Plox Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Den 22 oktober åker jag till London för match mellan West Ham - Middlesbrough + att det är en jätte bokutställning. Gytt. Citera
TotalFarsa Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 jag = Höpp, tror allt att den gode Swede har något på hjärtat! Bitte erzählen! /TF Citera
Swede Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 jag = Grattis? Kanske, än så länge inget säkert, men pirret i maggropen är mysig p.s. om 1h och 30 min så får vi se vart det leder blir det eller men som sagt... bara mysigt att ha det där pirret Citera
Esperit Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Kanske, än så länge inget säkert, men pirret i maggropen är mysig p.s. om 1h och 30 min så får vi se vart det leder blir det eller men som sagt... bara mysigt att ha det där pirret Håller tummarna så dom blir blå Citera
TotalFarsa Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Klart det blir ! Ujuj, det där pirret känner man ibland trots att det gått 2,5 år nu. Men du har rätt, det är jäkla mysigt. Btw, hoppas hon gör och inte när du drar ner brallan första gången Och, öööh, kanske ska avvakta nån date innan det framgår va mycket poker du spelar /TF - i all välmening! Citera
Swede Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Det sjuka är att så här nervös har jag nog aldrig varit innan dejt. Somnade inte förrän kl 4 inatt o vaknade kl 10 just nu känns man lite pott committed känslomässigt med en bra hand och att en bad beat skulle kännas tung. Man får väl hoppas att favoriten står sig och att man kammar hem denna Citera
Stahl Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Det sjuka är att så här nervös har jag nog aldrig varit innan dejt. Somnade inte förrän kl 4 inatt o vaknade kl 10 just nu känns man lite pott committed känslomässigt med en bra hand och att en bad beat skulle kännas tung. Man får väl hoppas att favoriten står sig och att man kammar hem denna Som en vis man sa; Inget bra händer och ingen bra hand håller. © ståhl (bör sägas halvt snabbt för en bra och lill-gammal känsla därav en positiv upplevelse) Citera
Suppe Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 jag = Beklagar den framtida sorgen. Citera
Swede Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2005 har faktiskt inte haft så här kul med nån tidigare. Vi får nu se vad som händer Citera
TotalFarsa Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 har faktiskt inte haft så här kul med nån tidigare. Vi får nu se vad som händerJa, vem skulle inte älska din uppriktiga nuna Äsch, grattis! Det där med att hitta "den rätta" är/var fan inte lätt... Hooray for lööööve!!!! /TF kram Citera
busen Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 700 inlägg,,,fan va mitt jobb tar stryk av detta forum Citera
TotalFarsa Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 700 inlägg,,,fan va mitt jobb tar stryk av detta forum Dito... Hade jag bara skrivit intelligentare inlägg så hade jag fakturerat QoS... F.ö så lämnar jag och sambon in en tomtansökan till kommunen idag! Var o kikade på tomten (inte han som säger ho-ho-ho) igår och den låg jäkligt fint till. Sträckte man lite på sig så fick man havsutsikt. Ca 1500 kvm stor. Förhållandevis lågt pris (46k) beroende på att vatten o avlopp måste dras in till en kostnad av ungefär 130K... Men fy satan vad spännande. Hoppas man ligger bra till i tomtkön! /TF Citera
Swede Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Postad 1 September , 2005 Nice TF, gl! Nu skall jag till Eurobet och lämna in min egen tomteansökan Citera
busen Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Underbart väder och så har jag börjat jobba halvtid. Helt underbart! Skoj Tomtkö-Finalist, btw. Citera
stitchio Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 TF vart ligger tomten? Du funderar väl inte på att lämna varberg?! Citera
Dahlberg Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Lärde mig ett väldigt bra ordspråk inatt: "if it´s stupid, but it works. It is´nt stupid" tycker jag var väldans bra Citera
TotalFarsa Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 TF vart ligger tomten? Du funderar väl inte på att lämna varberg?! Haha, nejdå! Den ligger utåt Tångaberg till... Varberg lämnar vi inte i första taget, vi trivs som Naken-QoS i chipshavet! /TF Citera
Plox Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Jag ska flytta efter nyår, ska bli hur gött som helst. Att ha något trevligt att se fram emot under vintern är alltid skönt. Lämnar min 1:a och kommer att köpa en 3:a lite närmre stan. Citera
jackbalsam Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Ska börja satsa på 500 inlägg nu. Vad vinner man då? Citera
dominator Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Ska börja satsa på 500 inlägg nu. Vad vinner man då? Inte ett skit! Men du har nog bevisat att du inte har mycket till liv? Citera
Hjort Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Inte ett skit! Men du har nog bevisat att du inte har mycket till liv? Jag skulle vilja hävda att någon med 500 inlägg har förhållandevis mycket liv. Annars är jag typ i zombiestadiet. Citera
Recommended Posts