Jennez Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Jag slogs igår, fick 2 danskaskallar på mig och har fan lite ont efter de... Drack anningen för mycket då jag minns mindre än 50 procent av kvällen. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Jag slogs igår, fick 2 danskaskallar på mig och har fan lite ont efter de... Drack anningen för mycket då jag minns mindre än 50 procent av kvällen. Grattis tack så mycket, känns bra med lätt hjärnskakning plus bakfylla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Grabbar (och qvinns) nu är det sommar. Öl och fotboll i solen hela eftermiddagen. Nästan så man inte känner smärtan av sträckta leder och söndersparkade fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!! Sluta tilta och sjung med http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!! Sluta tilta och sjung med http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Tilten försvann direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Om 30min kommer du gilla mig ännu mer här är resten av min egna tolkning av texten (allt fick inte plats i signaturen) yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do arehvarehvarehvareh duv jehvu bari sta lilla stillan dobadakedagadaga dududejada just - arehvarehvarehvare - är den svåraste biten, tips mottages Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Det där är misstänkt likt mitt senaste resultat från http://www.sunda.fi/eng/online_demo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 nu blir det barsebäck nästa! 5:e rundan på... just det 5 dagar =) tjing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 nu blir det barsebäck nästa! 5:e rundan på... just det 5 dagar =) tjing! Gris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Själv har man skaffat sig en vandrande väckarklocka i päls.. Kvart i sju skulle hundjäkeln ut o skvätta.. Minns inte sist jag var uppe kvart i sju en lördag Eller jo, men då hade jag inte gått o lagt mig än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 10 dammråttor ockuperade min burk en dammsög jag upp, resten sa urk und zu weiter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Kjell Fucking Höglund... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Mums med chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 torskade 3 st SnG precis. Alla 3 händerna samtidigt, jag hade KK.KK och QQ på dom 3 borden, blev all in på alla 3 och förlorade alla 3 mot AA! åkte ur 7 turneringar ikväll på partypoker mot just AA med ett högt PP själv.. så skit sugit. hade jag svurit så hade jag gjort de nu @$€@£@@$$€[£@€{£€{£${ jaja, hoppas alla ni som dricker sitter med fet baksmälla i morgon, själv ska ja kolla på F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 torskade 3 st SnG precis. Alla 3 händerna samtidigt, jag hade KK.KK och QQ på dom 3 borden, blev all in på alla 3 och förlorade alla 3 mot AA! åkte ur 7 turneringar ikväll på partypoker mot just AA med ett högt PP själv.. så skit sugit. hade jag svurit så hade jag gjort de nu @$€@£@@$$€[£@€{£€{£${ jaja, hoppas alla ni som dricker sitter med fet baksmälla i morgon, själv ska ja kolla på F1 Jag blir aldrig bakis JAG SKA ALDRIG MER DRICKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Varför i helvete ska livet vara så jävla jobbigt? Varför ska alla banker sno avgifter från en så fort de måste använda en kulspetspenna? Varför kan man inte få vara lycklig i mer än två jävla dagar? Varför i helvete är det alltid så att när något kul och bra händer en så vet man liksom innerst inne att "det kommer aldrig att hålla"? Varför jävlas datorn med en precis när man måste skicka in saker och man (som vanligt) inte är ute i alltför god tid inför deadline? Varför är det så att när jag nu köpte den nionde säcken hundmat inte får den tionde gratis utan måste vänta tills jag köper den elfte? Varför måste man åka till flygplatsen bara för att komma på att man glömt passet? Varför blir man alltid utdragen av någon jävla tomte som tror att han är bäst i världen? (Nej, det är inte principen, det är pengarna!) Varför, varför, varfööööööööööör??? (Ja, jag är bitter... så in i helvete bitter... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 (Ja, jag är bitter... så in i helvete bitter... ) Jag har halsfluss ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 (Ja, jag är bitter... så in i helvete bitter... ) Jag har halsfluss ... Besökte ögonläkaren idag. Domen, remiss till ögonvården i mölndal där det enda som kan rädda min syn (på lång sikt) är dubbel hornhinnetransplantation... Men ja e int bitter /TF - glad att det finns vård att tillgå iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!! Sluta tilta och sjung med http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Tilten försvann direkt! http://radio.sancity.ru/loituma.php längst ner finns översättning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Nu är det CSI: Miami ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 i saw you buying a pearl jam record,and i noticed that you're gay i saw you hanging around in allston,and i noticed that you're gay i saw you riding around on your rollerblades,and i noticed that you're gay i saw you getting your tongue pierced,and i noticed that you're gay i heard you spend all day on the internet,and i noticed that you're gay i saw you drinking a frappucino,and i noticed that you're gay i saw you wearing a fucking tree shirt,and i noticed that you're gay you've got a tribal tattoo, and i noticed that you're gay Lär er älska grindcore. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do TIIIIIIIIILLLLLTTTTT!!! Sluta tilta och sjung med http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Tilten försvann direkt! Länken fungerar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Jag såg Doyle Brunson på bussen i morse. Vad fan gör han i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Jag såg Doyle Brunson på bussen i morse. Vad fan gör han i Göteborg? Åker buss tydligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts