stejkliraren Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 mer spännande att raila än fokusera på min egen turre 19,5k gtd Citera
stejkliraren Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 du vinner för du är aggresivare pre!! Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 fyfan nu mår jag illa trodde inte han kunde ta dne synen Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 saknar ord omg aja detta kan jag älta ett tag då ........... så nära kommer jag nog aldrig igen Citera
stejkliraren Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 wp!!! synd att det inte räckte hela vägen. tveksam syn där med KJ... hade foldat den alla dagar mot omslag. Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 mm hade ju kunnat vika där jag med men seriöst tycker jag hadn hade kunnat vika den där känns ju extra förnedrande att vi hade samma suit också Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 herregud jag skulle violja bubla ut så jävla mycket, men saknar ord...... helt sjuk känsla att sitta headsup där Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 hmmm inget mer lir idag iaf hur fan ska jag lira CG nu i veckan detta lär sitta kvar i bakhuvet!!! kom gärna med tipps! jag önskar jag kunde fälla nån tår, kanske dte skulle kännas bättre HOOOOOOOOOOOOOOORA sry MEN VA FAN lite damp OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORKAAAAAA så mer jäger blir det iaf Citera
stejkliraren Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 a) pokerbreak i 2 dagar. b) läs harringtons böcker c) vinn nästa turre Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 SCChhhnella skåla nån med mig nu! skål .... Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 a) pokerbreak i 2 dagar. b) läs harringtons böcker c) vinn nästa turre mm önskar jag kunde ge mig på nån pokerbok men håller just på att hitta tillbaka til spelet känns det som o rullen är ok för nl100 med 4275€ Jag e livrädd för böcker just nu med andra ord Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 För att kanske förmedla vad man borde känna headsup jag 114k han 77 k , tror tom jag låg med en ledning då han var nere på 52 k... men jag torska! Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 En positiv sak! NU behöver jag inte skjuta upp mitt bröllop hahaha sick hade ju i för sig lätt gift med till typ exlvis i vegas för plojj skull Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 KOm på vad som kan trösta HAHAHAHAHAAaaa garvar redan ojoj blir iaf en fet kaffe då jag drömmer vidare imorn då jag var headsup om wsop =) Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Tack för stödet stejkliraren! Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Beta flopp, skriker att du har Kx här. Beta ut och låt han slå om Hur mycket bör flop bet ligga på? Citera
werdball Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 ovanligt hög trafik på unibet för den här tiden o klart att jag e dragen då vågar inte spela med alkohol i blodet. Citera
ignat Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 ojojoj SHIT kom du tvåa? starkt jobbat fan. Citera
werdball Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 superbad / ice ice baby / millen colin / M.I.A + tröst fylla = Grind humör!!!!!! lång natt ska nog köra life on a plate till telefonen o knalla cidare till macken igen falcon bayerskt = helt ok!= gott som fan iaf efter jäger +68 + 42 (42 är från wsop sateliten) Idag tot: 191 + 68 + 42= 301€ Maj tot: +53€ BR:4385€ Citera
ignat Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Smeken vet du något om hur rakesystemet blir på unibet efter 31a maj? Citera
werdball Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 nej tyvärr. bäst att vi försöker undvika diskturera det i tråden iaf. Citera
werdball Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 Tveksammt om det blir lir idag.. fyllna till ordentligt o knalla runt ensam med öl i handen när det ljusnat imorse... men allt e tillåtet i högdalen =) Lite tung i huvudet idag alltså =( så nått jag undrar över! Är det nån skillnad på ptBB och BB/100? Citera
Kenan83 Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 så nått jag undrar över! Är det nån skillnad på ptBB och BB/100? Nej det är det inte. BB/100 är Big Bets per 100 händer och används i Limit, när PT kom så spelade de flesta limit, så då blev det ptBB. Om du spelar NL så kan du ändra i Preferences, under Games Levels så ser du en liten kryssruta där det står treat "BB" For NL/PL as Big Blind eller nåt liknande... Citera
werdball Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 Ok jag tolkade det som BB( big blind) / 100 i nl. Eftersom Poker ofiice skriver dte som BB/100. Citera
Recommended Posts