dasgrosse Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 sitter och glor på dig nu smeken, tar du inte det nu så blir jag besviken, haha GL Citera
werdball Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 haha =) aja ska glömma pf nu så jag inte känner prestations press !!!! hoppas på det bästa iaf tack tack Citera
werdball Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 För övrigt e jag så trött att jag har det jäkligt svårt att koncentrera mig Citera
werdball Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 AKs då jag ställde i sb efter cut -1 limp knapp R 18k o jag ställde med resterande för att täcka knappen Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Fick äntligen en hand jag ville spela , i BB. Men Knapp ställer med cirka 85 + att Sb synar... hade ju vart skönt att trippla men Sb setta TT så det kändes skönt att jag la mig Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 pluss att det var bära bublan $350 / $600 Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 detta lär bli lite segdraget nu när det bara e 2 som ska åka för $600 Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 omg en julklapp Sb åker jag hoppar över Bb + hittar qq i sb. lätt beslut att sno Bb =) 1 kvar till $600 Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 !7 / 18 nu 600 garanterat Måste hitta en hand som jag kan "donka" upp stacken lite Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 vägrar iaf att ställa med med q2 s m.f. Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 så kan man passa på o raila Hatab2b medans man kastar skräp ... =) Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 wow hitta AK 2 ställer vad annat kan man än syna och vinna OMG 4 av 11 dem hade JJ / AQ Citera
Kenan83 Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 wow hitta AK 2 ställer vad annat kan man än syna och vinna OMG 4 av 11 dem hade JJ / AQ Nice. Gl. Citera
Kenan83 Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Shit vilken jobbig river Grattis till 3 platsen Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 vet inte om jag ska skratta eller gråta nu ........... men 3 e plats blev det med en vinst på $5550 jag har en liten käsnla att jag borde låtit dem 2 spela varandra usschhhhh men sista handen var 99 vs AJ s han satte J river hade haft 1 mille o det hade varit jämn match ...... damn me men annars var jag inte säker på att nå $300 heller o $5550 är ju en helt ok summa också =) Men nu var denna månad safead iaf woooohoooo så lite skratt e det nog =) Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 mm snyft fäller en tår! men tack =) Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 CG nl100 +7€ spel vid saidan av turn. -$24 +112€ + inköp saturday extreme stack Gav nu resultat! =) En 3 e plats gav $5550 = 3595€ Idag tot:3602€//-$24 Maj tot: +3779€ vip ~ 2400 -$72 Br€ 8122 Br$ 528 Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 NU e det skratt o det känns jävligt skönt, min största dags + månads vinst Får ta o skölja ner det med en jäger o en folkis till solupgången ... kanske en promad också .. men denna gång en vinst promenad till skillnad från när jag snuva mig själv på wsop..... Lär jag nog älta livet ut hahaha om man nu inte råkar ta sig dit ändå något år. Citera
Suron Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 NU e det skratt o det känns jävligt skönt, min största dags + månads vinst Får ta o skölja ner det med en jäger o en folkis till solupgången ... kanske en promad också .. men denna gång en vinst promenad till skillnad från när jag snuva mig själv på wsop..... Lär jag nog älta livet ut hahaha om man nu inte råkar ta sig dit ändå något år. Grattis till tredje-platsen. I really mean it... Jag skulle även vilja ge dig ett tips. Skriv mer noggrant. Som det är nu så kan folk få för sig att de är en liten unge som skriver i denna dagbok. Det som ser mest illa ut är dina särskrivningar. Ett ofog som borde rendera i fängelse för de nissar som utför styggelsen. MVH /Stavningspolisen Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Haha ber om ursäkt för det. Är 28 år gammal med familj, men all min energi går åt till familj och poker! Sen så är jag som du skriver ordentligt dålig på att uttrycka mig och stava som du påpekar, men det får ni leva med. Hur mycket jag än läst o tycker om att läsa så är rättstavning något av det svåraste jag vet. Och det gör det inte bättre att jag annars i princip aldrig skriver förutom nu och här på pf =) Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad folk får för sig egentligen. Dagboken påbörjade jag för att jag kände mig som För att citera RSA78 "I am on life tilt"... och försökte hitta en väg ur =) Jag har inte riktigt nått dit ännu, men spelet har blivit roligare och jag är mer motiverad! Men tack för lyckönskningen Citera
Suron Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Haha ber om ursäkt för det. Är 28 år gammal med familj, men all min energi går åt till familj och poker! Sen så är jag som du skriver ordentligt dålig på att uttrycka mig och stava som du påpekar, men det får ni leva med. Hur mycket jag än läst o tycker om att läsa så är rättstavning något av det svåraste jag vet. Och det gör det inte bättre att jag annars i princip aldrig skriver förutom nu och här på pf =) Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad folk får för sig egentligen. Dagboken påbörjade jag för att jag kände mig som och försökte hitta en väg ur =) Jag har inte riktigt nått dit ännu, men spelet har blivit roligare och jag är mer motiverad! Men tack för lyckönskningen Det är lugnt... Hur bra kändes det egentligen att vinna 5500 dollar? Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Det kändes otroligt bra =) Denna månad har haft en ganska seg start annars. Blir intressant o se hur jag känner när jag vaknar senare idag! Nu är det verkligen dags att lägga mig så jag kan grilla vid lekparken runt lunch Godnatt/godmorgon folket Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Nästa projekt vore att sätta in 6k kr p svs för 2.5 / 5 för att försöka bygga en rulle. Klippt min € rulle till 6000€ nu. Funderar på att spela nl200 shortstacked med 80 - 100 som inköp till en början. Backar jag 1k går jag ner. Citera
Recommended Posts