Djens Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 OM nån vill testa hur mkt det går att slaska bort på 200-400 NL på kort tid som möjligt så kan jag tänka mig att göra det med dennes pengar Citera
vemfansnoddemittnick Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 tyst edit: gå bort Citera
Swede Postad 23 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2005 snälla, lägg ner erat on topic snack i denna tråden Citera
eurythmech Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 30 SPF? Please! You might as well be wearing cooking oil! Citera
stitchio Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Jag var på lunarworks precis. Vilket mysigt kontor.. helt blått och orange.. kramade deras maskot osså! Förövrigt avskyr jag att jobba just nu edit: glömde det roligaste, att dom ropa "intruder alert!" när jag gick förbi o skissade. Det va sött Citera
Swede Postad 23 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2005 tappade laptopen i golvet i förrgår. Tur att man förde över allt till den externa hårddisken som jag skrev i ett inlägg tidigare eftersom hårddisken i datorn gick sönder... och lite annat 2500 kr kostade det att laga datorn, men nu har den i alla fall en hårddisk pa 80gb kandes skont att vinna ihop den summan pa en halvtimmes lir idag Citera
busen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 fan vad slöa datorer får mig att tilta!!! Citera
freeman Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 fan vad slöa datorer får mig att tilta!!! inte ägaren som är slö då? Citera
busen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 fan vad slöa datorer får mig att tilta!!! inte ägaren som är slö då? nu ska Du inte vara så stöddig, fleeman Citera
TotalFarsa Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Jag tog precis av mig skon för att klia mig på foten... fytusan vad det luktade fotsvett /TF Citera
stitchio Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Jag fick 22 tuggummin i min påse idag, fast det står 21 bitar på! Citera
Dahlberg Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Jag ärar Swede med att lägga mitt 500e inlägg i den här tråden Fanfar Citera
busen Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Torde det inte ge en bättre effekt att avbilda ljudet från en fanfar i bokstäver istället för att skriva det, frågade pojken sin morfar. Jo, svarade morfarn, det hade nog varit på sin plats. Citera
Plox Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Funderar på att köpa hemmabio, någon som har tips på nåt bra paket? Gärna inte über dyrt. Citera
TotalFarsa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Funderar på att köpa hemmabio, någon som har tips på nåt bra paket? Gärna inte über dyrt. Tja, vad tänker du dig att köpa för något? Sambons arbetskamrat var förbi igår och kikade på vår Centrum 42" plasmatv... Den finns nu som paketerbjudande på NetOnNet med surroundljud för 17 papp ungefär (har inte kollat siten själv utan detta är bara vad han berättade för mig). /TF Citera
Plox Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Funderar på att köpa hemmabio, någon som har tips på nåt bra paket? Gärna inte über dyrt. Tja, vad tänker du dig att köpa för något? Sambons arbetskamrat var förbi igår och kikade på vår Centrum 42" plasmatv... Den finns nu som paketerbjudande på NetOnNet med surroundljud för 17 papp ungefär (har inte kollat siten själv utan detta är bara vad han berättade för mig). /TF Tänkte börja med att köpa Förstärkare/Högtalare. TVn jag har är jag ganska nöjd med men till rätt pris så kanske även en ny TV blir aktuell. Citera
TotalFarsa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Plox, då vill jag gärna slå ett slag för NAD-seriens hemmabioförstärkare... Eftersom vi bor i lägenhet för tillfället så köpte jag den billigaste surroundförstärkaren (får ju tänka lite på grannarna) och jag är jäkligt nöjd med den. NAD hela varumärke gär ju ut på att leverera kvalitetsprodukter som inriktar sig på funktionalitet istället för glättig yta... Åk ner till hifiklubben och be att få provlyssna, tror inte du blir besviken! /TF Citera
Plox Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Plox, då vill jag gärna slå ett slag för NAD-seriens hemmabioförstärkare... Eftersom vi bor i lägenhet för tillfället så köpte jag den billigaste surroundförstärkaren (får ju tänka lite på grannarna) och jag är jäkligt nöjd med den. NAD hela varumärke gär ju ut på att leverera kvalitetsprodukter som inriktar sig på funktionalitet istället för glättig yta... Åk ner till hifiklubben och be att få provlyssna, tror inte du blir besviken! /TF Är inte det mesta über dyrt hos Hifiklubben? Men tack för tipset, ska köra ner och kolla en sväng under veckan. Citera
BigKahuna Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Är inte det mesta über dyrt hos Hifiklubben? Men tack för tipset, ska köra ner och kolla en sväng under veckan. Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet! Citera
TotalFarsa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Är inte det mesta über dyrt hos Hifiklubben? Men tack för tipset, ska köra ner och kolla en sväng under veckan. Om jag inte minns fel så gav jag i runda slängar fem hövdingar för min NAD och jag är mer än nöjd med vad den åsamkar mina trumhinnor. Dessutom kan dualltid hitta begagnade prylar på deras hemsidas forum! Bigkahuna, hahahahaaa... Farbror Barbro... /TF Citera
stitchio Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 TF.. har många sånna här kvar? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=65718 sjukt bra pris Citera
TotalFarsa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 TF.. har många sånna här kvar? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=65718 sjukt bra pris En häst, en ko, en varbergsbo! Vad menar du stitchio? Ska jag köpa en sån åt dig eller? /TF Citera
stitchio Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 PRECIS! Var rädd att jag var lite för subtil. Märks att vi varbergare jobbar på samma nivå. Citera
Dahlberg Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 PRECIS! Var rädd att jag var lite för subtil. Märks att vi varbergare jobbar på samma nivå. Marknivå??? bara skojjar lite me er grabbar. Citera
Recommended Posts