 7 turneringar ikväll på partypoker mot just AA med ett högt PP själv.. så skit sugit. hade jag svurit så hade jag gjort de nu

 

@$€@£@@$$€[£@€{£€{£${

 

jaja, hoppas alla ni som dricker sitter med fet baksmälla i morgon, själv ska ja kolla på F1 :lol:

 

Jag blir aldrig bakis :roll:

 

 

 

JAG SKA ALDRIG MER DRICKA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför i helvete ska livet vara så jävla jobbigt?

 

Varför ska alla banker sno avgifter från en så fort de måste använda en kulspetspenna?

 

Varför kan man inte få vara lycklig i mer än två jävla dagar?

 

Varför i helvete är det alltid så att när något kul och bra händer en så vet man liksom innerst inne att "det kommer aldrig att hålla"?

 

Varför jävlas datorn med en precis när man måste skicka in saker och man (som vanligt) inte är ute i alltför god tid inför deadline?

 

Varför är det så att när jag nu köpte den nionde säcken hundmat inte får den tionde gratis utan måste vänta tills jag köper den elfte?

 

Varför måste man åka till flygplatsen bara för att komma på att man glömt passet?

 

Varför blir man alltid utdragen av någon jävla tomte som tror att han är bäst i världen? (Nej, det är inte principen, det är pengarna!)

 

Varför, varför, varfööööööööööör???

 

(Ja, jag är bitter... så in i helvete bitter... )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Ja, jag är bitter... så in i helvete bitter... )

 

Jag har halsfluss ...

Besökte ögonläkaren idag. Domen, remiss till ögonvården i mölndal där det enda som kan rädda min syn (på lång sikt) är dubbel hornhinnetransplantation...

 

Men ja e int bitter :?

 

/TF - glad att det finns vård att tillgå iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!!

Sluta tilta och sjung med

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:lol:

:D Tilten försvann direkt!

 

http://radio.sancity.ru/loituma.php

längst ner finns översättning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i saw you buying a pearl jam record,and i noticed that you're gay

i saw you hanging around in allston,and i noticed that you're gay

i saw you riding around on your rollerblades,and i noticed that you're gay

i saw you getting your tongue pierced,and i noticed that you're gay

i heard you spend all day on the internet,and i noticed that you're gay

i saw you drinking a frappucino,and i noticed that you're gay

i saw you wearing a fucking tree shirt,and i noticed that you're gay

you've got a tribal tattoo, and i noticed that you're gay

 

Lär er älska grindcore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!!

Sluta tilta och sjung med

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:lol:

:D Tilten försvann direkt!

 

Länken fungerar ej :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...